globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlakový kompresor do sání.
Tak turbo je se svou pomalou reakci na plyn a celkovou komplikovanosti/niceni motoru davno vtrapu, ale tohle by uspet mohlo shani se maly brutalne atmosfericky lehky tlakovy compresor co motoru doda o tech 20 poniku navic


Naposledy editováno 06.11.2014 15:23:50
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 12:45 | Nahoru | #31
Gugo: to jsou otacky na prazdno, s tou vrtuli to samo tocilo min - pointa je v tom se do toho pustit, ze musel medved vyresit spoustu konstrukcnich problemu a i technologickejch, strihani a pajeni plechu - nevim jestli uz moc fotrovatim, ale prijde mi ze tim ze soucasna generace tyhle slepy ulicky nezkousi - ze sem uz dlouho nepotkal absolventa - strojare, kterej by mel o technice aspon trosku tuseni. Ale dost mozna je to jen takove to "to za nas nebylo" a dost mozna jsme jako teenageri umeli stejny hovno co ti dnesni ....

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 13:29 | Nahoru | #32

charlie.vtx1800 píše: Kity s kompresorem na moto se prodávaj, neni to nic novýho. Kompresor je hnanej od motoru řemenicí, točí 100-150 tis. rpm, v kitu je sada obtokových ventilů a celá ta sranda stojí od 100 litrů nahoru. Stejně je většinou nutný dát i jinej pajšl motoru, minimálně ojnice, protože nárůst výkonu je 50 a víc %. + nějakej kommander + seřízení na brzdě. Ale určitě to zbastlíš i doma na koleně...



100 Litrů ? :D ja se spokojim s tak 25% narustu, to mě uspokoji, pak se budu nad tou rychlosti sebeukaajet, jak jsem to udelal dobre :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 13:35 | Nahoru | #33

gugo píše: Medved> a to pri tehle tockach utahlo vrtuli z plechovky od hoveziho ve vlastni stave jo ?
Sedou autodrahu nepamatuju, ja mel tu cernou.

to zcela jiste ne, jak pise assassin - to byly otacky naprazdno. A byla to pixla od veproveho ve vlastni stave, ne od hoveziho .

V cerne autodraze uz byly Favority - ty byly uplne nahovno, nedal se v tom menit motorek, melo to napicu kola a bylo to cele z plastu. Ty Carrery nebo co to melo byt za auta v te moji autodraze mely plechove sasko - vymenils motor a prevody (vyrabela firma Modela), dal jsi tam ctyri magnety, kousek olova na sberac, mekci obruce na kola a mels zavodni auto, se kterym jsi v mistnim dome pionyru a mladeze mohl vyhravat v pionyrskem poharu (to fakt bylo!) .

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 13:43 | Nahoru | #34
Medved> Jsem moc mladej

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 13:45 | Nahoru | #35

assassin píše: Gugo: to jsou otacky na prazdno, s tou vrtuli to samo tocilo min - pointa je v tom se do toho pustit, ze musel medved vyresit spoustu konstrukcnich problemu a i technologickejch, strihani a pajeni plechu - nevim jestli uz moc fotrovatim, ale prijde mi ze tim ze soucasna generace tyhle slepy ulicky nezkousi - ze sem uz dlouho nepotkal absolventa - strojare, kterej by mel o technice aspon trosku tuseni. Ale dost mozna je to jen takove to "to za nas nebylo" a dost mozna jsme jako teenageri umeli stejny hovno co ti dnesni ....



Promin rekni kdy si potkal absolventa , kterej ma alespon o necem tuseni

btw: pristi patek bych mel mit tu kupu nozu na sliznuti tak se ozvu.

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 20:33 | Nahoru | #36

assassin píše: Gugo: to jsou otacky na prazdno, s tou vrtuli to samo tocilo min - pointa je v tom se do toho pustit, ze musel medved vyresit spoustu konstrukcnich problemu a i technologickejch, strihani a pajeni plechu - nevim jestli uz moc fotrovatim, ale prijde mi ze tim ze soucasna generace tyhle slepy ulicky nezkousi - ze sem uz dlouho nepotkal absolventa - strojare, kterej by mel o technice aspon trosku tuseni. Ale dost mozna je to jen takove to "to za nas nebylo" a dost mozna jsme jako teenageri umeli stejny hovno co ti dnesni ....



To jsou kecy. za nás to bylo takytak. vymejšlely se strašný hovadiny, většinou nefungovaly ale zkusilo se to.
Nevím jaký absolventy strojaře potkáváš, ale znám jich pár z ČVUT (zas tolik lidí těžkou strojárnu nedokončí) a ty maj o technice pořád větší páru než drtivá většina remcalů tady. Pak stačí nasbírat praxi a je to jen o lidech

A mimochodem... mám taky černou autodráhu, ale závodní Carerry (Igra?) s plechovym podvozkem oujééé
(a to je mi 23, ikdyž autodráhu dostal brácha kterýmu je 26 když se asi narodil)
A občas nostalgicky s kámošema ji spotavíme i v tomhle věku (tak jednou za rok, dva) ale pšššt

Naposledy editováno 07.11.2014 20:34:29

1 reakcí na tento příspěvek Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 20:36 | Nahoru | #37
A pro kapitána
jasný, dát tam přeplňování co bude fungovat je jednoduchá a levná věc
to si může myslet jen idiot co o tom nic neví

Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 20:36 | Nahoru | #38
Ale bejt tebou tam udělám přímý vstřikování PU pěny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 22:20 | Nahoru | #39

polopost píše: A pro kapitána
jasný, dát tam přeplňování co bude fungovat je jednoduchá a levná věc
to si může myslet jen idiot co o tom nic neví



Idiot už ho tam má

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

26.11.2014 v 21:55 | Nahoru | #40

KapitanMasakr píše: Idiot už ho tam má



Dokaz!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt


TOPlist