1 reakcí na tento příspěvek Problém s navigací
Druhej pokus už byl do vymolitanovaný kapsičky na nádrži Viraga, sice na ní bylo vidět jen v otevřený helmě, klapačce jsem se musel nebezpečně předklánět tak jsem na ní čučel jen opravdu ve stavu nejvyšší nouze, ale odjezdila několik tisíc km v jakýmkoli počasí.
Na Varaderu už jsem na ní chtěl vidět pořádně, hlavně i kvůli občasný jízdě s tankvakem - takže je na origo klipspřísavce schovaná za plexi a mám tak furt na očích, co se děje na silnici přede mnou. Jen ty vibrace jsou eliminovaný tím, že ta přísavka je podložena vrstvou černýho molitanu a není natvrdo přišroubovaná k přístrojovce. Je sice pevně, přesto "plavmo" přidrátovaná černým obužírkovaným měděným drátem. Ty jemný zákeřný vibrace to krásně odfiltruje, přitom se to nečitelně neklepe jak řetěz od Babetty a navíc díky tmavýmu plexi tahle opičárna není ani vidět. Jen to chtělo trochu času na to, si s tím vyhrát - origo držáků navigací jsem měl díky známýmu z motoprodejny doma na zkoušku dost, nepasoval nikam ani jeden, aniž by nebránil ovládání, nebo pohledu na přístrojovku. Možná navigace časem odejde taky, ale na motorce odsloužila přes 10 000 km a jelikož jí budou brzy víc jak dva roky, tak očekávám, že se posere po záruce tak jako každá dnešní elektronika.
kldr píše: Po osobní zkušenosti můžu říct (a určitě nebudu jedinej, kdo není ochotnej kupovat řácky drahý origo navigace na moto) - klasický autonavigaci na motorce nevadí v podstatě skoro nic tak moc zásadního - přehřívání, vlhkost a napájení vždycky nějak zdárně a jednoduše pořešíš ... ale zabijákem jsou neustálý jemný vibrace. Takhle jsem odkouřil po 40 km moji první, sice letitou, ale plně funkční - přichycena na plexi přísavkou, nejdřív čáry přes displej, pak se vypínala, nakonec už nedělala nic a chcípla.
Druhej pokus už byl do vymolitanovaný kapsičky na nádrži Viraga, sice na ní bylo vidět jen v otevřený helmě, klapačce jsem se musel nebezpečně předklánět tak jsem na ní čučel jen opravdu ve stavu nejvyšší nouze, ale odjezdila několik tisíc km v jakýmkoli počasí.
Na Varaderu už jsem na ní chtěl vidět pořádně, hlavně i kvůli občasný jízdě s tankvakem - takže je na origo klipspřísavce schovaná za plexi a mám tak furt na očích, co se děje na silnici přede mnou. Jen ty vibrace jsou eliminovaný tím, že ta přísavka je podložena vrstvou černýho molitanu a není natvrdo přišroubovaná k přístrojovce. Je sice pevně, přesto "plavmo" přidrátovaná černým obužírkovaným měděným drátem. Ty jemný zákeřný vibrace to krásně odfiltruje, přitom se to nečitelně neklepe jak řetěz od Babetty a navíc díky tmavýmu plexi tahle opičárna není ani vidět. Jen to chtělo trochu času na to, si s tím vyhrát - origo držáků navigací jsem měl díky známýmu z motoprodejny doma na zkoušku dost, nepasoval nikam ani jeden, aniž by nebránil ovládání, nebo pohledu na přístrojovku. Možná navigace časem odejde taky, ale na motorce odsloužila přes 10 000 km a jelikož jí budou brzy víc jak dva roky, tak očekávám, že se posere po záruce tak jako každá dnešní elektronika.
sorry,ale měl jsem varadero i navigaci na ní něž jsme šel do motonavigace,a nikdy ji otřesy nevadili..v tom to nebude si myslím...teda pokud to nebyla čínská mrdka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |