globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín v oleji
13.1.2015 v 14:32
Ahoj lidi.Mam menší problém a už ani já,ani v žádným servisu neví co s tím.Tak teda k věci.Koupil jsem Yamahu FJR 1300 a po nějaké době zjistil,že přibývá olej v motoru.Po koupi měla moto Power commander3,ale ladáky ani KN ne,tak jsem ho odpojil a doufal,ze problém bude vyřešen.Bohužel po nějakých najetých km olej zacal zase přibývat.Tak jsem zajel do Yamahy a po napíchnutí na PC vse OK.S olejem v benzínu se nikdy nesetkali.Když jsem tam byl,tak jsem se rovnou zeptal i na jeden volný konektor vedle vstřikováni a ani podle schematu v PC neveděli k čemu je.
Tak jsem jel domů a začal zkoumat sám.Konektor byl nakonec odpojená lambda.Po připojení stále beze zmen s benzínem v oleji.
Dále jsem vyměnil svíčky (původní OK,hezky opálené),znova vyměnil olej,nechal sřídit ventily(byly OK),seřídit podtlaky(lehce rozhozené),změřeny tlaky ve válcích(všechny meli 10,5,jen jeden mel lehce nad 10),zkontrolován přetlakový ventil na vstřikovací liště(OK),otestovány v servisu vstřikovače(všechny OK a ani neprotékají),olej se nedostává ani k vzduchovému filtru přes odvětrání motoru.
Předchozí majitel o tomto nevěděl,měl moto jen půl roku,ale prodával ji,protože mu prostě nesedla.Najel jen nějakých 2000km.Věřím mu,protože mění moto 2x za rok.Moto jak koupil,tak i prodával.
Abych nezapoměl,tak přibývá tak 3dl benzínu na 1000km.
Moto je ročník 2003 a pry ma najeté "jen" 30000km,což tomu moc nevěřím,ale na druhou stranu moto je jako nové,bez škrábance,ani jeden šroub není okousany,vše originál a v luxusním stavu.Motor startuje nádherně,tahá nádherně,nekouří z výfuku,prostě vše OK.
Omlouvám se za dlouhou zprávu,ale už si opravdu nevím rady.
Díky za odpovědi


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

13.1.2015 v 18:03 | Nahoru | #1
Kuba3> Právě to je divný,svíčky řeknou téměř vše.Já měl KO právě ten regulátor tlaku,nějak seklej a naměřil 7 Bar!!! Mám mít 2,5Bar a samozřejmě to nechytalo,žralo benzín i se svíčkama . Regulátor mám už na krámě. A shodou náhod mě to potkalo i na mém autě hned poté,ačkoli s tím jezdil delší dobu. Jenže opačná závada-netěsné sedýlko i membránka regulátoru do přepadu a tím pádem nižší(pozor,ale kupodivu jen nepatrně) tlak,ale zároveň i věčně zalité sání od podtlakové hadičky,která ovládá regulátor-což se dělo nejvíce na volnoběh,nebot to je zavřená klapka a je tak za ní největší podlak. Startování bylo poránu naprd,pak už ok a po týdením stání taky ok,to se benzín odpařil. Pokud to máš pod tlakem ovládaný regul,mrkni zda ti nejde benzín touto hadičkou do sání-ne všechen se musí spálit,ikdyž by logicky měl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

13.1.2015 v 18:38 | Nahoru | #2
Kluzon> nejde mi tady vlozit fotka stare svicky,ale byly tam kdovi jak dlouho,protoze predchudce je nemenil a jsou hezky opalene.jinak moto startuje za vsech podminek bez jedineho problemu.netusim jak ten ventil zkontrolovat,ale v servisu mi ho kontrolovali(ani jsem jim o tom nerikal,ze bych to chtel zkontrolovat) a pry funguje bez problemu.hadicky z regulatoru mam napojene primo do vstrikovani a netusim jak zjisti,jestli to tam jde,nebo ne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

13.1.2015 v 19:36 | Nahoru | #3

Kluzon píše: Kuba3> Právě to je divný,svíčky řeknou téměř vše.Já měl KO právě ten regulátor tlaku,nějak seklej a naměřil 7 Bar!!! Mám mít 2,5Bar a samozřejmě to nechytalo,žralo benzín i se svíčkama . Regulátor mám už na krámě. A shodou náhod mě to potkalo i na mém autě hned poté,ačkoli s tím jezdil delší dobu. Jenže opačná závada-netěsné sedýlko i membránka regulátoru do přepadu a tím pádem nižší(pozor,ale kupodivu jen nepatrně) tlak,ale zároveň i věčně zalité sání od podtlakové hadičky,která ovládá regulátor-což se dělo nejvíce na volnoběh,nebot to je zavřená klapka a je tak za ní největší podlak. Startování bylo poránu naprd,pak už ok a po týdením stání taky ok,to se benzín odpařil. Pokud to máš pod tlakem ovládaný regul,mrkni zda ti nejde benzín touto hadičkou do sání-ne všechen se musí spálit,ikdyž by logicky měl.


Hele - vůbec tomu sice nerozumím, ale jestli se při poruše toho regulátoru nějakou podtlakovou hadičkou může dostat benzín do sání, tj. air-boxu - nemůže pak protýkat benzín dál z airboxu hadičkou co odvětrává klikovou skříň až do oleje? Prostě se může zaplavit ta podtlaková hadička a jako násoskou to pak přetýct do air-boxu a pak z něj skrz odvětrání až do oleje. Třeba to nedělá ani během jízdy, ale možná až po vypnutí motoru se jen vypustí něco benzínu co je mezi ventilem nádrže a vstřiky - takže při každým vypnutí motoru by se něco benzínu dostalo až do oleje. Jen-tak fantazíruju, ale někudy to tam týct musí a tohle vypadá jako jediná cesta. U dieselů s mechanickým podávacím a vstřikovacím čerpadlem mazáným olejovým okruhem se třeba dostávala nafta do motorovýho oleje právě skrz vstřikovací čerpadlo - taky "přibýval" olej - a bylo to jediný místo kde mezi palivem a olejem bylo jen jedno těsnění.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 FJRPEPA 20 6.5.2024 v 21:29 Pedl
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin
Ostrov Brač [1, 2] Yamaha FJR 1300 tryk 43 18.2.2024 v 10:27 Šroubovák


TOPlist