2 reakcí na tento příspěvek poškubávaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní
http://jawadm.webnod.../serizeni-predstihu/
Podívej se do papírů k 350, typ 639 kolik mm má být přesně předstih... už si to po letech nepamatuju i když si myslím, že to bylo 2,7-2,9mm
Naposledy editováno 14.01.2015 20:49:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní
1 reakcí na tento příspěvek poškubávaní
1 reakcí na tento příspěvek poškubávaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní
Píšeš, že tam máš VAPE. Já mám SZ-13 a s tím jsem za 7 let provozu na třindě a asi 20000km problém neměl nikdy, maximálně vyměnit kabely, fajfky, nebo svíčky.
Co nám ale jednou na Jawě 640 způsobilo velkou neplechu, byla prasklá příruba mezi karbem a válcema. Přisávalo to tudy vzduch a strašně to cukalo a mělo díru od 60Km/h výš. V souvislosti s tim bych preventivně vyměnil gufera na klice, to je investice tak 60kč a klidně i papírový těsnění na přírubách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poškubávaní
edit: jojo Jawa je množina náhodných výbuchů
Naposledy editováno 15.01.2015 15:51:29
1 reakcí na tento příspěvek poškubávaní
To, že na volnoběh jede dvoutakt nepravidelně, je známá věc.
Ono se to motá jak větr v bedně a sem tak to ve válci prdne.
Toto jest úkaz naprosto normální a děje se tak aj za jízdy, při malých otáčkách.
Čím větší objem, tým je to "lepší".
Při zacvaknutí plynu a vysokých otáčkách by to dělat nemělo,páč směs je tak chudá, že nechytne.
Až klesnů otáčky tak jo, to už v karbecu néni takový průvan.
A pokud chytne, je to špatně seřízené...volnoběh, vysoká hladina...
A když po zavření plynu, odřazení minimálně o jeden kvalt (plyn furt zavřený) a následném přidání na plný v optimálních otáčkách - co se stane?
P.S. - předpokládá se motor jinak v pořádku .
Naposledy editováno 16.01.2015 18:16:00
Takže já hlasuju pro měděny káblíky potažený silikonem + neodrušenou faju staršího typu
Netvrdím že mám ve všem pravdu ale výhody měděných sem si ověřil a o těch uhlíkových mě to potvrdily jak v obchodě tak u mechanika
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |