už dlouho se snažím přijít na to jak je možné že pět let staré motorky mají z 90% najeto nad 30tisíc km a motorky které jsou pomalu starší než já nemaj sílu se přes tuto magickou hranici přehoupnout. Dneska už ale vím že je to pro lepší pocit kupujícího a ideální by bylo kdyby se prodávající vždy zeptal kolik kilometrů si zákazník přeje nastavit. Je ale pravda že znám kluka co si koupil v roce 2004 novou yamahu xjr 1300 a do dneška má najeto neuvěřitelných 2500km! Já v průměru najedu 12tis.km/rok a když bych kupoval motorku tak bych na tachometr zbytečně nečuměl ale spíš bych použil uši. Pro mě motorky se 100tis.km jsou daleko důvěryhodnější než s udajnýma 30tis.Jak jste na tom vy?
1 reakcí na tento příspěvek Záhada najetých kilometrů
Kamarád shání Oktávku, combi, TDi, rok cca 2009-2010, rozpočet do 240tis. Dneska jsme se byli podívat na 3 kusy:
1.) 1.9 TDi-PD, najeto 215 tis. km, cena 219tis, plná výbava. Očividně střelená na předek, ještě k tomu blbě opravená, v prdeli kotouče, tlumiče.
2.) 1.9 TDi-PD, najeto 205 tis. km, cena 209tis, prostřední výbava, v prdeli gumy a kotouče, krom toho poměrně těžce (na 5 let starý auto) zasažená korozí celá kastle od B sloupku do zadu a to vč. nerezovýho výfuku, zadní nápravy atd.
3.) 1.6 TDi-CR, najeto 27X tis, km, cena 199tis, prostřední výbava, nenašel jsem při prohlídce žádnou závadu.
Co myslíš, chtěl tu třetí ? Řekl, že to má moc najeto
Naštěstí jsem při testovačce objevil závadu na chlazení, takže jsem nelitoval, že ji nechtěl ale prve jsem myslel, že ho něčím plácnu...