globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stator CX 500
7.12.2014 v 19:00
Zdravim
Poslednou dobou som si vsimol ze vo vyssich otackach ma problem s vykonom.
Stale tam mam akusi "turbo dieru" medzi 3000 - 3500 otackami.
Pri jazdeni ide normalne pri trojke hranicu 3-3,5 prekoroci v pohode ale ak mam 4 uz to vtedy brble a len pomaly akceleruje, Pri volnobehu ked vytocim plyn vybehne do cervenych cisel ale pri druhom otoceni jemne hapka a az potom sa rozbehne,
Pripadne ked vytocim plyn a znizim na 3000 a nasledne pridam tak hapka brble a az po chvilke sa znovu rozbehne do otacok.
Tak som premeral stator podla navodu od TomHonda a hodnoty na velkom konektore boli v poriadku

modro/bílý -- zelený -- 185 - 225 Ohm -- 197 Ohm
oranž/bílý -- zelený -- 185 - 225 Omh -- 195 Ohm
oranžový -- zelený -- 94,5 - 115,5 Ohm -- 103 Ohm
modrý -- zelený -- 94,5 - 115,5 Ohm -- 103 Ohm

Ale mala koncovka (asi vynutie vysokych otaciek)
by mali davat na volnobeh biely 90V modry 100v
ale davaju biely 63V, modry 75V, ked som napojil baterku od auta
tak davali biely 71V, Modry 88V
odpor medzi nimi bol 88 Ohm a a medzi bielym a kostrou 350 Ohm
Podla toho co pisali na fore by mali mat 77 a 385 Ohm +/- 15% cize som v limite.

Odpor fajek bol okolo 13 Ohm tiez by mali byt v poriadku.

Otazka ale je ked ak je problem so statorom a chcel by som ho opravit ci vymenit ako mozem zistit co je to za typ lebo na Ebay ich je plna prdel a vyzeraju rozne podla toho ake ma vynutie novsi ci stary typ.
A teda ci je to vobec problem statora. Mam moznost premerat este nieco ine?
Mam este podozrenie na zle nastvene trisky. Karburator som repasoval sam. Klapky som nastavil pomocou podtlaku cez hadicku s olejom a trisky nastavil podla navodu.
Moto startuje dobre bezia hned oba valce.

Prve prihlasenie moto je 1.3.1981 ale predpokladam ze rok vyroby bude 1980

Prikladam foto CDI a cisla motoru ak s tym ma niekto skusenost poradte mi.















Naposledy editováno 07.12.2014 19:05:51

1 reakcí na tento příspěvek Stator CX 500

7.12.2014 v 21:17 | Nahoru | #1
Vzhledem k tomu že se motor jednou dá vytočit do max. otáček a pak napodruhý ne tak na zapalování to nevypadá a hledal bych příčinu jinde.
(mohly by to bejt polámaný dráty ale to by kuckalo nahodile jak a kdy se tomu chtělo)

Jinak to měření napětí je spíš orientační. Jednak záleží jak se s tím popere měřák (ono to není zrovna 50Hz) a pak jak je na tom baterka, startér atd.
Fajfky máš asi nějaký divný protože maj obsahovat 5kOhm odpor takže pokud jsi naměřil 13 Ohm tak tam ty odpory nemáš (žádná tragedie pokud máš svíčky s odporem).
Máš klasický dvoukanálový CDI CX a pokud budeš shánět stator tak musíš něco takovýho.






Naposledy editováno 07.12.2014 21:19:09

(reakce na) Stator CX 500

8.12.2014 v 08:05 | Nahoru | #2
combust> Dik presne toto som chcel s tymi fajkami si mal pravdu. 13 Ohm maju fajka kostra spolu s cievkou samotna fajka ma 5 Ohm teraz som to bol rozobrat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
cx 500 pumpa Honda CX 500 peracek1 6 26.4.2024 v 18:32 combust
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 4 7.4.2024 v 10:09 combust
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 7 2.4.2024 v 17:11 xbedla
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050


TOPlist