globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s navigací
15.1.2015 v 03:07
Nechal jsem na busu namontovat navigaci Mio kterou jsem dřív používal v autě a nikdy s ní nebyl problém. Koupil jsem origo držák+kapsičku proti dešti, nechal v Suzuki servisu namontovat, vše o.k. Vydržela fungovat 14 dní, asi 4000 km ale potom se z ničeho nic začala vypínat. Znovu jsem zapnul, vydržela asi 30 sekund a znova se vypla. Tohle jsem zkusil asi dvacetkrát. Říkám si smůla, šup s ní do servisu. Tam mi při vyzvednutí oznámili že navi je v pořádku, nevypíná se a nic s ní nebylo. Tak sem to zkusil doma na okně a opravdu funguje zapnutá třeba 10 hodin a nevypnula se ani jednou. V autě taky funguje. Takže jsem jí dal zpět na motorku a po pár kilometrech se opět začala vypínat.. Tak mě z laického pohledu napadá- 1) špatnej kabel na motorce co přívádí napětí do navi 2) u motoru je pod kapotama něco mezi 90-100 stupněma a holt se nějak přehřívá (protože v autě kde je 25 stupňů to nedělá ). Máte někdo chytrou radu co s tím ? Kde byste hledali příčinu problému ? Potkalo vás někoho to samé ?

1 reakcí na tento příspěvek Problém s navigací

15.1.2015 v 20:46 | Nahoru | #1
Po osobní zkušenosti můžu říct (a určitě nebudu jedinej, kdo není ochotnej kupovat řácky drahý origo navigace na moto) - klasický autonavigaci na motorce nevadí v podstatě skoro nic tak moc zásadního - přehřívání, vlhkost a napájení vždycky nějak zdárně a jednoduše pořešíš ... ale zabijákem jsou neustálý jemný vibrace. Takhle jsem odkouřil po 40 km moji první, sice letitou, ale plně funkční - přichycena na plexi přísavkou, nejdřív čáry přes displej, pak se vypínala, nakonec už nedělala nic a chcípla.
Druhej pokus už byl do vymolitanovaný kapsičky na nádrži Viraga, sice na ní bylo vidět jen v otevřený helmě, klapačce jsem se musel nebezpečně předklánět tak jsem na ní čučel jen opravdu ve stavu nejvyšší nouze, ale odjezdila několik tisíc km v jakýmkoli počasí.
Na Varaderu už jsem na ní chtěl vidět pořádně, hlavně i kvůli občasný jízdě s tankvakem - takže je na origo klipspřísavce schovaná za plexi a mám tak furt na očích, co se děje na silnici přede mnou. Jen ty vibrace jsou eliminovaný tím, že ta přísavka je podložena vrstvou černýho molitanu a není natvrdo přišroubovaná k přístrojovce. Je sice pevně, přesto "plavmo" přidrátovaná černým obužírkovaným měděným drátem. Ty jemný zákeřný vibrace to krásně odfiltruje, přitom se to nečitelně neklepe jak řetěz od Babetty a navíc díky tmavýmu plexi tahle opičárna není ani vidět. Jen to chtělo trochu času na to, si s tím vyhrát - origo držáků navigací jsem měl díky známýmu z motoprodejny doma na zkoušku dost, nepasoval nikam ani jeden, aniž by nebránil ovládání, nebo pohledu na přístrojovku. Možná navigace časem odejde taky, ale na motorce odsloužila přes 10 000 km a jelikož jí budou brzy víc jak dva roky, tak očekávám, že se posere po záruce tak jako každá dnešní elektronika.













(reakce na) Problém s navigací

16.1.2015 v 08:31 | Nahoru | #2

kldr píše: Po osobní zkušenosti můžu říct (a určitě nebudu jedinej, kdo není ochotnej kupovat řácky drahý origo navigace na moto) - klasický autonavigaci na motorce nevadí v podstatě skoro nic tak moc zásadního - přehřívání, vlhkost a napájení vždycky nějak zdárně a jednoduše pořešíš ... ale zabijákem jsou neustálý jemný vibrace. Takhle jsem odkouřil po 40 km moji první, sice letitou, ale plně funkční - přichycena na plexi přísavkou, nejdřív čáry přes displej, pak se vypínala, nakonec už nedělala nic a chcípla.
Druhej pokus už byl do vymolitanovaný kapsičky na nádrži Viraga, sice na ní bylo vidět jen v otevřený helmě, klapačce jsem se musel nebezpečně předklánět tak jsem na ní čučel jen opravdu ve stavu nejvyšší nouze, ale odjezdila několik tisíc km v jakýmkoli počasí.
Na Varaderu už jsem na ní chtěl vidět pořádně, hlavně i kvůli občasný jízdě s tankvakem - takže je na origo klipspřísavce schovaná za plexi a mám tak furt na očích, co se děje na silnici přede mnou. Jen ty vibrace jsou eliminovaný tím, že ta přísavka je podložena vrstvou černýho molitanu a není natvrdo přišroubovaná k přístrojovce. Je sice pevně, přesto "plavmo" přidrátovaná černým obužírkovaným měděným drátem. Ty jemný zákeřný vibrace to krásně odfiltruje, přitom se to nečitelně neklepe jak řetěz od Babetty a navíc díky tmavýmu plexi tahle opičárna není ani vidět. Jen to chtělo trochu času na to, si s tím vyhrát - origo držáků navigací jsem měl díky známýmu z motoprodejny doma na zkoušku dost, nepasoval nikam ani jeden, aniž by nebránil ovládání, nebo pohledu na přístrojovku. Možná navigace časem odejde taky, ale na motorce odsloužila přes 10 000 km a jelikož jí budou brzy víc jak dva roky, tak očekávám, že se posere po záruce tak jako každá dnešní elektronika.















sorry,ale měl jsem varadero i navigaci na ní něž jsme šel do motonavigace,a nikdy ji otřesy nevadili..v tom to nebude si myslím...teda pokud to nebyla čínská mrdka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist