bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: stoceny skutry z italie
6.11.2014 v 14:43
Stoceny skutry z Italie

delaji z nas blbce. prece rok 2002 nemuze mit 22.000 najeto. Nesmysl. Zadny doklady ti nedaji.

Da se Yamaha T-MAX500 napichnout na diag?
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

3 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 14:51 | Nahoru | #1
Z nás? Blbci jsme spíš my. Když u nás je motorka s víc jak 50 tis. km na tachu neprodejná tak co chceš? Je logický že prodejci stáčej aby měly kšefty. Kdyby před českýho občana postavili leštěnku s 60ti tisícema na tacháči a vedle nic moc vypadající vránu s 30 ti tis. tak si koupí tu vránu a bude si mlaskat jak udělal dobře. Z větší části si za stáčení může trh tvořenej kym jinym než lidma ...

1 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 14:51 | Nahoru | #2
moje cebro 2001 má 36t a stočený není....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2014 v 14:56 | Nahoru | #3

moucan píše: Z nás? Blbci jsme spíš my. Když u nás je motorka s víc jak 50 tis. km na tachu neprodejná tak co chceš? Je logický že prodejci stáčej aby měly kšefty. Kdyby před českýho občana postavili leštěnku s 60ti tisícema na tacháči a vedle nic moc vypadající vránu s 30 ti tis. tak si koupí tu vránu a bude si mlaskat jak udělal dobře. Z větší části si za stáčení může trh tvořenej kym jinym než lidma ...



Tohle je spíš alibismus těch co stáčej.....oni vlastně musej, žejo? Protože to lidi chtěj, žejo?

Se probuď, lidi nechtěj stočenou motorku!!! Lidi chtěj za svoje peníze co "nejlépe" koupit. To, že jim tu motorku někdo připraví podvodem se nedá omluvit tím, že takovou chtějí. Nebo myslíš, že dá?
Jinými slovy - myslíš, že by jí chtěli, kdyby jim prodejce řekl, že je stočená???

Naposledy editováno 06.11.2014 14:57:52

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 15:11 | Nahoru | #4
třeba stočená není, jen už jednou otočil tacho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2014 v 15:24 | Nahoru | #5

moucan píše: Z nás? Blbci jsme spíš my. Když u nás je motorka s víc jak 50 tis. km na tachu neprodejná tak co chceš? Je logický že prodejci stáčej aby měly kšefty. Kdyby před českýho občana postavili leštěnku s 60ti tisícema na tacháči a vedle nic moc vypadající vránu s 30 ti tis. tak si koupí tu vránu a bude si mlaskat jak udělal dobře. Z větší části si za stáčení může trh tvořenej kym jinym než lidma ...



Proboha co to je za argument? Argument hodný právě těm zmrdům co to stáčí!

Takže dle tvých slov - všichni začneme kupovat motorky které mají 60 tis. najeto. A zmrdi poté začnou stáčet ne na 20 jako dnes, ale na těch 60. A budeme zpět na začátku.

Jinak ano, je to komedie. Motorky r. výroby 2000-2005 se stále ve velkém množství pohybují okolo 20-25 tis. km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 15:28 | Nahoru | #6
Dave81> Myslíš že já s tim souhlasim? Kulový, šmejdy co stáčej by měly zavřit. V mnoha případech je to hlavně kvůli penězům a tomu že stočenim km zvýšej cenu ale to že se u nás prostě auto i mašina s většim nájezdem horko těžko prodá je věc druhá. A to pak prostě donutí další část lidí aby stočila jakýkoliv aut ať už z dovozu nebo naježděný tady doma.

A k tvojí poslední větě ... Ne samozřejmě že by nechtěli stočenou motorku kdyby jim někdo řekl že stočená je, ale daleko víc by nikdo nechtěl tu nestočenou protože u nás se prostě žije ve všeobecnym mínění že auto přes 200 000km už je po smrti a motorka přes 40 tisíc jakbysmet.
Pak u nás vesele můžou jezdit takový zázraky jako mašiny z 90tejch let co maj zaručenejch 30 poctivejch tisíc a každýmu je to buřt i když by ta mašina s 90ti na tachu jela stejně dobře jen by to hůř vypadalo.

(reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 15:29 | Nahoru | #7

Mirrek píše: Proboha co to je za argument? Argument hodný právě těm zmrdům co to stáčí!

Takže dle tvých slov - všichni začneme kupovat motorky které mají 60 tis. najeto. A zmrdi poté začnou stáčet ne na 20 jako dnes, ale na těch 60. A budeme zpět na začátku.

Jinak ano, je to komedie. Motorky r. výroby 2000-2005 se stále ve velkém množství pohybují okolo 20-25 tis. km.



Další co nepochopil ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 15:35 | Nahoru | #8
moucan> když nesouhlasíš, tak proč to podáváš tak jako že si za to kupující může sám. Nezlob se na mě, ale ten příspěvek si napsal tak, že na mě působí: Prodávající chudák musí stočit, nebo neprodá.
Tvůj další příspěvek zní už mnohem rozumněji. Ale já reagoval na ten první!
I kdyby nikdo na světě nechtěl koupit motorku co má přes 20tkm, tak to přece nikomu nedává právo jí stáčet! A že je to běžná praxe? Bohužel. Začlo s tím pár prvních "bezkrkejch" bazaristu s účesem "na Kojaka". Získali konkurenční výhodu. Asi tak na měsíc. Všichni (téměř) ostatní se přizpůsobili. A co tím získali? NIC. Jsou tam kde byli, akorát všichni jsou rázem podvodníci.

(reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 15:42 | Nahoru | #9

Dave81 píše: moucan> když nesouhlasíš, tak proč to podáváš tak jako že si za to kupující může sám. Nezlob se na mě, ale ten příspěvek si napsal tak, že na mě působí: Prodávající chudák musí stočit, nebo neprodá.
Tvůj další příspěvek zní už mnohem rozumněji. Ale já reagoval na ten první!
I kdyby nikdo na světě nechtěl koupit motorku co má přes 20tkm, tak to přece nikomu nedává právo jí stáčet! A že je to běžná praxe? Bohužel. Začlo s tím pár prvních "bezkrkejch" bazaristu s účesem "na Kojaka". Získali konkurenční výhodu. Asi tak na měsíc. Všichni (téměř) ostatní se přizpůsobili. A co tím získali? NIC. Jsou tam kde byli, akorát všichni jsou rázem podvodníci.


(reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 15:44 | Nahoru | #10
Dave81> Podaný to mělo být stylem že "kde je poptávka bude i nabídka". Z časti si za to můžou i kupující. Kdyby lidi takový krámy nekupovali tak by to na trhu znát bylo a šmejdů co to maj zapotřebí ubylo protože by na tom nic navíc nevydělali. Druhá věck je díra v zákoně za což už ale může systém státu a to je jiná písnička.

Ale selskej příklad. Když si Franta založí bazar a bude tahat auta a motorky z něměc, z toho každý bude mít přes 250 - 300 tisíc najeto ale v pěknym a udržovanym stavu tak do pár měsíců zkrachuje protože mu tam přijde hafo lidí ale za 1. se zhrozej kilometrů a za druhý to pro ně s takovejma km bude drahý i když to bude v cenový relaci danýho roku auta nebo motorky.
Vedle si založí bazar Pepa kterej už je ale p*čus a motorky i auta z něměcka stočí na únosnou českou mez. Stav stejnej jako Franta ale menší kilometry. Pepa nastřelí cenu. Lidi přijdou, koupěj a budou spokojený jakej že to udělali dobrej kauf a můžou se chlubit sousedovi.
Co pak Frantu napadne?
Tak to prostě je ...

Naposledy editováno 06.11.2014 15:46:44

1 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 16:09 | Nahoru | #11
Já bejt Franta, tak to Pepovi osladím a nachytám ho na švestkách...rozhodně se nesnížím na podvodnickou úroveň...

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 16:29 | Nahoru | #12
uvedeni jineho v omyl je podvod a trestny cin...to ze vetsina bazaristu prodava formou splatek a ty zas ovlada Kelner kterej ma dlouhe prsty do snemovny a nepreje si aby lide prestali kupovat v bazarech auta..tak se nesmime divit ze zakonodarci to udelali tak jak to je...ze kazdej staci a nikdo neni potrestanej...a pritom by to uhlidat slo...

ps:takze je to na nas...koho ste volili?zas ty same smejdy co jdou na ruku kmotrum..tak se nedivte

Naposledy editováno 06.11.2014 16:34:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 16:33 | Nahoru | #13

Dave81 píše: Já bejt Franta, tak to Pepovi osladím a nachytám ho na švestkách...rozhodně se nesnížím na podvodnickou úroveň...



No jo, ale pak je tisíce jinejch "Frantů" co začnou dělat to samý co Pepa protože peníze jsou peníze.

Naposledy editováno 06.11.2014 16:33:25

1 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 16:53 | Nahoru | #14
vsechno je mi jasny, diky za pestrou debatu. je tezky v tyhle konkurenci prodat, protoze stacej vsichni. ale osobne za me, radsi bych byl, kdyby motorka mela 49t a byl u ni servis v takovem rozsahu podlozen fakturami a papirem ze servisu. proste neco, cemu se da verit.

stejne jako u aut, nastesti jsem stoceninu nekoupil...ale u tech T-MAXU a GILLER atd...jew to sila.

nicmene jak proverit, kam se podivat, s 22t musi byt ta motorka jako nova. Videl jsem Burgmany, 23,25t No hruza, vypadaly na 100t. Coz taky v IT maji :(

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 17:41 | Nahoru | #15
vsechno z italie je pastika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 17:52 | Nahoru | #16

moucan píše: No jo, ale pak je tisíce jinejch "Frantů" co začnou dělat to samý co Pepa protože peníze jsou peníze.



a když se slušnej Pepa domluví ještě se slušnym Jardou a Karlem a budou proti tomu bojovat, tak si to vybojují....a budou králové...stačí chtít...
Taková partička, která se domluvila existuje . Jen je asi potřeba chtít něco dělat - a kdo nic nedělá, souhlasí se současným stavem...

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 18:19 | Nahoru | #17
Já za šest let co mám Horneta 900 najel cca 14000km. Jestli byl před tím stočenej nebo ne neřeším. Pokud bych ho koupil sám jako novej v roce 2003 a najel průměrně ročně stejně jako za těch šest let, tak vychází cca 23000km za 10 let.
To jen pro info, že se může vyskytnout motorka co má málo najeto. Bohužel se dneska opravdu hodně stáčí, ale vaše posedlost tím, že každá motorka s málo km na tachu je stočená je opravdu na Chocholouška

(reakce na) stoceny skutry z italie

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2014 v 18:21 | Nahoru | #18

Zil píše: moje cebro 2001 má 36t a stočený není....



Jenže skútr v Itálii není cébro na zábavu, je to pro taliány dělník na každodenní ježdění.

1 reakcí na tento příspěvek stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 18:27 | Nahoru | #19
Téma je o skůtrech z itálie, tak co sem plácáte nesmysly kdo kolik najede. 99% skůtrů z itálie je stočených z takových cifer, že by se některým protočily panenky. Druhá varianta je ten, co jsem měl zřejmě já. Motor OK, podle servisu odpovídal stav km (shruba), ale předpokládám, že to byla složenina z bouraček. Tzn. motor v dobré kondici a z těch dalších bouraných vybráno to nejlepší a poskládáno do celku. Vypadal perfektně a jel taky perfektně, tak nebylo co řešit. X9 500 Evo z roku 2003. Na 10 let starýho skůtra z IT absolutně nezvykle dobře i pod kapotami.
V dnešní době mi připadá absolutní hovadia a naivita kupujícího, jít si pro moto z It a řešit u toho kilometry. Absolutní nesmysl. Samozřejmě výhra je patřit do 1% kupujících, co se dostanou k tomu nejlepšímu, co bylo v It posbíráno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 19:20 | Nahoru | #20

Dave81 píše: a když se slušnej Pepa domluví ještě se slušnym Jardou a Karlem a budou proti tomu bojovat, tak si to vybojují....a budou králové...stačí chtít...
Taková partička, která se domluvila existuje . Jen je asi potřeba chtít něco dělat - a kdo nic nedělá, souhlasí se současným stavem...



Kdybych souhlasil se současnym stavem tak bych neměl mašinu se 70ti tisícema na tachu a před dvěma rokama auto co mělo 414 tisíc.

(reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 19:44 | Nahoru | #21

moucan píše: Kdybych souhlasil se současnym stavem tak bych neměl mašinu se 70ti tisícema na tachu a před dvěma rokama auto co mělo 414 tisíc.



To jsme si nerozuměli - já myslím z těch bazaristů...je jasný, že mě, nebo Tebe to trápit nemusí. My nikoho nepodvádíme, ani nás s podvodníkama do jednoho pytle nikdo nehází...

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 19:50 | Nahoru | #22
moje R1 04 má najeto 25 tkm a taky není stočená

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 20:02 | Nahoru | #23
letos jsem na velky moto najel 1040km a na maly 236km tak co by nemohla mit 22 000?

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 20:10 | Nahoru | #24
Se tady bavíme o skútrech z Itálie a vy se tu "chlubíte" kolik toho najezdíte a nenajezdíte na svých motorkách. Jenže ty skútry v Itálii jsou o něčem jiném... Tam suplují roli aut.

Naposledy editováno 06.11.2014 20:11:27

(reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 20:17 | Nahoru | #25

oldy píše: Téma je o skůtrech z itálie, tak co sem plácáte nesmysly kdo kolik najede. 99% skůtrů z itálie je stočených z takových cifer, že by se některým protočily panenky.



Mnoho lidí by dostalo i regulérní zástavu srdce. Je to jinej svět. Někdo to už pochopil a někdo to nepochopí nikdy. Je to jako kupovat od dřevorubce motorovou pilu po pěti letech s tím, že s ní skoro vůbec neřezal.

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 21:22 | Nahoru | #26
já dovezl z francie silverwinga400 6 let starýho se 750km nicméně jsou to výjímky potvrzující pravidlo....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 21:51 | Nahoru | #27
Whisky> Koukni na kotouče jakou mají hranku. Je to tedy součástka která se dá vyměnit, ale při 22 000km musí být úplně jak nové. Brácha když prodával Honda Lead 110, tak měl při prodeji 75000km a přední kotouč byl jak nový.

Naposledy editováno 06.11.2014 22:28:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 22:02 | Nahoru | #28
dave-lister> na leadovi min 10tis ročně???? tak to je výkon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 22:32 | Nahoru | #29
neznamyScooterD>
Jezdil na tom kurýra. Kupoval ho v květnu 2010 když měl cca 1000km. Prodával ho na podzim 2012 a to měl najeto asi 75000km. Takže za tři sezóny cca 74000km. V zimě byl skoro nejetý, kurýroval autem.
Historie tankování a oprav
A pak jsme ho našli někde v inzerci jako leštěnku s 20000km. :D

Naposledy editováno 06.11.2014 22:35:45

stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 22:33 | Nahoru | #30
Ale k věci. Skůtr z roku 2002 z Itálie nemůže mít tak málo najeto, to by na tom ten bazarník nic nevydělal.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist