2 stroke
měděné jsou nejlepší. začal bych tím že bych sundal faju podíval se na nu ze spoda pokud neuvidíš železnou trubičku s očkem ale trubičku plastovou s kuličkou která zajištuje dotlak na svíčku hod ju po psovi(po čase se odře a nevodí, nezvládá vibrace)nápodobně ta s plechovým krytím, nejlepší faja na 350 je krátká bez odrušení s tou železnou trubičkou, dá se použít aji ze škody 120. Dál bych na faji zkontroloval přechod mezi káblíky a fajou pokud bude závitový trn na faji od koroze popř. oválný = hodit po psovi stejný postup i při tom když káblýky budou ztvrdlý, novy měděny stojí pár kaček a když je inteligentně natáhneš tak máš pokoj, uhlíkovy sou největší zlo!!.Pokud toto nepomůže tak ,zkontrolovat předstih,vyčistit výfuky!!! ,dat nový vzduchový filtr,dat novy svíčky brysk předepsaných hodnot,projít drátky jestli se někde něco neuklepalo ,projít palivový systém odkalit nádrž,vyčistit sítko na palivovim ventilu,zkontrolovat gumičku ve ventilu jestli není zpuchřelá ,vyhodit případný sekundární benzínový filtr(už tam jeden máš proč dávat druhý),zkontrolovat hadičku jesli není netěsná nebo jestli nezměnila průměr,vyčistit karbec ,zkontrolovat hladinu v karbecu + dotažení hlav ,svíček,karbecu v případě neuspěchu pokračovat k většími akcemi vždycky to pomohlo větší zásahy nebyli potřeba