2 reakcí na tento příspěvek Už neví co by.
Na jednu stranu ohledně těch "pojízdných vraků" by se dalo takové opatření chápat, ovšem pravomoc vykázat z provozu vůz očividně nezpůsobilý má příslušník už dávno, takže opět zbytečná "novela". A co se týče těch kontrolek, tak je to kravina už dle toho, že je to u každého auta jiné a ne všude jdou všechny kontrolky "pro kontrolu" rozsvítit. Ohledně světel, většina vozů má pouze kontrolku dálek, třeba Fiaty mají kontrolku obrysovek (vcelku zbytečná, pokud je na stejném vedení, jako podsvícení) kontrolku potkávaček jsem viděl snad jen na Fabii. Ale i tam je vcelku zbytečná, jelikož signalizuje jen funkčnost přepínače, hlídání funkčnosti samotných žárovek tam není. A vzato trochu ad absurdum, když narazím na "akčního pitomce", co bude trvat na předvedení všech kontrolek, jak mu rozsvítím třeba kontrolku přehřátí?
Ovšem co se týče těch machýrků s dobastlenými xenony, oslňujícími i za poledne na pár km, těm bych též okamžitě zabavoval ORV a vozidlo nechal na jejich náklady odvézt odtahovkou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
J.M.K. píše: Ohledně světel, většina vozů má pouze kontrolku dálek, třeba Fiaty mají kontrolku obrysovek (vcelku zbytečná, pokud je na stejném vedení, jako podsvícení) kontrolku potkávaček jsem viděl snad jen na Fabii. Ale i tam je vcelku zbytečná, jelikož signalizuje jen funkčnost přepínače, hlídání funkčnosti samotných žárovek tam není.
v dvojkový oktávce hlídání žárovek teda je a hlídá úplně všechno od obrysovek přes potkávačky, dálkové po blinkry a i žárovky na vleku. signalizuje to nejen kontrolkou na palubce ale i textem po nastartování na displeji mezi budíkama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
Kdyz si koupis moderni notas , tak ten ti vezme pri beznem ukonu okolo 30w , pro zatezi 60w.
Tudiz ten rozdil tam je markatni.