globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 22:49 | Nahoru | #1

dave-lister píše: A v čem má dost? I kdyby měl, tak lze to levně a jednoduše opravit aby šlapal jako za mlada. Náš Favorit z roku 1990 šlapal dobře i v době kdy ho v roce 2013 odváželi do šrotu.



Nema komprese - vybehanej, pali to kdy se mu zachce - vybehanej rozdelovac, huli, zere olej. Mizerne startuje - asi starter. Kastle je vyrezla - porad se to opravuje. Brzdy, cepy, tlumice - ty jsou tam uz nekolikate

A to auto ma najeto cca tretinu nez muj sluzebni smax kterej ma vetsinu zminenych dilu puvodnich - respektive kdyz mel najeto to co to favo tak mel puvodni vse...

Stev: no moje volvo je na podvozku rezavy jak liska...ale to uz asi neni tak uplne volvo no....
Jo jak rikas - auta stredni tridy - obvykle se tu jako priklad auta co nejde pul mice vytahne auto stredni, nebo vyssi stredni z devadesatejch co v te dobe stalo novy milion... A jako priklad jak je to dnes na hovno se vytahnou fabie, pola apod auta s nejlevnejsi motorizaci - htp, 1.2tsi... Ktery si dovolily umrit s najetejms teprve 250tis :)

Znam teda cloveka kterymu umrela hlava na htp dvakrat - ale jezdi stylem pan klobouk - nejlepe aby to bylo za 3litry na sto ... Na petku na volnobeh ... To same nove diesely - koupi to duchodce, protoze na jezdeni 1km do kramu na navsi potrebuje neco co zere 4na sto a pak se strasne divi ze mu menej u zanovniho auta DPF za spoustu penez....
Dneska jezdi i lidi co by ty auta pred 20ti lety pomalu ani nenastartovali a dost tech odrovnanejch aut je i zpusobem pouzivani nebo udrzbou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 23:01 | Nahoru | #2
assassin> Tak proč toho favorita neopravíš, podle popisu to tak vážný asi nebude.

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 08:31 | Nahoru | #3
assassin> jj, haťapky (1,2TSi) se musej honit, většinou opravdu umřou lidem co to nesmyslně podtáčej... Jsem si naběhl s těmi úmyslně poddimenzovanými díly Je pravda, že spousta aut má dnes vyšší nájezdy, s tím musím souhlasit... Důležitý je opravdu dodržovat prav. serv. intervaly a nesrat na to...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist