globalmoto_kveten





Téma: Offroad - vybráno
 
22.10.2014 v 12:21
Ahoj, vím, že to sem moc nepatří, ale předpokládám, že většina uživatelů nejezdí jenom v jedný stopě, a pár z nich dokonce vlastní víc než jedno auto, takže k dotazu.

Pokukuju po nějakým 4x4, dost se mi líbí pick-upy (jeden k klukovských snů), ale nepohrdnu ani klasickym offem. Je mi jasný, že to budou křápy, ale snažím se vybrat co nejmenší zlo.

Už dávno mě nebaví závodit v autě, zvlášť potom v takovýmhle, takže výkon není to nejpodstatnější, podstatná je výdrž...

Použití:
sem tam pole, louka, lesní cesta, zároveň bude sloužit jako tahač podvalu při cestách na okruhy (cca 10x do roka), jinými slovy auto pro zábavu, ne na denní ježdění.

Nájezd:
+- 5tis ročně

Podmínky:
řadové, maximálně rotační čerpadlo (auto bude jezdit na vyjetej olej, hydrauliku, etc), snadná údržba, dobrá dostupnost dílů.

Tohle bude třetí nebo čtvrtý auto v rodině, takže fakt nepotřebuju leštěnku, ale držáka, kterej sežere, co mu do tý nádrže zvrhnu...

Díky

A co jsem se tedy dozvěděl?

Mišivbuši L200 z roku 95. Japonský pick-upy jsou spotřebáky, takže hnijou. A hodně i na rámu, takže špatenka. Nemá uzávěrky.

Číro ideální stroj. Servis za pár peněz. V terénu hodně muziky, byť nemá rám ani uzávěrky. Pro moje potřeby jako mínus beru, že je to benzín. Jinak skvělá volba

Španěl už je fakt stará vrána, nesehnatelný v rozumnym stavu a když jo, tak za nesmysl. Taky je to zbytečně veliký.

Patrola GR jsem vyřadil, protože po 200tis km údajně odchází hlavy...navíc v Longu je to fakt vobrovská kráva a krátkej je zase vtipnej. Pěknej bude minimálně za kilo plus úpravy.

Disco jedině jedničku, tříkilo (dvojku TD5 nechci a taky už nemá uzávěrky), přesunula se na první místo ve výběru.

Isuzu nevím, co si o tom myslet, neznám to, takže to ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale třeba sou to dobrý auta

Naposledy editováno 09.12.2014 14:05:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

24.10.2014 v 13:56 | Nahoru | #1
selkie> se mě zdá že chceš těch much "zabít" ňák moc najednou....
-tahat motorky OFFem je kurv. drahé, (mimo palivo - které neřešíš), mrkni co stojí sada gum a hlavně když se starou OFF4x4 jezdíš kilometry po silnici tak furt řešíš ňáký ložiska, kardany, poloosy... mimo běžné poruch olítaného auta
-na OFF kolem komína stačí šunka za pár peněz...
-ale do Rumun už "to" musí taky dojet-přežít-a dojet domů... nechtěj vědět co stojí odtah auta s vahou 2,5t z Romále nedej bože z Albošky... kolega letos totálně vymazlené a nazbrojené číro v Černé Hoře (po převrácení) nechal než řešit/platit vyproštění a odvoz...

Já skončil na třech autech
-malá dodávka - pro život a na motorky
-OFF na OFFROAD
-OFF na expedice Rumunsko, Č.H., Alb. ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

24.10.2014 v 14:32 | Nahoru | #2
PETARDAK> vždycky chci zabít spoustu much najednou, to jsem celej já

Na to tahání to ani tak moc potřeba nebude, to můžu dál tahat Mondeem. Je fakt, že jsem si neuvědomil ty gumy, že budou asi mizet rychleji...

Ad ložiska, kardany, poloosy - jak to myslíš? Tím, že tam budou větší kola?

Pokud mi hrábne a pojedu někam na expedici, tak to bude spíš "expedice", jelikož sebou budu mít děti, tak se rozhodně nebudu pouštět do nějakejch šíleností taky to určitě nebude příští rok nebo přespříští...

No, já jsem zatím ve fázi obměny vozovýho parku, tak jsem si řek, že když už jsem v tom, tak si udělám radost nějakou kasičkou

Naposledy editováno 24.10.2014 14:34:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist