bmw_r1300gs_cartec

paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Zdravím všechny. Už kdysi dávno jsem váhal jestli vlézt na endurko nebo na silniční moto. Nějak se to ale začíná lámat, bodů na řidičáku ubývá a řekl sem si že to chce změnu. Asi nejlepší svezení co si pamatuju bylo na XTZ 750 supertenere. Ale to už je svým způsobem veterán. Nějak jsem dospěl ke dvěma modelům YAMAHA XT 660 R a KTM LC4 Adventure nebo enduro. Chtěl bych se zeptat na zkušenosti a důvody proč kterou koupit.
Od motorky chci aby byla schopná držet cestovní rychlost 120, rád bych jednoduchej servis s tím, že nejraději dělám doma sám (baví mě to). Spolehlivost a aby to bylo trošku zábavný.
Využití je téměř celoroční prostě cmrndačka po okrese předpokládám do 5000 km za ten rok. Plus minimálně jeden delší výlet (chorvatsko v plánu).
Co se týká endurovitosti, tak rozhodně u mě nehrozí nějaké brody a drápání po nějakých skálách. Ale když si to na nezpevněné cestě odložím aby z toho neodlítaly všechny plasty.
Případně uvítám nápad jaké jiné moto bych si mohl pořídit.
Tu KTM prodává známý, je po opravě motoru kde bylo zadřené vahadlo.
Díky všem za rady.
Transalp 650
1 2 3

14.4.2015 v 07:51 | Nahoru | #61
Comrade> Tak pak pošli co jsi pořídil. Já musím ještě chvíli přemýšlet a taky opravit a prodat VFR

13.5.2015 v 12:01 | Nahoru | #62
Tak, jestli to ještě někdo sleduje, takle to nakonec dopadlo.
DR 650 SE rok 2000, najeto 13 000

16.5.2015 v 03:03 | Nahoru | #63
Cago panačci , nechci zakladat nove tema.. Jsem zacatecnik, tak nejak sem dospel k nazoru, ze by pro me bylo nejlepsi nejaky enduro.
Rad bych neco totalne univerzalniho asfalt, rozbity cesty, pisek atd.. Rad bych motorku co mi bude stacit na jezdeni kolem komina, tak jako na vypravu kolem Koule a mel bych ji treba par let.:)))

Tak do ceho jit? Libi se mi stara Africa Twin..nova Africa bude asi taky kus, ale takovej balik za to asi nedam.
Diky za kazdou radu, at vam to jezdi

16.5.2015 v 17:53 | Nahoru | #64
yeaah> Já jsem z DRa nadšenej, občas nechápu co ten podvozek dokáže pobrat, když mě včera na polňačce začalo předbíhat zadní kolo a vybral sem to. Dost často mám ve smyku obě kola. Musím na to dodělat nějaký padáky, protože sebou asi někde brzo fláknu. Na silnici to není žádná palba, ale tím že se to vlní a kroutí na všechny strany je to zábava i v těch 110 - 120 což je DRky cestovní rychlost. Myslím že pro mě nebude problém prodat VFR, jdu radši na DRo a účel vyhnout se rychlostím blížícím se k 200 je splněn. Kámoš co jezdí enduro už dlouho si ze mě dělá prdel, že jsem jedinej co vysedá v terénu. holt silničář se nezapře, ale to se časem poddá.

K tvému dotazu bys měl asi prvně uvést rozpočet, jinak ti tu asi nikdo nemá co říct. Afrika se mi taky líbí, ale jsem rád za DR, protože na africe bych se v terénu nenaučil za sto let, tam už to asi dle mě chce něco umět.

18.5.2015 v 05:27 | Nahoru | #65
Ároš> Diky za reakci.. kamos mi nabizel XT660 myslim rok 2007..jenze ten stroj se mi proste nelibi. Radsi bych naky dvouvalec i kvuli zivotnosti. No a jak rikam..chci investovat do motorky, ktera mi bude stacit i za 15let..ted je mi 26.
Je mi jasny, ze nova motorka je +300tKč. Posledni Afriky jsou zas rok 2003 myslim a cena taky pres +100. Uvidim jak bude vypadat nova Afrika..jinak bych do toho sel. Ted jsem v Ameru a az budu v Praze tak to vsechno chci osedlat a zacit vazne vybirat.

18.5.2015 v 06:16 | Nahoru | #66
yeaah> jo, tak na to já nemám, ale mohl by sis vybrat pěkné F800 GS, nebo KTM 990 adventure, Co bude za 15 let neřeším, ale do těchto strojů bych asi šel,

19.5.2015 v 06:42 | Nahoru | #67
Ároš> Bude to asi balik..nevim jestli bych do toho hned sel. Kazdopadne kdybych sel do te Afriky treba posledni rok vyroby 2003?..nebude to krok vedle ne?? Mam problem s designem BMW a bohuzel ani KTM neni uplne muj. Jeste SuperTenere se mi celkem pozdava..no musim to vsechno osedlat

19.5.2015 v 07:04 | Nahoru | #68
yeaah> No krok vedle, to asi ne, ale mě se to zdají vyhozený prachy za poměrně starý stroj, to BMW je už asi trošku jinde, hlavně je o hromadu lehčí. Můj sen byl ta KTM adventure, ale tedka bych do toho asi nešel, protože to na mě bude asi moc silný. Na supertenere jsem jezdil, byl to snad nejllepší bajk co jsem sedlal, nebo mi to tak aspoň přišlo. Až na jednu věc a to je jakákoliv údržba a provoz. CHceš oddělat toto, musíš oddělat toto, ani óčko nenasadíš. olejová náplň že do dra bych to měl v pohodě na třikrát, myslím, že to tam je okolo 7 litrů. Spotřeba řekl bych 7-8 s tím že bys měl lehkou ruku nepočítej, s tím jak ta motorka jela nešlo nevzít za plyn a neužívat si to. Ještě bych zvážil třeba xt 660z kterou mi tu chlapci doporučovali, ale je krapet mimo můj rozpočet. A ono endurko není fakt tolik o rychlosti a výkonu, takže bych se nebál že tě to nebude bavit. Nicméně já motorky na dlouho nekupuju, tedka sem měl VFR a myslel sem kdovíjak dloujho na tom nebudu jezdit. A ejhle, svezl sem se na xchalangovi a DRko je doma.

20.5.2015 v 05:00 | Nahoru | #69
Ároš> uvidim co to kamosovo XT nazivo.. Druhy kamos co jezdi jen silnicky mi radi, at jdu urco do dvouvalce.
Vim ze ted chci jen jednu moto..a prave proto sem se vzhidl v enduru. Kdyz budu resit neco ve meste..ok. Budu chtit podrandit v blate pisku..ok. A pak nakonec vyjet si treba do Iranu nebo Alp:)))

20.5.2015 v 06:30 | Nahoru | #70
yeaah> NO, taky jsem byl silničkář a taky sem každýmu radil jednoválec ne, pak sem se svezl na tom xt 660 a docela jsem hlídal jak to jede. Jednoválec má prostě úplně jinej charakter. A nemůžu říct že by se mi nelíbil. TAkže myslím, že pokud se svezeš třeba s afrikou a pak s xt 660 z, zjistíš, že afra sice jede o něco víc, ale XT je o hromadu lehčí a jeho výkon vůbec není špatný. Výhoda jednoválu je v jednoduchosti a v nižší váze

22.5.2015 v 03:51 | Nahoru | #71
Jeste to bude beh na dlouhou trat.. .
Na ostatnich endurech se mi nelibi, ze mi predni kolo s blatnikem prijde jak naky zobak.. hlavne BMW a KTM.
Taky neustale slintam nad jeste nezverejnenou novou Afrikou
Bude to se mnou na delsi dobu:D

22.5.2015 v 06:41 | Nahoru | #72
yeaah> no ono je enduro a enduro, jestli to chceš na silnici a jen opatrněji přejet polaňačku, stačí v pohodě Vstrom, a na silnici paráda. Já si asi časem pořídím něco jinýho asi F800GS, ale až se naučím trochu v terénu, včera sem zapadl a pěkně sem se zcasnoval

22.5.2015 v 20:04 | Nahoru | #73
Ároš> rad bych silnici..ale abych mohl vlitnout i do pisku a blata.
Radil sem se jeste v jinem topicu tady..a Africa asi nebude zla volba..pak treba KTM nebo naky BMW(novejsi silnejsi masiny)..omrknu je nazivo a treba na ty stroje budu koukat jinak
Chci fakt rovnou neco poradnyho..zadny mezistupen. Uz ted pocitam s kyksama, fejlama a drzkama..sem zvyklej z kola a bez toho se nezlepsujes

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co

22.5.2015 v 23:22 | Nahoru | #74
yeaah> No, debatu uzevřeme, K té první větě bys našel odpověď někde na začátku téhle diskuze, univerzální motorka neexistuje, Když bude dobrej podvozek a gumy do terénu, tak budou stát za hovno na silnici, a obráceně je to stejné. Člověk si musí určit co bude jezdit a podle toho zvolit kompromis. JInak s afrikou v ternénu, no když sem zapadl s DRkem, který má 160 kg, tak sem tam nechal tak pět litrů potu abych ji vytáhl a to myslím, že nejsem žádná třasořitka. Tak bych chtěl vidět, jak bys odsud dostal o sto kil těžší afriku.
Je to skvělá motorka, už jsem jezdil na její sokyni supertenere. Ale kam já bych spěchal že.
A k těm fejlům a držkám , no možná by sis měl uvědomit, že pád z motorky už se často neobejde s odřeným kolenem a ani chudák motorka to nemá jednoduché. Ono když sebou mázne čtvrt tuny na zem ve slušný rychlosti, neco povolit musí.

Já se bez držek zlepšovat celej život. Až jsem ji hodil, nijak mě to nezlepšilo.
A to že chceš rovnou něco pořádného. No takže tím mám chápat teda, že ostatní motorky nejsou pořádné, třeba moje DR 650 není pořádné ? Myslím, že v terénu tě právě díky váze lehce pojezdí, nebo moje VFR 800 taky není pořádné ? na silnici nemáš šanci. To jak pořádná motorka je určuje jezdec. Když pak s jawou 350 ujedu SV 1000, no tak ten má pořádnou motorku .
Nezkušenost má velké oči. Ale toho tu jsou plná fóra a stejně si nikdo nikdy nedal říct. A tím končím krafání na fóru a zítra to trochu umeju a jedu na touratech event ať si prohlídnu do čeho du.
Zdar a přežij to ve zdraví

23.5.2015 v 04:47 | Nahoru | #75
Ároš> jasny, ja sem rad za kazdou radu..treba to cely prehodnotim. Hlavne mi slo o to po jakych kozach koukat.
K tem kyksum..myslel sem to spis jakoze se nekde vyklopim kdyz zapadnu..zadny lamani kosti, to je mrdat
At ti to jezdi bez chybicek

23.5.2015 v 04:52 | Nahoru | #76
Ároš> Sem rad za kazdou radu. Vybiram zatim hlavne podle designu a poctu valcu..treba vse prehodnotim. A k tem kyksum, to bylo mysleny presne jak si psal, ze zapadnu a max se nejak vyklopim..zadny lamani kosti, to je mrdat
Hlavne at to jezdi bez poruch

XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co

22.10.2015 v 11:37 | Nahoru | #77
Tak mi k DRku přibyla YZ 125, no jo no, zdrhám ze silnic

22.10.2015 v 19:05 | Nahoru | #78
Ároš> čau chlape, už sem ti chtěl doporučit starší tenerku před novější XT660R a vidim, žes to vyřešil sám, sqělá volba To XT660R je dost nízká (břicho i sedlo) motorka...

22.10.2015 v 21:37 | Nahoru | #79
stnd> Zdar , díky, jsem s DRkem moc spokojen, je to nerozbitné a strašně jednoduché a krásně poskládané moto. Přes zimu bude rozborka a trochu se to navěší o náký kufry a šusplech, tedka jsem ještě koupil YZ, který už je rozdělaný, tak snad bude co nejdřív v kupě
1 2 3
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 12 22.4.2024 v 22:29 Peter26
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 0 20.4.2024 v 18:28 Peter26
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
KTM LC4 640 Adventure [1 ... 295, 296] KTM LC4 Adventure smazany13800 8854 14.3.2024 v 14:28 VanHalen