Ideální skoro-skůtr s řadičkou...(-:
Motorka koupena od FIRMA:Nokamoto (Hradec Králové) - Vynikající!
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6 Diversion F: Honda je Honda...(-:
Suzuki DL 650 V-Strom: silnější, ale vyšší těžiště = pral jsem se s ní na křižovatce...
První dojmy - Chtěl-li někdo skútrařovi usnadnit přechod na mašinu, tak se mu to povedlo na 1čku.
Motorku bych doporučil pro - kromě "pilařů" asi opravdu pro každého...
Doplňky na motorce - Hlavní stojan - SW Motech, cestovní vyšší plexi Honda, padáky RD-moto, zadní blatníček Skidmarx, boční a horní kufry Givi
Recenze
Začátkem června se po 2 skůtrech stala mojí první mašinou a po 7.700km včera usnula zaslouženým zimním spánkem.
Jelikož nám (se ženou) na delší (>300km) výlety přestalo PCXko stačit, začal jsem letos vybírat svoji první mašinu. Ve výběru byl V-Strom a Yamaha XJ6-Diversion F, ale každá z nich měla svou zásadní mouchu, kvůli které zase zvítězila Honda...(-:
Na moto jsem jezdil už před rokem, ale mezitím jsem znejistěl, jestli bude stačit na 2 cestovatele (menších rozměrů i vah) včetně 3 kufrů na delší jízdy... (Proto ti 2 neúspěšní konkurenti). Doteď jsem rád, že jsem zvolil NC-čko, protože druhý tak univerzální stroj abys pohledal.
Zkušenosti: točivý moment už odspoda při správném řazení udělá z této "šedé myšky" překvapivě živý a svižný stroj (na těch papírových 35kw), kterému silnější mašiny ujíždějí až nad 120km/h... Ať už pro denní dojíždění do práce, jízdu po městě, nebo kratší výlety či motodovolené ve dvou je to ideální volba s parádním úložným prostorem (odpadá nošení tankvaku s cennostmi všude s sebou) - s bonusem přímo skůtrově-směšné spotřeby.
Nízké těžiště ze stroje dělá krásně ovladatelnou mašinu do zatáček, pro spolujezdce (i bez kufrů) je velmi pohodlná. Dojezd 360-400km má na benzínce příjemnou dohru při placení...(-:
Kde se motorka necítí nejlépe: není to dobrá volba pro závodníky a "okruháře"... Ale ti si ji snad nekupují...(-:
Dá se s moto dobře cestovat? - doporučuji originální vyšší plexi, hlavní stojan, nějaké ty kufříky a volitelně i boční padáky... A žádná cesta nebude příliš dlouhá...
18.8.2017 jsem tento báječný stroj po 32.700 km se slzou v oku prodal dalšímu majiteli. Přecházím na CB 650 F.
Po 4 spokojenych letech ježdění přišel čas na přestup do vyšší třídy. S krásnými vzpomínkami motorku prodávám...
Diky vsem za hodnoceni a komentare, jsem rad, ze nas spokojenych majitelu tohoto "univerzala" je vic a jen co se otepli vas budu rad potkavat na tech nasich deravych silnicich!...
Gratuluji k dobrému výběru. Mám stejný kousek. Tak ať to jezdí.
Koupili jsme ji na jaře, je bezvadná...jako kdyby jsi nám mluvil z duše, opravdu se úžasně ovládá a ta spotřeba, to je radost jezdit k benzince