bmw_r1300gs_cartec





Téma: Bagry a bagráci
 
2.12.2014 v 16:49
Ahoj, obracím se na všechny bagristy, stavbyvedoucí a všechny motorkáře, co mají co do činění se stavební technikou. Začala jsem o těchto strojích psát a budu ráda za náměty na fotoreportáže ze staveb, demolic, výrob strojů i příslušenství. U fotoreportáží jde jen o to, aby bylo na místě víc strojů různých značek. Kromě toho ale děláme i recenze nových bagrů, nakladačů, minirypadel atd. i příslušenství. Takže všechny zajímavé tipy sem!

Tak co, kdo je tady bagrista?

Naposledy editováno 03.12.2014 10:58:03

1 reakcí na tento příspěvek Bagry a bagráci

2.12.2014 v 19:03 | Nahoru | #1
Jezdím již několik let se zemní stabilizační frézou Wirtgen WR2400 motor Merc.Benz V8 570poníků.Provozní váha 26,5t,délka9,5m,výška od3-4,5m.spotřeba cca od 70-100L/H.Nádrž 1200L.max.hloubka zaboření rotoru 55cm.Rotor má cca 260 hrotů(dle typu zaměření)váha cca3t.WR se dá i použít pro rozfrézování silnic,podloží,lze přidávat do pojiva vodu i asfaltovou emulzi díky čerpadlům.Pro stabilizaci se používá jako pojivo Vápno,cement,nebo směsky vápna a popílku...












Konkurence používá třeba traktory Fend jejíž výkon a zaboření není natolik účinné díky konstrukci frézy.Pracovně je cca30% pomalejší než WR.Rotor má i jinou konstrukci díky níž se stěží dostane na požadovanou hloubku 50cm(Ovřeno je cca do 35cm)























Naposledy editováno 02.12.2014 19:15:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bagry a bagráci

2.12.2014 v 22:10 | Nahoru | #2
honza511> na co to je?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist