paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pořád černá svíčka
25.10.2014 v 20:00
Zdravím,
vím že už se to řešilo několikrát, vše jsem si přečetl, ale nemůžu vyřešit neustálé zanášení svíčky černými semišovými sazemi. Zanáší se v podstatě okamžítě, po cca 2km už dokáže být černá jak but. Nakonec motor začne vynechávat až nakonec chcípne.
Jak se motocykl při jízdě chová:
Pokud na jedničku nebo dvojku po rovince vytočím k 4000ot. motor začne jakoby vynechávat, ne tak jako když je třeba špatný benzím, prostě se točí, normálně jede, ale jakoby tak chrlá s vysokou frekvencí. Nechám ho prostě tak a přidám plyn, když se motor zahřeje, zlepší se to. Poté pozoruju toto chrchlání, když přídávám plyn a motor není pořádně v záběru, např jízdou do kopce nebo zařazeným vyšším stupněm - tedy, v záběru to pěkně točí a zrychluje bez vynechávání a chrchlání. Takto se postupně zhoršuje stav svíčky a s tím i jízda.

Výfuk mám fungl nový, olej používám M2T ředěný dle MZ příručky 1:50, VN kabel hází krásnou dlouhou jiskru k motoru, předstih je nastaven přesně v daném rozsahu. Vzduch. filtr je nový, originální. Dělá mi to od novotí, na moto jsem najel cca 700km zatím.

Karburátor jsem nastavil přesně postupem daným výrobcem:
1.) Zašroubovat šroub volnoběhu nadoraz, vytočit o 2.5 závitu, nastartovat
2.) Vzdušník povolovat do doby, než nastane plynulý chod
3.) Pomalu utahovat čroub volnoběhu do momentu, kdy otáčky dosáhnou maxima. Poté odšroubovat o 1/4 závitu.
4.) Vzdušník utahovat na požadované otáčky, 1200ot.+-100
5.) Vše při zahřátém motoru (cca 10min běhu)

Sytič jsem kontroloval několikrát, měl by dobře těsnit, na lunku mám 5mm vůli.

Co nemám ok: řetězová sada, potřebovala by vyměnit a vcelku na stojanu škube. Při jízdě, když pořádně přidám plyn a jedu na jedničku a vytočím to třeba "násilně" přes 4500ot. tak ucítím smrad z výfuku, není to taková ta sladká vůně 2T al prostě smrad. Taky ho ucítím, když po delší době motorku nakopnu, ale jen na chvíli, potom je tam zase ten 2T smog.

Moc děkuji za pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Pořád černá svíčka

27.10.2014 v 19:44 | Nahoru | #1
Tak jsem možná přišel na to, kde je závada, zjistil jsem že jehla šoupátka se v difuzeru opírá o jeho stěnu a není v ose, to by možná mohlo způsobovat špatné rozprašování popř. nasávání příliš směsi.

Žeby?

(reakce na) Pořád černá svíčka

28.10.2014 v 07:55 | Nahoru | #2
GeorgeLD> Ty vole,to se mi snad jen zdá-loudíš tady na nás "chytrosti" a že máš z komínku elipsu-to nenapíšeš-takže máš karbec"po smrti" asi jako celou tu hydru-co ti asi má jehla v elipse regulovat ? Příště začni asi tak- "když jsem koupil od bratra Žižky bojový vůz" a bude vsjojásno... Tak to dopadne,když je prvním majitelem Honecker ještě jako pionýr...

Naposledy editováno 28.10.2014 07:58:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist