A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....
Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...
To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk
Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/49/260713_glowingyamahawallpaperwallwuzzhdwallpaper14962.jpg)
Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Zase, pokud by se sešlo víc lidí a byly by záběry z jízdy, mohlo by se tu založi opět nějaké zábavné vlákno.
Mě přijde, že dneska se hrozně žvaní, každej plácá nesmysly ve víře svobody. A jeho teze, že na silnější motorce si víc dovolí a že slabší motorky projíždějí zatáčkou dlouho...ty fole - myslím, že fyzický zážitek mu může otevřít oči
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Na S4RSu by to bylo samože nedůstojné, ale s SSkem...?... myslím, že jsem dost velkorysej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Kapitáne> ...neboj ... žádný sázky... bude to "gentlemen's ride"
pravidla budou jednoduchý:
- vesnice 60km/h (když budou diváci - vezmem jednoho sebou a za náma bude sledovat jestli ten druhej nedojíždí prvního v obci)
- start u pumpy - otočka opět hlídána divákem.
Hlavně žádný přeceňování sil a případný ohrožování druhýho (základní pravidlo - první volí stopu) - půjde o prd.
Nic složitýho... uvidíme v čem je ta finální rychlost ... v koních a maximálce, nebo v plynulosti a brždění.
Naposledy editováno 05.12.2014 08:48:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | Včera v 14:11 alpiniště |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |