paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.10.2016 v 19:13 | Nahoru | #1
Zdar,
pořídil jsem teď na podzim Ballabio. Předně je to neskutečná pecka, má jen 1 mouchu, škube kolem 3000 otáček. Ono je to dle zařazeného kvaltu: od 3200 na 2 až po 2800 na 6. Škubání se neprojevuje při plynulé akceleraci, ale při udržování v těch otáčkách - a akceleraci z těchto otáček. Snažil jsem se něco načíst na zahraničních fórech, protože tady ten problém nikdo neřešil a našel jsem následující tipy:
- Restart TPS
- Synchronizace (dělal jsem teď velký servis -hned po pořízení a synchro proběhlo, problém se tím neodstranil).
- Ještě mám 1 tip, že prej někde v Německu dělaj přeprogramování řídící jednotky, prej je problém v lambda sondě, kterou již Ballabio má, uměj to prej nějak vochcat...

Nemohl by být problém se snímačem otáček? Měnil jsem ho na Cali EV, ale tam se to projevovalo tak, že když jsem šel nad 2500 otáček, tak to začlo škubat jak kůň a nedalo se s tím jet.

Předem dík za postřehy, tipy...

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.10.2016 v 21:38 | Nahoru | #2
skopuzzi> Tipoval bych to na lambda sondu, ale záleží, jak moc to škube, Stelvio mi škubalo při 4tis. ot., daň za nesmyslným honěním za emisema. Vyřešil jsem až jinou mapou s vyřazenými lambdami. Zda to dělá lambda bys měl být schopen vidět přes diagnostiku buď v pal. počítači (nevím, zda Ballabio má) a nebo externí diagnostiku načtením chybových hlášek. Lambda mi také odešla, originál Bosch jsem vyměnil za univerzál Bosch s napojením originál konektoru, ještě předtím, než jsem přehrál palivovou mapu. Ověřit, zda je to lambda, můžeš také tím, že ji odpojíš, a zkusíš, jak se to bude chovat, směs bude nejspíš chudší, ale neměl by to být na chvíli problém. Ještě než bys ji měnil, tak bych zkusil zresetovat TPS, jak jsi psal, a vymazat samoučící pamět řídící jednotky (pokud ji má).
Přeprogramování říd.jednotky-palivový mapy ti udělá i pár lidí tady, nebo koukni na zahraniční Guzzi fóra (Wildguzzi, Guzzitech atd.), určitě tam někoho seženeš.
Více asi poradí zkušenější kolegové.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kemp v RO Moto Guzzi V11 Podas 11 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01


TOPlist