V zahraničí se to běžně dělá,ale tady o nikom nevím a nemůžu najít.
Dík
2 reakcí na tento příspěvek rovnání brzd.kotouče na motocyklu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu
Naposledy editováno 24.10.2014 11:55:38
ALESANDREA píše: Po koupi motorky sem si po čase všiml měkké přední brzdy. Na jedné straně desky nové a na druhé na vyhození. Myslel sem ,že drhnou pístky tak sem rozdělal třmeny do šroubku a celé vyčistil a znova poskládal dal novou brzdovku a brzda pořád měkká. Jediná další možnost křivé kotouče. Motorka měla najeto kolem 10tis. od nova takže jinak všechno zánovní. Půjčil sem si budík na házivost s magnetem a nestačil se divit. Jeden kotouč házel 0,05 a druhej měl 0,5mm. Bylo i trochu cítit že drhne o desky. Už sem myslel na nejhorší a to na výměnu ale nedalo mě to a vzal sem kladivo a topůrkem sem do kotouče mlátil proti prohnutí a snažil se ho narovnat. Trvalo mě to asi hodinu ale bylo pořád vidět zlepšování až sem docílil 0,03 házivost. Samozdřejmě sem čekal ,že se to po pořádné zátěži vrátí ale nevrátilo !! Běžný provoz cca 7tis/km a několikrát na okruhu a kotouč pořád drží a neháže. Takže to jde bezproblému narovnat na motorce. Mám ještě podezření že se ten jeden kotouč ohnul při odrážení pneu v pneuservisu. Stačí trocha a je to prohlé. Kotouče to byli originál na GSX-R 750 2011 a desky originál. Takže žádný sraní a namlátit zpět do roviny.
Jsem tu nový, ale oživil bych téma. Jezdím NC750dct, ve dvou. Tuhle se mi přihodila větev do zadního kola. Pecka, a rámus. Doma jsem zjistil, že kotouč švidrá. Tak jsem si přečetl místní hejty, vzal měrky, šupléru, polínko a kladívko. Světe div se, půl hodiny točení kolem, pár klepnutí a kotouč srovnanej. Žádný výpočty. Automechanik měl svatou pravdu. Čtyři a půl litru jen za matroš doma.
Naposledy editováno 15.05.2021 15:16:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HD jako první motorka? [1, 2, 3] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | honzabiker | 84 | 8.10.2011 v 12:38 vie |