globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poškubávaní
14.1.2015 v 20:08
Dobrý den mám jawu 350/639 a mám jeden problém, když přidám plnej plyn tak jede krásně ale když nemám plyn naplno tak to poškubává :/ nevíte co stím ? děkuji

2 reakcí na tento příspěvek poškubávaní

14.1.2015 v 20:30 | Nahoru | #1
Asi nejak spatne serizenej karbec? Mozna hladina?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní

14.1.2015 v 20:33 | Nahoru | #2
Koudy01> Děkuju zkusím to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní

14.1.2015 v 20:35 | Nahoru | #3
Patrous> Jeste pockej, co napisou znalejsi. To byl jen tip.

(reakce na) poškubávaní

14.1.2015 v 20:40 | Nahoru | #4
Koudy01> jo jo ale i tak dík :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní

14.1.2015 v 20:47 | Nahoru | #5
to vypadá, že se "hádá",tj. je potřeba seřídit předstih zážehu... Předpokládám, že má ještě kladívka....např. viz zde,

http://jawadm.webnod.../serizeni-predstihu/

Podívej se do papírů k 350, typ 639 kolik mm má být přesně předstih... už si to po letech nepamatuju i když si myslím, že to bylo 2,7-2,9mm

Naposledy editováno 14.01.2015 20:49:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní

14.1.2015 v 21:05 | Nahoru | #6
Kawa75> zapomel sem napsat ze tam je udelany bezkontakni zapalovani VAPE tak jestli to nemuze bejt kvuli tomu

1 reakcí na tento příspěvek poškubávaní

14.1.2015 v 21:06 | Nahoru | #7
Taky by to mohla být slabá baterka, stávalo se mi to, když jsem delší dobu jezdil jen po městě (rozsvícená světla, časté svícení brzd. světla, časté blinkry a zároveň časté stání na volnoběh), tak alternátor nestačil dobíjet a v určité fázi vybití baterie nejdřív začala právě vynechávat, později už jela jen na jeden válec. Třikrát jsem sešteloval předstih, vyčistil karburátor atd. a žádná změna, nakonec jsem dobil baterku a najednou bylo vše OK.

(reakce na) poškubávaní

14.1.2015 v 21:10 | Nahoru | #8
Patrous> Podiv se na ten predstih. On i u Vape je potreba nekdy postelovat. Sice tam stelovat "nejde", ale staci narovnat takovej ten zarez a normalne pak rotor nastavit do polohy odpovidajici vhnodnymu predstihnu a dotahnout sroubkem. Ten to udrzi - zarez netreba.

(reakce na) poškubávaní

14.1.2015 v 21:11 | Nahoru | #9
bl4ck5un> jo ja sem ji kupoval v rijnu a nevim kdy se naposled dobijela tak dekuju za tip :)

poškubávaní

14.1.2015 v 22:40 | Nahoru | #10
Jaký máš volnoběh,skus ho stáhnout co nejníž.

1 reakcí na tento příspěvek poškubávaní

14.1.2015 v 23:37 | Nahoru | #11
Ve tmě jí nastartuj a podívej se na hlavy a kabely ke svíčkám, jestli tam nelítají modrý blesky. Nebo se zkus kabelů jen dotknout. Jestli dostaneš ránu a nebo budou blesky a máš tam originál oplechovaný fajfky a měděný kabely, hoď je do popelnice, bude jim tam líp, a dej tam uhlíkový kabely a aspoň neoplechovaný fajfky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní

15.1.2015 v 07:36 | Nahoru | #12
Dráťa> neoplechovany fajfky ANO, uhlikovy kabely NE!

poškubávaní

15.1.2015 v 08:11 | Nahoru | #13
baterka na vape nemá vliv, podle mě máš volnej řetěz.

poškubávaní

15.1.2015 v 09:06 | Nahoru | #14
Baterka nema vliv na "velke" vape, ale na "male" vape, tj. sada MZ-04 bezpochyby vliv ma. Taky resim podobny problem, kdyz jsem ted v zime jezdil tak po 5km zacla vynechavat, kdyz jsem zhasnul svetla, tak to prestalo. Pak jsem ji protahl na plny plyn a uz byl pokoj. Zatim nevim proc se to deje, podezrivam zapalovaci kabely (ale jsou nove), fajky mam ngk a svicky nove. Taky by se tak mohla hlasit zapalovaci civka. Baterka byla plne nabita kdyz jsem vyjizdel, takze tu vylucuji. Jeste me napadla takova jedna vec, mam tam svicky N15C a jestli se prdlavou jizdou nezanesly kvuli nizke teplote a az pak po tom pprotazeni na plny plyn se procistily, protoze pak uz dalsich 150km zadny problem nebyl... Takoveto zavady, kdy se to deje jen obcas jsou nejhorsi, takze asi pockam az to prestane jet uplne a pak se bude opravovat snaze :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní

15.1.2015 v 11:14 | Nahoru | #15
sered> Měděný kabely rozhodně NE!

poškubávaní

15.1.2015 v 13:29 | Nahoru | #16
No, mohlo by to mít víc příčin. Nejdřív bych zkusil vyčistit karburátor, změřit hladinu pomocí skleničky od zavařovaček nebo jiné průhledné nádoby, abys viděl, jestli se přibývání hladiny zastaví na správné hodnotě. Skoro mi přijde, jak to popisuješ - na půl plynu pocukává, že to je něco s tvorbou volnoběžné směsi. To by odpovídalo i tomu, že pro tvorbu směsi v částečném otevření plynu do cca 2/3 polohy to jede pořád na volnoběžný okruh (aspoň si to teda myslim )

Píšeš, že tam máš VAPE. Já mám SZ-13 a s tím jsem za 7 let provozu na třindě a asi 20000km problém neměl nikdy, maximálně vyměnit kabely, fajfky, nebo svíčky.

Co nám ale jednou na Jawě 640 způsobilo velkou neplechu, byla prasklá příruba mezi karbem a válcema. Přisávalo to tudy vzduch a strašně to cukalo a mělo díru od 60Km/h výš. V souvislosti s tim bych preventivně vyměnil gufera na klice, to je investice tak 60kč a klidně i papírový těsnění na přírubách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní

15.1.2015 v 14:53 | Nahoru | #17
Dráťa> mohu se zeptat proč? Jen abych si doplnil vzdělání.

poškubávaní

15.1.2015 v 14:58 | Nahoru | #18
Na panelce mi to delal vytahanej primar. Projevovalo se to hlavne pri konstatnim plynu poskakováním, nekdy i pri brzdeni motorem.

(reakce na) poškubávaní

15.1.2015 v 14:59 | Nahoru | #19

maspe píše: Dráťa> mohu se zeptat proč? Jen abych si doplnil vzdělání.


Protože měd kradou cikání,tak aby jsi potom neměl motorku bez elektriky

poškubávaní

15.1.2015 v 15:51 | Nahoru | #20
Neustřihl sis uhlík? Tohle mi dělala 640, když jsem si ucvakl kus uhlíku..začalo to vynechavat a na plnej to jelo...pak mi taky dělala cívka Vape to, že to střílelo při málo plynu..

edit: jojo Jawa je množina náhodných výbuchů

Naposledy editováno 15.01.2015 15:51:29

(reakce na) poškubávaní

15.1.2015 v 20:07 | Nahoru | #21
Dráťa> ale prd, měděné kabely jsou nejlepší...

1 reakcí na tento příspěvek poškubávaní

15.1.2015 v 23:11 | Nahoru | #22
2 stroke měděné jsou nejlepší. začal bych tím že bych sundal faju podíval se na nu ze spoda pokud neuvidíš železnou trubičku s očkem ale trubičku plastovou s kuličkou která zajištuje dotlak na svíčku hod ju po psovi(po čase se odře a nevodí, nezvládá vibrace)nápodobně ta s plechovým krytím, nejlepší faja na 350 je krátká bez odrušení s tou železnou trubičkou, dá se použít aji ze škody 120. Dál bych na faji zkontroloval přechod mezi káblíky a fajou pokud bude závitový trn na faji od koroze popř. oválný = hodit po psovi stejný postup i při tom když káblýky budou ztvrdlý, novy měděny stojí pár kaček a když je inteligentně natáhneš tak máš pokoj, uhlíkovy sou největší zlo!!.Pokud toto nepomůže tak ,zkontrolovat předstih,vyčistit výfuky!!! ,dat nový vzduchový filtr,dat novy svíčky brysk předepsaných hodnot,projít drátky jestli se někde něco neuklepalo ,projít palivový systém odkalit nádrž,vyčistit sítko na palivovim ventilu,zkontrolovat gumičku ve ventilu jestli není zpuchřelá ,vyhodit případný sekundární benzínový filtr(už tam jeden máš proč dávat druhý),zkontrolovat hadičku jesli není netěsná nebo jestli nezměnila průměr,vyčistit karbec ,zkontrolovat hladinu v karbecu + dotažení hlav ,svíček,karbecu v případě neuspěchu pokračovat k většími akcemi vždycky to pomohlo větší zásahy nebyli potřeba

(reakce na) poškubávaní

15.1.2015 v 23:49 | Nahoru | #23
Kawapetr> Přesně tak jak říkáš, bude tam problém s přechodovým odporem mezi kabely a fajfkami. Origo fajfky se vymlátí na dotyku se svíčkou a zreznou na závitovým trnu, a k tomu se přidá měděnka na kabelu, to samé na druhém kanci mezi kabelem a cívkou => smrt. Tak nechápu, proč mu radíš měděný kabely? Ty jsou 60 let překonaný, a uhlíkovej kabel může mít vyšší odpor, ale nebude tam tak hroznej ten přechod na fajfku. Vyzkoušeno a problémy skončily.

poškubávaní

16.1.2015 v 18:15 | Nahoru | #24
Poškubává - co jako?
To, že na volnoběh jede dvoutakt nepravidelně, je známá věc.
Ono se to motá jak větr v bedně a sem tak to ve válci prdne.
Toto jest úkaz naprosto normální a děje se tak aj za jízdy, při malých otáčkách.
Čím větší objem, tým je to "lepší".
Při zacvaknutí plynu a vysokých otáčkách by to dělat nemělo,páč směs je tak chudá, že nechytne.
Až klesnů otáčky tak jo, to už v karbecu néni takový průvan.
A pokud chytne, je to špatně seřízené...volnoběh, vysoká hladina...
A když po zavření plynu, odřazení minimálně o jeden kvalt (plyn furt zavřený) a následném přidání na plný v optimálních otáčkách - co se stane?
P.S. - předpokládá se motor jinak v pořádku .

Naposledy editováno 16.01.2015 18:16:00

poškubávaní

16.1.2015 v 19:03 | Nahoru | #25
měděny mu radím ze své vlastní zkušenosti měl sem uhlikovy a stálo mě to 14dni laborování než sem zjistil že ty novy drahy káblíky sou uplně k hovnu protože se někde něco přerušilo navíc časem a stárnutím tak jako tak u uhlíkových káblíků tak u měděných vzrůstá odpor uhlíkovi sou náchylnější na větší ohyb takže když ti časem ztvrdnou a to ztvrdnou celkem rychle tak mezi napojením na faju a káblíkem dojde mnohem rychleji ke zoxidování spoje.Pokud se můj skalp nemýlí je jediná výhoda uhlíkových kablíků to, že jsou oproti měděným, odrušeny takže třeba neruší rádio nebo tv když projíždíš okolo a protože už je technika dávno někde jinde nerušíš je ani s měděnéma.
Takže já hlasuju pro měděny káblíky potažený silikonem + neodrušenou faju staršího typu
Netvrdím že mám ve všem pravdu ale výhody měděných sem si ověřil a o těch uhlíkových mě to potvrdily jak v obchodě tak u mechanika
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist