karf píše: v dvojkový oktávce hlídání žárovek teda je a hlídá úplně všechno od obrysovek přes potkávačky, dálkové po blinkry a i žárovky na vleku. signalizuje to nejen kontrolkou na palubce ale i textem po nastartování na displeji mezi budíkama
ne na kazde, jen na te co ma MAXIDOT
Medved píše: jenze to se neda zaridit dokud jsou fizlove hodnoceni podle toho, kolik vyberou na pokutach.
No právě proto se mi nelíbí už ta myšlenka... Taky v tom vidím akorát možnost buzerace ze strany policie a skoropolicie.
Kuba> Já se objednávám vždy, bez objednání myslím berou jen motorky, ne? (na stk) I tak se čeká. Minimálně v Brně a Velmezu...
Právě, NORMÁLNÍ policajt, to bude problém...
1 reakcí na tento příspěvek Už neví co by.
Naposledy editováno 14.01.2015 12:41:52
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
Nějak si nepamatuju, kdy mě naposled ohrozil nějaký starý rezavý šrot...případy s podnikateli nebo jejich blond šuknama v SUV mám (asi nejen já)naopak víc, než dost.
KubaLC8 píše: To samozrejme neni, ale jak to teda chces jinak udelat, aby po silnicich nejezdily plecky?
Kdyz se kaci les, litaji trisky. Kdyby cesky narod nebyl narodem ochcavacu a ojebavacu, i v tomhle pripade by to bylo jine.
Jak? Nevim - kdybych to vedel, byl bych dopravni expert - neco jako ta estebacko-esenbacka svine Huml.
Cesky narod neni narodem ochcavacu a ojebavacu - to se ti jenom snazi vnutit vsichni kolem - emdusinove bez vlastniho nazoru. Zmrd Lerch (nobo to byl nejaky jiny hi-fizl? Nejsem si jist) v tv ti rekne, ze vidi jako mensi problem, kdyz fizl udela "prehmat" nez kdyby nezareagoval vubec (to bylo v souvislosti s tim zabitym klukem v Dobrisi, kteremu vjeli dva fizlove v passatu, otacejici se v krizovatce do protismeru, primo pred predni kolo jenom kvuli tomu, aby mohli zmerit, zastavit a pokutovat v protismeru jedouci auto) - to jsou ty letajici trisky pri kaceni lesa?
Cast ceskeho naroda ma bohuzel historicky sklony k naklonnosti vuci charismaticky podanym nesmyslum a prekroucenym faktum - a tim i k jednoduchym resenim. Bohuzel se ukazuje, ze jednoducha reseni prosazena do zakona VZDY prinesou vice skody nez uzitku.
Naposledy editováno 14.01.2015 12:51:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
Kdyz si koupis moderni notas , tak ten ti vezme pri beznem ukonu okolo 30w , pro zatezi 60w.
Tudiz ten rozdil tam je markatni.
J.M.K. píše: karf> Máš recht, na to jsem si nevzpomněl. Ale už dost lidí řešilo, že když tam pak nasadili žárovku koupenou na pumpě, kaufu apod. tak jim to hlásilo chybu pořád - nejspíš proto, že žárovka měla jen o trochu odlišný odpor a příkon. Zkrátka je tam nastavená malá tolerance a auto, které by mě buzerovalo i za to, že mu nedám echt žárovky od jeho výrobce (samozřejmě patřičně předražené), bych vůbec do provozu nepustil. Už jen pro tu lidskou vlastnost, že pokud si řidič řekne, že ta kontrolka stejně dělá falešné poplachy, ji zkrátka respektovat přestane.
U nekterych aut se nektere zavady musi smazat pres OBD. Pouha vymena zarovky (nebo jina oprava zavady) nestaci.Naposledy editováno 14.01.2015 12:50:25
2 reakcí na tento příspěvek Už neví co by.
Tu Dobris co sem pletes je snad neco uplne jineho!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
RomanSS píše: Když čekáš přes hodinu, tak to auto vychladne...
Aby bylo jasno, pro postih shnilých šrotů a natuzených pleček s HID výbojkama jsem také, ale takovým způsobem, aby to nepostihlo i ty slušný.
Problém ale spočívá v tom, že to vždy postihne s drtivé většině ty slušný, páč kolik jezdí procentuelně po silnici vraků bezprostředně nebezpečnejch sobě i svýmu okolí a kolik jezdí aut kde jsou závady z lidského hlediska zanedbatelné, ovšem z toho právního nikoli (typu - máš na motorce zadní odrazku? Nemáš? Závada typu B, zaplať.)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
KubaLC8 píše: Nevis, ale cokoliv udelaji je blbe.
Tu Dobris co sem pletes je snad neco uplne jineho!
V cem je ta Dobris jina? Princip je stejny: fizl je hodnocen podle poctu udelenych pokut a tim padem udela vsechno - i za hranici zakona - aby tech pokut bylo co nejvice.
Nema to cenu - mas svuj nazor a ja svuj. Akorat teda ze ja ho mam podlozen 35 lety intenzivniho styku s dopravnimi fizly .
FiZzeR píše: Problém ale spočívá v tom, že to vždy postihne s drtivé většině ty slušný, páč kolik jezdí procentuelně po silnici vraků bezprostředně nebezpečnejch sobě i svýmu okolí a kolik jezdí aut kde jsou závady z lidského hlediska zanedbatelné, ovšem z toho právního nikoli (typu - máš na motorce zadní odrazku? Nemáš? Závada typu B, zaplať.)
Je otazka kdo to je, ten slusny. Podle fizlu a jejich piar v tv, novinach a nekterych zdejsich forech , je to ten, ktery bez diskusi zaplati kazdou pokutu, kterou dostane - tedy ten, kdo tzv. "nedela problemy".Podle (snad nejen) mne je takovy clovek spis hloupy nebo prilis bojacny, nez slusny.
FiZzeR píše: Problém ale spočívá v tom, že to vždy postihne s drtivé většině ty slušný, páč kolik jezdí procentuelně po silnici vraků bezprostředně nebezpečnejch sobě i svýmu okolí a kolik jezdí aut kde jsou závady z lidského hlediska zanedbatelné, ovšem z toho právního nikoli (typu - máš na motorce zadní odrazku? Nemáš? Závada typu B, zaplať.)
No právě...já v tom vidím možnost buzerace jako dřív byla kontrola lékarniček ze strany MP, když jsi je za něco poslal do háje (do správního), jak už psal Medvěd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
Medved píše: To je presne to, o cem mluvim - jednoduche reseni - a prostackove tveho typu jim tleskaji.
V cem je ta Dobris jina? Princip je stejny: fizl je hodnocen podle poctu udelenych pokut a tim padem udela vsechno - i za hranici zakona - aby tech pokut bylo co nejvice.
Nema to cenu - mas svuj nazor a ja svuj. Akorat teda ze ja ho mam podlozen 35 lety intenzivniho styku s dopravnimi fizly .
Mas pravdu, nema to cenu.
Vrat RP a mas po problemu
KubaLC8 píše: Mas pravdu, nema to cenu.
Vrat RP a mas po problemu
Ja mam problem s tim, jak jim nesmyslne rostou pravomoce. Protoze to je obecne receno tlupa zmrdu, mezi kterymi se mozna sem tam vyskytne jeden idealista, ktery zatim neokrada a nesikanuje ty, ktere ma chranit a kterym ma pomahat, tak zcela zakonite ty nove nabyte pravomoce okamzite zneuziji.
A to se vracenim RP nezmeni.
Naposledy editováno 14.01.2015 13:08:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
Hygienik> U fáčka si to nepamatuju, ale třeba u Punta je kontrolka obrysovek na "tišťáku" přístrojovky na jedné okruhové cestě, jako žárovky podsvícení. Tím pádem je prakticky zbytečná, nemluvě o tom, že nejde kloudně dodělat oddělené vypínání podsvícení, jelikož by bylo třeba dobastlit zvlášť přívod ke kontrolce (a mít zapnuté podsvícení ve dne je kravina, kor když zrovna u Punta je těch žárovek docela dost, když vezmu v potaz i středový panel).
Medved> Právě a to je pak o to horší, po výměně žárovky za pár desítek Kč ještě muset na dílnu a samozřejmě jen za napíchnutí na diagnostiku platit (nepočítám případ, kdy se v tom člověk vyzná a má OBD modul, kábl a laptop s akedvátním SW doma).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
J.M.K. píše: Medved> Právě a to je pak o to horší, po výměně žárovky za pár desítek Kč ještě muset na dílnu a samozřejmě jen za napíchnutí na diagnostiku platit (nepočítám případ, kdy se v tom člověk vyzná a má OBD modul, kábl a laptop s akedvátním SW doma).
ELM327 v OBDII modulu za 5E na ebay, telefon s androidem a s bluetooth ... kabely jsou prezitek, zakladni sw je zadarmo.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
Medved píše:
Nema to cenu - mas svuj nazor a ja svuj. Akorat teda ze ja ho mam podlozen 35 lety intenzivniho styku s dopravnimi fizly .
chápu, že jsi tak znechucen
Naposledy editováno 14.01.2015 13:46:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už neví co by.
J.M.K. píše: Medved> Na ELM327 už koukám delší dobu, narazil jsem na něj hobbydiag, ale to bude kravina kupovat odtamtud, jestli se dá sehnat za 5 éček ten samý z Číny. Ale nedávno se snad přímo na tomto fóru na něj někdo ptal a vesměs se tam shodli, že to spíš nefunguje, než funguje, tak váhám. A na tom odkazu řeší v diskusi vesměs škodovky, Fordy, Dacie, ale o Hyundai tam není zmínka. A krom toho většina těch odpovědí je ve stylu "měl by být kompatibilní a na takovou formulaci si dávám hodně majzla, navíc tam někomu píšou, že to neumí resetovat servisní intervaly... docela v tom mám maglajs ze všech těch protichůdných infomací.
Kupovat takovou "diagnostiku" je k ničemu. Pokud chcete něco co bude trochu použitelná multiznačka, bude cena uplně jinde. Tohle jsou hračky, které i když se vám náhodou spojí s jednotkou / u nových aut to ani nehrozí/ vypíšou vám třeba jen jednu uloženou závadu a ono je jich uložených v ecu bude třeba pět.
J.M.K. píše: Medved> Na ELM327 už koukám delší dobu, narazil jsem na něj hobbydiag, ale to bude kravina kupovat odtamtud, jestli se dá sehnat za 5 éček ten samý z Číny. Ale nedávno se snad přímo na tomto fóru na něj někdo ptal a vesměs se tam shodli, že to spíš nefunguje, než funguje, tak váhám. A na tom odkazu řeší v diskusi vesměs škodovky, Fordy, Dacie, ale o Hyundai tam není zmínka. A krom toho většina těch odpovědí je ve stylu "měl by být kompatibilní a na takovou formulaci si dávám hodně majzla, navíc tam někomu píšou, že to neumí resetovat servisní intervaly... docela v tom mám maglajs ze všech těch protichůdných infomací.
Mám to z číny v přepočtu za 150 Kč, používám to na E46 ve spojení s androidím founem. Hračka dobrá, číst to umí (minimálně ve free verzi) jen jednotku motoru, live data nadprůměr, jinak k ničemu. Za ty prachy nelituju, na složitější věci mám "velkou" diag.
Velký mínus - krátkej dosah, na sedadle spolujezdce vypadává BT spojení, ale může to bejt i telefonem (čína za trojku), musím ho mít do půl metru od OBD portu.
Log se dá mailem odeslat do pc a do excelu, viz obrázek.
Víc kdyžtak přes PM, kdyby někoho něco zajímalo.
Naposledy editováno 14.01.2015 14:49:49