globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: stoceny skutry z italie
6.11.2014 v 14:43
Stoceny skutry z Italie

delaji z nas blbce. prece rok 2002 nemuze mit 22.000 najeto. Nesmysl. Zadny doklady ti nedaji.

Da se Yamaha T-MAX500 napichnout na diag?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 21:51 | Nahoru | #1
Whisky> Koukni na kotouče jakou mají hranku. Je to tedy součástka která se dá vyměnit, ale při 22 000km musí být úplně jak nové. Brácha když prodával Honda Lead 110, tak měl při prodeji 75000km a přední kotouč byl jak nový.

Naposledy editováno 06.11.2014 22:28:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stoceny skutry z italie

6.11.2014 v 22:02 | Nahoru | #2
dave-lister> na leadovi min 10tis ročně???? tak to je výkon

(reakce na) stoceny skutry z italie

7.11.2014 v 01:19 | Nahoru | #3

dave-lister píše: Whisky> Koukni na kotouče jakou mají hranku. Je to tedy součástka která se dá vyměnit, ale při 22 000km musí být úplně jak nové. Brácha když prodával Honda Lead 110, tak měl při prodeji 75000km a přední kotouč byl jak nový.



jj taky bych mrknul na kotouče,snad pokud by byly měněný bylo by to vidět na šoubech,jinak snad celkový stav optřebení atd

(reakce na) stoceny skutry z italie

9.11.2014 v 23:53 | Nahoru | #4

dave-lister píše: Whisky> Koukni na kotouče jakou mají hranku. Je to tedy součástka která se dá vyměnit, ....



Pokud jsou měněný kotouče, tak lze předpokládat, protože to není součástka za pětikorunu, že motorka měla nějakou, docela slušnou úroveň údržby. Pak lze i předpokládat, že motorka je ve stavu, kdy je u ní docela jedno, jestli je stará pět, deset nebo patnáct let. Možná že nějaká součástka bude před výměnou, nějaká součástka bude uprostřed živvotnosti, ale spíš to nebude totálně vybydlená vrána. A vzhledem k tomu, že určitě nebude za cenu nový, tak ten poměr ceny a užitku, který bude schopna nabídnout bude rozumný.
Jenomže je problém: kupec místo aby se kouknul na stav kotoučů, proměřil stav řetězovky - nijak náročný úkon, nebo aby šel opravdu po tom jak je motorka udržovaná, v jakém je stavu, tak ho zajímá jen to, v jakém stavu je tachometr, tedy jaký je na něm číslo. No a tomu se prodávající strana trhu přizpůsobila.

Dlužno zdůraznit, že to ale není problém jenom Česka, jak si mnozí myslí. Ostatně byli Němci, kteří před mnoha lety zavedli tachometry se šestimístnejma počítadlama najetejch kilometrů. A zavedli je s velkou slávou, že tím se zamezí nejasným údajům o počtu najetejch kilometrů. Jedinej rozdíl je v tom, že dneska se tachometry stáčej, kdežto tehdy se při prodeji zamlčovalo, že je několikrát přetočenej, že k těm třeba padeáti tisícům na něm, je nutno připočíst dalších dvěstě, třista.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist