V zahraničí se to běžně dělá,ale tady o nikom nevím a nemůžu najít.
Dík
2 reakcí na tento příspěvek rovnání brzd.kotouče na motocyklu
No a nepoznat malý zadní brzdový kotouč od velkého předního.....
Jo a nejčastější důvod zkřivení kotouče je sjetí k minimální tlouštce a nebo naraz do kotouče...
Osobně bych se nebál jezdit na rovnaným kotouči...
Italy777 píše: tady jsem se pobavil teda, pročetl jsem všechny čtyři stranky....jako inženýr ekonomie (sice bez grantů a dotací) spočítám tombíkovi, že je lepší riskovat poškození ložisek za 1000 s hruba 50% pravděpodobností než kupovat nový brzdový kotouč za 8000-10000 Kč
No a nepoznat malý zadní brzdový kotouč od velkého předního.....
Jo a nejčastější důvod zkřivení kotouče je sjetí k minimální tlouštce a nebo naraz do kotouče...
Osobně bych se nebál jezdit na rovnaným kotouči...
Zas jeden šetřílek, Ty se bát nemusíš, bojíme se my co o tom rovnání něco víme. Na 100 rovnanejch kotoučů kdyby 1 měl problémy ....Copak jste se zbláznili? Ekonomika ti zadek nezachrání, ten ti zachrání jen servisák který umí.
Naposledy editováno 28.10.2014 22:08:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HD jako první motorka? [1, 2, 3] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | honzabiker | 84 | 8.10.2011 v 12:38 vie |