globalmoto_kveten





Téma: Pracovní offroad 4x4
 
29.12.2014 v 09:43
Krásné (konečně) zasněžené ráno
Padl na mě docela milý úkol - vybrat nějakou pracovní plechovku pro potřeby myslivce/lesáka.
Takže rozhodně 4x4 se slušnou průchodností, stačí i pouze dvoumístné + alespoň malý zavazadelník. Podmínkou také koule na tažení vozíku (stačí do 0,5 tuny). Přehnané očekávání na design není, spíš robustnost a spolehlivost. Nájezd max 100km měsíčně, takže určitě benzín. Možnost by byla i pickup...
největší podmínkou by asi bylo ,aby to auto bylo schopný ještě pár let projít přes STK - takže něco, co příliš nerezne.
Finanční limit cca 50tis, možná bych se dostal i na 80, ale samozřejmě méně-lépe.
Zatím vybírám z trojlístku Lada Niva, Suzuki Samurai, Suzuki Jimny (možná i Land Rover Freelander).

Máte nějaké jiné nápady, popřípadě doporučení - co jo, co ne a proč? Ideálně vlastní zkušenost, ale beru i "setřenice bráchy mojí tety přes tři kolena"...

Díky
Adam

Naposledy editováno 29.12.2014 09:43:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pracovní offroad 4x4

2.1.2015 v 18:36 | Nahoru | #1
Dolík....> To je fakt pro spisovatele
-v ZJ jsou automaty 100% funkční a spolehlivé, jen ne tak legendární jako aisin v XJ, ale naprosto v pohodě
-spíš je ZJ větší a mohutnější = těžší a 4litr je tak akorát(5.2 nebo 5.9 je jiná káva ) zas ZJ je 4x na spirále a je to jiné svezení, než XJ...
WJ je nejmíň OFF a nejvíc SUV ... 4litrů je málo a 4.7-V8 je hodně háklivý motor a dík České (ne)údržbě se dost sypou na klice a je šance že koupíš "načasované" a motory 4.7 na vrakáčích NEJSOU!!!

(reakce na) Pracovní offroad 4x4

2.1.2015 v 18:44 | Nahoru | #2
PETARDAK> jednu 4.7ku mám poblíž, tak si o tom myslím svoje. kdybys náhodou věděl o nějakém solidním xj, tak mi sem prosím napiš zprávu. myslím, že sem od tebe četl na offroad foru i něco o lpg, tak by sme pak dali řeč.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist