globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.11.2014 v 23:46 | Nahoru | #1
nechápu co kdo má s guzzí spolehlivostí....
startuje za jakéchkoliv podmínek, ať prší nebo je umytá, svítí, dobijí....
ještě ani jednou mě nikde nenechala a neřešil jsem žádnou závadu. je pravda že mě zlobí nějaké kontakt ve chcípáku na řiditku, stačí procvakat a zas v pořádku. a taky se mně pořád vibracema setřepává mínusové kontakt z baterky. ale naposledy jsem to přivázal a vypadá to už dobře
jinak mám rok 2001 a svody mám originál samostatně, propojení je přímo pod vypouštěcím šroubem z převodovky

a V11 ber- je to nejlepší guzza a guzza sama o sobě
klepe se to jak drahé pes, na kilometr je slyšet to ohv, je to dlouhý jak téden před véplató, váží to to co normální motorka aji se sajdou, baťůžek po hodině jízdy brečí, tobě upadávají kyčle, dlaně po delšíé jízdě máš umrtvený na dlouhou dobu dopředu, při každým ubrání plynu za sebou taháš prdel, ze zvuku v originálu rezonuje všechno kolem a když rychle pustíš spojku aji bez přidávání plynu, se třema škubnutíma do strany se to zvedne z volnoběhu na prdel takže si nemůžeš vybrat líp

Naposledy editováno 01.11.2014 23:58:31

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 15:40 | Nahoru | #2
memphis.unv> Naprosto dokonalý popis
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist