globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poškubávaní
14.1.2015 v 20:08
Dobrý den mám jawu 350/639 a mám jeden problém, když přidám plnej plyn tak jede krásně ale když nemám plyn naplno tak to poškubává :/ nevíte co stím ? děkuji

1 reakcí na tento příspěvek poškubávaní

15.1.2015 v 23:11 | Nahoru | #1
2 stroke měděné jsou nejlepší. začal bych tím že bych sundal faju podíval se na nu ze spoda pokud neuvidíš železnou trubičku s očkem ale trubičku plastovou s kuličkou která zajištuje dotlak na svíčku hod ju po psovi(po čase se odře a nevodí, nezvládá vibrace)nápodobně ta s plechovým krytím, nejlepší faja na 350 je krátká bez odrušení s tou železnou trubičkou, dá se použít aji ze škody 120. Dál bych na faji zkontroloval přechod mezi káblíky a fajou pokud bude závitový trn na faji od koroze popř. oválný = hodit po psovi stejný postup i při tom když káblýky budou ztvrdlý, novy měděny stojí pár kaček a když je inteligentně natáhneš tak máš pokoj, uhlíkovy sou největší zlo!!.Pokud toto nepomůže tak ,zkontrolovat předstih,vyčistit výfuky!!! ,dat nový vzduchový filtr,dat novy svíčky brysk předepsaných hodnot,projít drátky jestli se někde něco neuklepalo ,projít palivový systém odkalit nádrž,vyčistit sítko na palivovim ventilu,zkontrolovat gumičku ve ventilu jestli není zpuchřelá ,vyhodit případný sekundární benzínový filtr(už tam jeden máš proč dávat druhý),zkontrolovat hadičku jesli není netěsná nebo jestli nezměnila průměr,vyčistit karbec ,zkontrolovat hladinu v karbecu + dotažení hlav ,svíček,karbecu v případě neuspěchu pokračovat k většími akcemi vždycky to pomohlo větší zásahy nebyli potřeba

(reakce na) poškubávaní

15.1.2015 v 23:49 | Nahoru | #2
Kawapetr> Přesně tak jak říkáš, bude tam problém s přechodovým odporem mezi kabely a fajfkami. Origo fajfky se vymlátí na dotyku se svíčkou a zreznou na závitovým trnu, a k tomu se přidá měděnka na kabelu, to samé na druhém kanci mezi kabelem a cívkou => smrt. Tak nechápu, proč mu radíš měděný kabely? Ty jsou 60 let překonaný, a uhlíkovej kabel může mít vyšší odpor, ale nebude tam tak hroznej ten přechod na fajfku. Vyzkoušeno a problémy skončily.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist