globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lithiová baterie - zkušenosti?
5.11.2014 v 14:14
Prosím, máte osobní zkušenosti s tímto druhem baterek... životnost? provoz? háklivost? fungování? přínos(mimo úsporu váhy)?

1 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?

4.12.2014 v 22:13 | Nahoru | #1
Joker: jde to dobijet normalni nabijeckou - ale pokud se moc nevybije - coz s tim alarmem hrozi, s tim alarmem hrozi ze to vybijes pod hranici pod kterou se vybijet nesmi - a hrozi ze baterku znicis... Pro pouziti s alarmem bych to nedoporucil.

BobGS - no takze nabijeni napetim je tvuj (neslysel jsem to jinde) napetove regulace - kupodivu mam tuseni co to znamena.
To ze clanky v kulatem obalu nejsou "startovaci" a proto nevhodne pro baterie do moto - je podle me marketingovej blabol shoraie - nenasel jsem baterky ktery by v pomeru ke sve velikosti/kapacite daly vetsi proud nez ty 2300(2500)mAh clanky od A123....
Ad ekvivaletni kapacita - jde o to ze kdyz z 10Ah olovene baterky vybijes 5Ah uz neda dostatecny startovaci proud. Life daji temer stejny proud ikdyz v nich zbyva uz jen tech 20procent. Proto to srovnani life clanku s nizsi kapacitou s olovenym s vyssi...
Shorai ma servisni konektor a doporucuje pro velkou vydrz a v pripade ze se podari baterku nadmerne vybit jednou za cas ji nabit nabijeckou s balancerem - pro srovnani, ale rozhodne nepise ze se musi ty baterky nabijet jen takhle
durbahn zas nabijeni s balancerem pouziva u baterek ktere se pouzivaji u motorek bez altiku - tzn opet hlubokovybijeci cykly - to uz pisu naposled ze je zasadni rozdil pri pouziti s alternatorem a pouziti bez alternatoru...

A nevim jaka auta snizuji nabijeni pod 14V kdyz je trend spis drzet vyssi palubni napeti kvuli systemu start-stop...

Evidetne mame kazdej svoji pravdu a nepresvedcime se navzajem, ty si dal jezdi s tezkou olovenou aku a ja budu jezdit se svoji life ktera funguje - podle tebe - pouhou nahodou ...

(reakce na) lithiová baterie - zkušenosti?

5.12.2014 v 18:07 | Nahoru | #2

assassin píše: A nevim jaka auta snizuji nabijeni pod 14V kdyz je trend spis drzet vyssi palubni napeti kvuli systemu start-stop...



Provozni napeti se dokonce dostava na 15V (rekuperacni systemy behem decelerace, napr. AMS2 od HMC)! Celkove se dlouhodobe rozsiruje pracovni range.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist