1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co potřebu a jak zapojit?
Dolph-cz píše: moc by mně zajímalo,jak by jsi to do toho motoru dostal a kolik by to stálo...
myslím,že GIPRO by proti tomu byla sranda.
Všechny tyhle motory (kopie Hondy Monkey, které pohání 70% motorek v Asii) mají na kulise řazení plíšek s výstupkem. Proti němu je plast na němž je kontakt. Kontrolka neutrálu se zapíná tak, že se tyhle dva kontakty potkají (když je kulisa v poloze neutrálu) a tedy se drát od neutrálu ukostří. Pokud chceš vidět jakou máš zařazenou rychlost, tak tam jednoduše dáš jiné to plastové víčko, které nemá 1 kontatk jen pro neutrál, ale 5 pro 4 rychlosti a neutrál. Pak ti z toho kouká 5 drátů, které už si napojíš na cokoliv (žárovičky, diody, nebo origo ukazatel).
Jak vidíš, stálo by to přesně těch 120Kč + náklady na tu druhou část, takže třeba dalších 150kč za pět diod na 12V nějakou krabičku a pár kablíků.
Samotná náročnost výměny spočívá v povolení jednoho šroubu a výměně toho plastu.
FiffiQ píše: Všechny tyhle motory (kopie Hondy Monkey, které pohání 70% motorek v Asii) mají na kulise řazení plíšek s výstupkem. Proti němu je plast na němž je kontakt. Kontrolka neutrálu se zapíná tak, že se tyhle dva kontakty potkají (když je kulisa v poloze neutrálu) a tedy se drát od neutrálu ukostří. Pokud chceš vidět jakou máš zařazenou rychlost, tak tam jednoduše dáš jiné to plastové víčko, které nemá 1 kontatk jen pro neutrál, ale 5 pro 4 rychlosti a neutrál. Pak ti z toho kouká 5 drátů, které už si napojíš na cokoliv (žárovičky, diody, nebo origo ukazatel).
Jak vidíš, stálo by to přesně těch 120Kč + náklady na tu druhou část, takže třeba dalších 150kč za pět diod na 12V nějakou krabičku a pár kablíků.
Samotná náročnost výměny spočívá v povolení jednoho šroubu a výměně toho plastu.
ok,já tyhle motory neznám vůbec-pokud tam opravdu je nějaká příprava na podobný snímač,tak by to šlo...