globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rovnání brzd.kotouče na motocyklu
Ahoj nevíte,jestli v Praze a okolí někdo rovná brzdové kotouče na motocyklu,bez sundání.
V zahraničí se to běžně dělá,ale tady o nikom nevím a nemůžu najít.
Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 21:12 | Nahoru | #91

YOSH_BOY píše: klepal klepal a najednou toto






jj, mírnými poklepy 10kg palicí dosáhl požadovaného tvaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 21:22 | Nahoru | #92

dewwil píše: jj, mírnými poklepy 10kg palicí dosáhl požadovaného tvaru



Jenže toto určitě prasklo jízdou a ne rovnáním !! Yosh boy potvrdí. Podle toho jak jsou fialové tak dostal pěknou čočku než praskl a nebo je na něm tak málo materiálu že nestíhal odvádět teplo a tím došlo k tomuto.

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 21:22 | Nahoru | #93
Jinak kluci, on má třeba novej kotouč u Suzuki 5,2 mm na tloušťku (u jetýho to nemá smysl vůbec), takže když mi bude kotouč házet o 0,3mm tak budu muset toto ubrat na magnetce z obou stran, možná i víc, ale dejme tomu že sundám z tloušťky těch 0,6mm a zbyde mi tloušťka cca 4,6mm a servisní interval na výměnu u Suzuki je 4,5mm takže je to o ho.ně... Je s tím práce a ve finále najedeš piánko jízdou max. 10tkm (spíš míň, tak jedny desky Bendix) a měníš za nové... Takže před broušením spočítat zda se to vůbec vyplatí, aby z kotouče nebyl alobal...

1 reakcí na tento příspěvek rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 21:31 | Nahoru | #94
zeptám se jako debil: rána která zkřiví kotouč nýtům a ložiskům neublíží, ale stejná rána která ho narovná ano ??

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 21:32 | Nahoru | #95

ALESANDREA píše: Jenže toto určitě prasklo jízdou a ne rovnáním !! Yosh boy potvrdí. Podle toho jak jsou fialové tak dostal pěknou čočku než praskl a nebo je na něm tak málo materiálu že nestíhal odvádět teplo a tím došlo k tomuto.



Ale jo, proto nemám rád tvarované kotouče, sice se možná lépe chladí za jízdy ale mají málo masa mezi otvory a ty se můžou dost přehřát a v případě zastavení v tom místě prasknout, sice je to v módě, ale nej se mi zdaj kotouče Beringer a z GSX1100R, které jsou plné a mají pouze vyfrézované drážky kvůli odvodu plynů vznikajícím při hoření desek, větší plocha - lepší odvod tepla - větší účinnost třecí síly desek na kotouč - větší výdrž desek (nemr.aj se tolik o hrany plynovacích otvorů a hrany tvar. kotoučů...

e: jinak podle ráfku soudím na okruhovou mašinu, nebo se to stalo na okruhu...

Naposledy editováno 27.10.2014 21:35:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 21:39 | Nahoru | #96
CZepelin> Sice už mě tu každej pošle do hajzlu, ale když se nad tím zamyslím, tak se ten kotouč většinou zkroutí teplem.

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 22:05 | Nahoru | #97
[quote=Tombik]CZepelin> Sice už mě tu každej pošle do hajzlu, ale když se nad tím zamyslím, tak se ten kotouč většinou zkroutí teplem.[/quote

Vidíš a zase moc myslíš ! K poškození kotouče dojde častěji havárii, ztenčením pod min. mez, náhlou změnou teplot ,ohnutím v pneuservisu , než teplem. Kotouče zfialoví za chvíli a nic se jim nestane ale pokud do něj kopnu tak je křivej hned. Nesmíš to brát podle tvého litinového kotouče na MZ. Ten je skoro nezničitelnej. Nejvíc mě ale dostalo ,že ty takovej premiant celé školy grantovanej dotacema jezdíš bez řidičáku !!

1 reakcí na tento příspěvek rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 22:06 | Nahoru | #98
musím se mrknout kde sem to našel ale jasný že to bylo za jízdy..praskliny se dělaj hodně u litiňáků viz AP racing kotouče






Naposledy editováno 27.10.2014 22:07:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 22:11 | Nahoru | #99

oioi01 píše: nejty se ani nehnout...
a toto není člověk co by mi lhal.. je to jeden z nejodpovědnějších mechošů v širokém okolí...



A to je spatne, kdyz se nejty nehnou. Je to plovouci kotouc, ten se musi hejbat na nejtech ... jak psal Fizzerr: vycistit nejty

Naposledy editováno 27.10.2014 22:11:54

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 22:28 | Nahoru | #100

dakarista píše: A to je spatne, kdyz se nejty nehnou. Je to plovouci kotouc, ten se musi hejbat na nejtech ... jak psal Fizzerr: vycistit nejty



Myslím ,že hodně se nýty hýbou u závodních kotoučů aby byl co nejmenší odpor a kolo pak hodně chrastí ale nýty na mojí motorce se ani nehnou ,aspoň sem si toho nevšiml. Maximálně něco zanedbatelnýho propruží do strany. Schválně se na to zítra podívám.

Naposledy editováno 27.10.2014 22:31:14

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

27.10.2014 v 22:30 | Nahoru | #101

YOSH_BOY píše: musím se mrknout kde sem to našel ale jasný že to bylo za jízdy..praskliny se dělaj hodně u litiňáků viz AP racing kotouče






Takovýto prasklinky se mě udělali na autě po postříkání horkého kotouče studenou vodou. Vůbec se to nerozšiřovalo a dojezdil sem je do konce.

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 07:47 | Nahoru | #102
Tombik> Tak už vím,proč jsi tam "1" - když všechno chytré zdrhlo nebo vymřelo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 10:31 | Nahoru | #103

dakarista píše: A to je spatne, kdyz se nejty nehnou. Je to plovouci kotouc, ten se musi hejbat na nejtech ... jak psal Fizzerr: vycistit nejty



Já si myslím, že ty nejty tam nejsou proto, aby kotouč ploval a chrastil, ale aby se nezkroutil když se třením hodně ohřeje a začne se roztahovat, to mu právě ty nejty umožní, zvětší se průměr kotouče, povysune se z nejtů, vychládne a zase se zasune a tak to funguje i když jsou ty nejty dost utažený a nechrastí.

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 10:39 | Nahoru | #104
čím větší dopis tím víc tomu rozumim?

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 11:10 | Nahoru | #105
.

Naposledy editováno 28.10.2014 16:03:37

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 11:14 | Nahoru | #106
.

Naposledy editováno 28.10.2014 16:03:46

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 11:43 | Nahoru | #107
No koukám, že má Tombik dobrý kamarády Jinak myslím, že to tu většina moc přehání... Srovnání o desetinu milimetru myslím je menší zlo než koupit nějaký shit kotouče z druhovýroby.

Naposledy editováno 28.10.2014 11:43:16

2 reakcí na tento příspěvek rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 12:12 | Nahoru | #108
tady jsem se pobavil teda, pročetl jsem všechny čtyři stranky....jako inženýr ekonomie (sice bez grantů a dotací) spočítám tombíkovi, že je lepší riskovat poškození ložisek za 1000 s hruba 50% pravděpodobností než kupovat nový brzdový kotouč za 8000-10000 Kč

No a nepoznat malý zadní brzdový kotouč od velkého předního.....

Jo a nejčastější důvod zkřivení kotouče je sjetí k minimální tlouštce a nebo naraz do kotouče...

Osobně bych se nebál jezdit na rovnaným kotouči...

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 13:21 | Nahoru | #109
Italy777: Podle toho jakou silou bylo potřeba klepat na kotouč bych na poškození ložisek nedal ani 5 % skus si vzít rukou za kotouč do strany. Je to blato.

Naposledy editováno 28.10.2014 13:22:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 17:42 | Nahoru | #110
BobGS> Teda jeste jednou uslysim o opici a bananech a neudrzim se :D. To je jedna z nejvetsich sracek.
Nevim proc kupovat novy kotouce za 20 tis. oba, kdyz to proste jde opravit a presne jak tu psal Aless kolik je realnych pripadu, kdy to selhalo za jizdy.

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 19:24 | Nahoru | #111
No teda, tady to zas žije

Chybí tu už jen Církus

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 22:04 | Nahoru | #112

Tombik píše: CZepelin> Sice už mě tu každej pošle do hajzlu, ale když se nad tím zamyslím, tak se ten kotouč většinou zkroutí teplem.


Myslet znamená h vno vědět, prosímtě už nemysli, co slovo to perla dotace nedotace. Jde hlavně o to jakým teplem a jak se zkroutí a jestli to jde nebo nejde spravit a hlavně, kdo za to vezme garanci. Takže blb, který koupí za pár šupů motorku a nemá na údržbu může ve finále zabít kohokoli z nás, to si uvědomte. Kdo nemá na banány ať si opici nekupuje.

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 22:08 | Nahoru | #113

Italy777 píše: tady jsem se pobavil teda, pročetl jsem všechny čtyři stranky....jako inženýr ekonomie (sice bez grantů a dotací) spočítám tombíkovi, že je lepší riskovat poškození ložisek za 1000 s hruba 50% pravděpodobností než kupovat nový brzdový kotouč za 8000-10000 Kč

No a nepoznat malý zadní brzdový kotouč od velkého předního.....

Jo a nejčastější důvod zkřivení kotouče je sjetí k minimální tlouštce a nebo naraz do kotouče...

Osobně bych se nebál jezdit na rovnaným kotouči...


Zas jeden šetřílek, Ty se bát nemusíš, bojíme se my co o tom rovnání něco víme. Na 100 rovnanejch kotoučů kdyby 1 měl problémy ....Copak jste se zbláznili? Ekonomika ti zadek nezachrání, ten ti zachrání jen servisák který umí.

Naposledy editováno 28.10.2014 22:08:50

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 22:15 | Nahoru | #114

MichalR66 píše: BobGS> Teda jeste jednou uslysim o opici a bananech a neudrzim se :D. To je jedna z nejvetsich sracek.
Nevim proc kupovat novy kotouce za 20 tis. oba, kdyz to proste jde opravit a presne jak tu psal Aless kolik je realnych pripadu, kdy to selhalo za jizdy.


Milý chlapče , blbové co českou cestou chtějí vydrbat se servisem jsou nebezpeční nejenom sobě, ale i všem ostatním. V bezpečnosti nejsou kompromisy, proto je u nás největší pojízdné vrakoviště EVROPY. Je vidět že nevíš a nerozumíš. Pokud na to nemáš, jezdi na tom, na co máš. Líbit se ti to nemusí, pravda je někdy trpká pro ty co chtějí s něčím vydrbat. Přečti si moje příspěvky k tomuto tématu a možná pochopíš.
P.S Reálné případy nepíšou, ty leží na ARU

2 reakcí na tento příspěvek rovnání brzd.kotouče na motocyklu

28.10.2014 v 22:54 | Nahoru | #115
Mily blbegs,
promin bobegs, jdi moralizovat nekam, kde ti rozumi. A vem sebou opici i s bananem a o 0,5 mm ohnutym kotoucem, ktery budes resit vymenou za novy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

29.10.2014 v 09:15 | Nahoru | #116

MichalR66 píše: Mily blbegs,
promin bobegs, jdi moralizovat nekam, kde ti rozumi. A vem sebou opici i s bananem a o 0,5 mm ohnutym kotoucem, ktery budes resit vymenou za novy.



Mírně mě zaráží tvá odvaha hovořit za ostatní stylem, který jsi použil. Jsi jeden z diskutujících, nic více ani méně, a pokud budu hovořit za sebe, tak s tím co zde napsal BobGS prakticky do puntíku souhlasím.

Apropos - až po nějakém bastliči, který šetřil kde mohl a zejména kde neměl, budeš něco dávat dohromady, je vysoká pravděpodobnost že si na ovoce i zvířenu vzpomeneš.

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

29.10.2014 v 09:21 | Nahoru | #117
Bobgs: Jsi v celém životě ze všeho tak posranej nebo to jen tady tak hrotíš ? Podle tvých příspěvků a obav o bezpečnost bych tipoval že bydlíš minimálně v protiatomovém krytu a ven vůbec nevycházíš. Na motorce doufám nejezdíš víš jak je to riskantní ?? Co je proti tomu nějakej rovnanej kotouč kterej maximálně praskne. Věř že při jízdě ti od odstatních co ti třeba nedají přednost hrozí nepoměrně větší riziko úrazu než od člověka co má rovnanej kotouč. Nechceš doufám tvrdit že zrovna těch pár lidí co rovnalo to nezabrzdí a pošlou to do tebe. Trochu moc to hrotíš kamaráde !! Skus nám napsat jak by ti tito rovnači mohli ublížit ?? Máš aspoň nějakou skušenost s rovnáním nebo jen moralizuješ ?? Všude jezdí motorek s rovnanýma a vařenýma rámama a řeší se blbej skroucenej kotouč.

Naposledy editováno 29.10.2014 09:26:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

29.10.2014 v 10:01 | Nahoru | #118
PetrXX> Pokud do puntíku souhlasíš s BobemGS,
pak pro tebe platí to samé co jsem napsal jemu. Nerad používám invektiv a už vůbec nechci mluvit za nějakou skupinu. Smysl tohoto fora ale chápu jako snahu o to někomu poradit. Proto na otázku k rovnání kotouče beru dvě možné odpovědi.

1) radu od někoho, kdo motorkám rozumí a má zkušenosti s riziky s tímto spojenými
2) radu od někoho, kdo podobnou opravu provedl nebo si nechal provést a může tedy přispět

Na nějaké moralizování, spekulace, hledání chyb na něčem, na čem nejsou a snad dokonce doporučení ostatním, aby dělali to nebo ono jsou jiná fora, většinou u internetových deníků.

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

29.10.2014 v 10:48 | Nahoru | #119
narovnal plovoucí kotouč ránama kladivem z boku ... a namontovanej na ose a vidlích změřil hodinkama na setiny...supr

Tombík to s teorií maličko přehnal... ale mám za to, že tu někteří věří v magickou sílu kladiva víc než je zdrávo

Rovnání kotoučů je prasárna... a když už snad bóže... tak určitě ne rázově kladivem. I tak je to dost nejistá záležitost.

Naposledy editováno 29.10.2014 10:51:10

1 reakcí na tento příspěvek rovnání brzd.kotouče na motocyklu

29.10.2014 v 11:15 | Nahoru | #120
Je to asi tak...opravit jde kde co. Ale rovnat brzdový kotouč pusobením jakékoliv síly je o hubu a prasárna těžkého kalibru. Když už tak mírné házení řešit přebroušením, pokud se nedostanete pod min tloušťku kotouče.
Stát se nějaký problém s rovnaným kotoučem, kdyby se někdo zmrzačil a nebo zabil, tak se z toho ten "mechanik" po*ere.
Jinak k ALESANDREA tvoje srovnání: rovnaný a vařený rám na moto a rovnaný kotouč je uplně něco jiného. U auta se taky karoserie tahá na stolici, ale viděl jsi,že by někdo kladivem, nebo třeba lisem rovnal brzdový kotouč?
K tvému výplodu: Co je proti tomu rovnanej kotouč, který maximálně praskne se ani nebudu rozepisovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
HD jako první motorka? [1, 2, 3] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe honzabiker 84 8.10.2011 v 12:38 vie


TOPlist