globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

7.12.2014 v 21:15 | Nahoru | #1
Že byla kvalita aut dřív lepší jsou prostě kecy. Souhlasim s Assasinem. Dřív auta najezdily daleko méně kilometrů, lidi je dávali skoro spát do poslete, pečovali o ně jak o poklad rodiny a stejně byly po deseti letech v hajzlu. Dneska mají auta najeto 200 tis. po třech letech, berou se jako spotřebák a mají asi tak stokrát víc elektronických systémů než auta předtím. Favorit byl šrot už po deseti letech, dnešní dvojková Octavia udělá dobrou službu i s 500 tis. na tacho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 21:37 | Nahoru | #2

MichalR66 píše: Že byla kvalita aut dřív lepší jsou prostě kecy. Souhlasim s Assasinem. Dřív auta najezdily daleko méně kilometrů, lidi je dávali skoro spát do poslete, pečovali o ně jak o poklad rodiny a stejně byly po deseti letech v hajzlu. Dneska mají auta najeto 200 tis. po třech letech, berou se jako spotřebák a mají asi tak stokrát víc elektronických systémů než auta předtím. Favorit byl šrot už po deseti letech, dnešní dvojková Octavia udělá dobrou službu i s 500 tis. na tacho.



Jo,akorát se ti nesmí na O II. vymačkat PD vstřikovače v hlavě, nebo začít podfukovat, O dvouhmotách a axiální vuli hřídele v převodovce díky vydřenému obalu a podobných muškách nemluvím.
Srovnávat Favorita a OII je nesmysl. Zacházíš moc do minulosti.
Dřív se např turbodmychadla kvůli životnosti radši předimenzovali, co se týká materiálů. Dneska se záměrně staví tak, aby jejich životnost u osobních aut byla cca 150tis km. Dokonce i automobilky přiznávají určitou záměrnou nekvalitu výroby.

Doporučuju přečíst článek ze Světa motorů ..červeně zatrženo



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist