Poradíte mi někdo kudy z toho ven? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Jsou různý druhy motorkářů a tahle motorka může někomu kupodivu vyhovovat.
Nechápu tu fobii, když se na tuhle motorku někdo zeptá, tak se sesype stejná skupinka, která tazatele musí poučit, že tuhle tedy rozhodně ne.
To musíte mít hrozný trauma z týhle motorky.
Nikdy by mě nenapadlo lézt do vlákna o motorce, kterou neznam a přesvědčoval tazatele, že je to sráč jenom proto, že jsem to někde slyšel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
všechno má svýho kupce, napsal jsem svůj názor, já jezdim na motorce pro tu volnost, a jsem tak trochu zastáncem klasické koncepce (nádrž mezi nohama) přiznávam
jsem proto, aby se rozlišovalo označení skůtr/motorka, protože nc není motorka.
jo a kdo napíše že má víc času na jízdu, protože nemusí řadit (a podobné kecy), ten nemá na motorce co dělat. Na skůtru ať si jezdí, budu ale doufat, že ho nepotkam na silnici
PS: jel jsem na tom, nevyhovuje mi, nelíbí se mi a co...napsal jsem to.
E:
baobab ať si za své prachy koupí co chce, ptal se na názor, dostal odpověď. Jak s informacema naloží, je pouze jeho boj. Good Ride
Naposledy editováno 13.12.2014 11:55:23
Baobab píše: Ne starší motorku nechci a nekoupím. To jsem si už ujasnil. Vypiplat a vorvat si ji chci sám. Buďto se mi to povede a budu spokojenej, nebo se to nepovede a spokojená bude manželka. Už jsem motorek prošel od konce letošního září víc a tyhle dvě jsou můj strop a konečná. Kdysi jsem jezdil na kejvačce a hrozně zápasil s řadičkou, asi jsem tam měl křivý kolečka. Proto mne tak nadchla ta DCT u 750ky jak plyšově řadí. 500 mne chytla vzhledem a přesnou velikostí jak padla do ruky a pod zadek.
CB500F jsem si projel loni v létě a moc se mi líbila svým projevem, ovladatelností, cenou, hodně pružným motorem prakticky bez vibrací a celkovou jednoduchostí - že si na nic nehraje. Větší Xko jsem nezkoušel, ale předpokládám, že by se mi na něm sedělo ještě líp (jsem vyšší postavy). Jediná věc by mě od CB 500 F/X odrazovala, a to byly ty závady na motorech, tuším problém s olejem (mazáním?), byla na to venku svolávačka, tak už to snad mají uspokojivě vyřešeno.
Co se NC700 týče, trochu mi vadily vibrace motoru (vylepšeno u silnějšího nástupce - NC750) a že ten DST automat byl u NC 700 nastaven u režimu D i S jinak, než bych si představoval. Toto vše už nový NC750 má doladěno, klidný D režim jede krásně vláčně (ideální věc do města, na kochání po okreskách i na delší cestování) a dynamický S režim řadí tak, jak by asi řadil zkušený vyježděný jezdec, když co nejvíc spěchá, honí čas a vůbec nehledí na spotřebu ani na předpisy. Vylepšen byl i už tak slušně velký, přehledný a dobře čitelný displej, mašina je silnější a rychlejší a má opravdu skvělou spotřebu. Z dlouhodobého praktického hlediska je vychytávkou k nezaplacení ten velký integrovaný odkládací prostor před sedlem (místo obvyklé nádrže). Motor je robustně předimenzovaný (podkoňovaný) s předpokladem spolehlivostí a enormní životnosti - na rozdíl od většiny dnešních motorek s velkými litrovými výkony s vyhoněnými výkony u vysokoobrátkových motorů. Servisní intervaly jsou dostatečně dlouhé (tuším 12 tisíc km) a jako bonus se ventilové vůle seřizují ne výměnnýma podložkama, ale i vzhledem nízkoobrátkovosti ještě "po staru" šroubkem, takže s nulovými materiálovými náklady. Navíc u tohoto řadového dvouválce je použito společné sání, takže odpadá i nutnost synchronizace podtlaků, jinak obvyklá u mnoha víceválcových motocyklů.
Stroj je to celkově robustní s neodlehčovanými nosnými prvky, pevným rámem, jeví se mi jako spolehlivý držák a na servis nenáročný pracant, vhodný nechat si ho na mnoho let, dobře využitelný na kratši i dlouhé cesty, na dojíždění do práce i na kochací jízdy, a v neposlední řadě je i dostatečně velký pro vyššiho jezdce i spolujezdce
VladaM píše: Raději místo Dráťova skůtru NC pořiď tohle třeba:
http://www.motorkari...-729499.html [/quote]
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Dovi píše:
ad 1)
Máš sice pravdu, že zrovna moc levná ta mašina není, jenže je to velmi dobře navržený stroj pro dané účely a kvalitně taky v Japonsku vyráběný. A smiř se s tím, že samozřejmě není ideálem pro všechny, ale že spousta lidí včetně zkušených motorkářů ho pro jeho vlastnosti a vychytávky dokáže ocenit a neměnila by.
ad 2)
Žádný rozumný člověk nepředjíždí bez rozmyslu, a to ať předjíždí kohokoliv v čemkoliv nebo na čemkoliv. A ujišťuju Tě, že na NC750 s jeho velmi slušným zrychlením a maximálkou bys na okreskách a silnicích 1. třídy neměl ani Ty problém předjet 99% osobáků. Samozřejmě ale nemá cenu NA JAKÉKOLIV MOTORCE se přetahovat se silným vozem jedoucím po dálnici na hranici Tvé maximálky nebo s duševně nemocným člověkem, který Ti na okresce dělá problémy, brání Ti všemožně v předjetí, vytlačuje Tě ze silnice a chce Tě zabít.
ad 3)
Tady je vidět, jak je to Tvoje chronické kritizování (řekl bych spíš pomlouvání) postaveno na vodě a bez zkušeností s kritizovaným objektem.
Ta DST varianta (dvojspojkový automat) má dva automatické režimy (jeden lážo plážo na spotřebu, druhý řekněme "sportovní"), a v obou můžeš kdykoliv ručně zkorigovat zařazený kvalt, podřadit si dřív i sám apod. A kromě toho je zde i třetí režim - plný manuál, kdy si řadíš pořád sám, akorát ne nohou a spojkou jako na klasické motorce, ale jenom palcem levé ruky. A samozřejmě ani v zatáčce DST sám od sebe nebo dokonce nežádoucně a záludně nepřeřadí, pokud není jezdec úplný dement a nesmyslně necloumá v zatáčce na mezi adheze prudce plynem tam a zpátky ve snaze rozhodit si plynulou stopu a mašinu položit.
ad 4)
Rozumný člověk uzná, že je to nesmysl a zřejmě ani nebude s takto hloupými dotazy, připomínkami nebo urážkami na druhého kolegu vyrukovat. A nerozumnému něco vysvětlovat by byl taky nesmysl.
ad 5)
Nemyslím si, že by majitelé NC700/750 měli ostatní motorkáře za voly. Bohužel spíš občas zaznamenávám u některých jinak orientovaných nevyrovnaných jedinců útoky, narážky a pomluvy opačným směrem.
Tak na tohle nemůžu nereagovat.
1) Je to stroj navržený pro své účely. Jako je dojíždění do práce pro lidi, kteří ještě nemají papíry na velkou motorku a neumí jezdit a řadit. Velmi zkušení motorkáři se jí vyhýbají obloukem, valná většina kupců je s řidičákem do 35 kW, nebo lidé, kteří hodně dlouho na motorce neseděli (podobně jako zakladatel tohole tématu) a bojí se výkonnějšího motoru, protože mají porovnání leda tak s nějakým socialistickým dvoutaktem.
2) Elasticita motoru je zoufalá a nejhorší ve své třídě (viz např. časopis Motocykl 11/2013). I dost lidí tady v profilech svých NC píše, že předjíždění chce opravdu řádně naplánovat, protože chybí výkon
3) Tohle je opravdu vtipný. Takže největší výhodou automatický převodovky je, že umožňuje manuální řazení?
4) Rozumný člověk si udělá obrázek sám, k čemu je automatická převodovka na vozidle, které má být pro radost (ne u commuteru/dojíždědla)
5) Nechám na posouzení jiným, ale jen v mnou založených nebo komentovaných tématech je tolik urážek a to nikoliv ode mně....
t_freedom píše: bože ...chraň nás od motorek s automatem a nesváděj nás těmito debilními pokušeními a zbav nás od zlého - automatu a odpusť nám naše přiblblé myšlenky na motorky s automatem.
...počkej až příjde Dráťa
ve jmenu otce , synka, i ducha..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Jenže Ty pořád vycházíš z prapodivného předpokladu, že tzv. jízda na motorce pro radost musí nutně U KAŽDÉHO znamenat jezdit pilu, mít kdykoliv k dispozici i za běžného provozu obrovský přebytek výkonu, řadit nahoru dolu ostošest, jezdit stylem brzda-plyn atd.
Ale tak to není - spousta lidí (a nejsou to jenom důchodci jedoucí s motorkou na ryby, kovbojové s třásněma na čoprkrujzrech, skútraři nebo opatrní začátečníci apod.) si dělá VELKOU radost klidnýma kochacíma jízdama kolem komína i osvědčeným pohodovým dálkovým cestováním zcela klidným bezpečným tempem. Prioritou u nich není počet předjetých aut a motorek za jednotku času ani vyplavování adrenalinu při jízdě nadoraz, ale úplně jiné hodnoty a zážitky. Smiř se s tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Připadá mi to skoro jako přístup:
Dal jsem si bezmasý párek s instantní bramborovou kaší a k tomu Starobrno. To byl ale výborný oběd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Tohle bych dal do pravidel fora.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Číkus píše: Dovi> A to je nějaká forma masochismu?
Připadá mi to skoro jako přístup:
Dal jsem si bezmasý párek s instantní bramborovou kaší a k tomu Starobrno. To byl ale výborný oběd.
Co más na mysli?
Myslíš mít rád i motorku, která nemá v běžném provozu přebytečných 150 koní?
Nebo která má velmi dobře vyladěný dvojspojkový automat, do kterého ještě navíc může jezdec kdykoli v případě potřeby nebo touhy libovolně zasahovat?
Dráťa píše: Dovi> Nejezdím pilu, jezdím na sport-touringových gumách, který jsou hodnocený jako tvrdý. Nemám pořád přebytek výkonu, XJR má jen 106 koní (a pár jich bude chcíplejch) a Bandit má nedostatek výkonu. XJR je pětikvalt, a při kochacím tempu je zcela zbytečný řadičkou hýbat. A na (organických) brzdových destičkách mám najeto přes 40 tisíc kiláků. Takže by mě zajímalo, jak jsi k tomu došel?
Tak, že pořad zpochybňuješ smysluplnost existence NC700/750, když desítkám tisíc lidí tyto motocykly dělají radost a dobrou službu. A když by s Tebou zrovna při Tvém výše popsaném stylu ježdění (nic proti němu, právě naopak) stačila držet krok zřejmě i velká většina jezdců na NC.
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Tohle vlákno je o NC 750 a ta má 40,3kW a 68nM/4750 ot. Tak co furt píšeš o 35kW.?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Geodet píše: Dráťa> Zase něco hodnotíš, co znáš jen z doslechu.
Tohle bych dal do pravidel fora.
Geodete, víš, mám přečteno hodně recenzí na NC tady od lidí, kteří tu motorku jezdí. A taky dost článků od novinářů, kteří se recenzováním motorek živí. Mám ti snad hledat a zvěřejňovat odkazy, ze kterých vycházím? Něco málo namátkou:
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=90493 "...vhodná motorka pro začátek po 20ti letech...
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=89475 "...automat, takže nic lepšího pro "lazy asses" snad ani neexistuje..."
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=82153 "...motorka na nový začátek po 20ti letech..."
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=82381 "...parametry splňující řidičáku A2..."
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=91844 "...Nejsem žádný střelec i když občas mi ten výkon chybí..."
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=87543 "...Ideální skoro-skůtr s řadičkou..."
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=82524 "...Motor z auta, nízké těžiště, velký krouťák, nízké max. otáčky a relativně malý výkon. A automat..."
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=79635 "...moto vhodné pro začátečníka..."
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=75913 "...Jen kdyby měla o pár koníků víc..."
Keto "pro ty,co potřebují nenáročného pracanta s nízkými provozními náklady..."
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=71535 "...Občas bych ocenil trochu víc výkonu"
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=89037 "...Bohužel 1/2 motoru z auta se ukazuje že v motorce není tak úplně ono..."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
petrumr píše: DRÁťO- JSI TAK VYGUMOVANÉJ ZTOHO POMLOUVÁNÍ NEBO JEDEŠ NA NĚJAKÝCH PRÁŠKÁCH?
Tohle vlákno je o NC 750 a ta má 40,3kW a 68nM/4750 ot. Tak co furt píšeš o 35kW.?
Vždyť 700 a 750 jsou úplně stejný motorky, tak je to jedno, ne? Jen je to převrtaný, dostalo to navíc vyvažovací hřídel, natáhl se 6. kvalt a přibylo ukrutných 5 kW.
Naposledy editováno 13.12.2014 16:33:48
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Dráťa píše: Vždyť 700 a 750 jsou úplně stejný motorky, tak je to jedno, ne? Jen je to převrtaný, dostalo to navíc vyvažovací hřídel, natáhl se 6. kvalt a přibylo ukrutných 5 kW.
a zapomněls napsat, že zmenili aji ten automat(SF) Proč jsi psal, že na to stačí A2, tvoje informace je zavádějící a hraničí s lhaním.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Tělesné postižení je samozřejmě něco jiného, ale to už jsem psal.