bledemon píše: jak to udělá stk?
...blbě...ale jako spousta vozidel dneska
...jen budu muset s těžkým srdcem přehodit přední kolo 21 za předepsanou osmnáctku - bude to sice vypadat blbě, ale nebudou se mít policajti po čem vozit...
Jinak pěkná práce
Naposledy editováno 05.10.2014 09:54:46
Spíš mě zajímá, s myšlenkou na motorku pro běžné použití - retro mě neoslovuje - budu se zabývat pouze technikou a funkčností:
1) co je to za motor
2) jak se motor chová ve srovnání s dvouválcem ve Travelu 250 - zde bylo dost pochybné řazení, motor byl líný, chrastící
3) jaké má motor parametry - výkon, příp. točivý moment
Přední vidle s brzdou mi přijde jako Jawa 639, proti tomu bych neměl nic, páč vidli jsem měl na 638 a fungovala pěkně, tato kotoučová brzda není zrovna hi-tech, ale snad je lepší, než původní bubnová.
Děkuji za odpověď
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
Bert: Mohl bych dostat informace o tom motoru 236 ccm? Nebo je to tajné? Nebo nejsem hoden?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
Naposledy editováno 06.10.2014 16:37:09
- itall: motor má původ v nějaké čtyřkolce, dodal ho zákazník, vzhledově a rozměrově se ani trochu neliší od původního motoru 125 ccm, výkonové parametry nevím, více po jízdních zkouškách
- hrnous: je to standartní tabulka na číslo, je od výfuku vzdálená a pevně je spojená s rámem, na fotografii chybíkryt výfuku pro nohu řidiče, zákazník si kryt pro spolujezdce nepřál
- srsen600: se zdenalem se známe osobně, bral jsem jeho příspěvek jen jako doplňující poznámku, ale u Jawy 810/125 by bylo vedení výfuku rámem opravdu komplikované a přiložená fotografie Jawy Rotax je z pozdějšího období, než ke kterému by se měl odkazovat náš Trail
- sukin: v současnosti je výfuk již vybaven krytem, malá fotografie je těsně po úpravě výfufu, který šel znovu do lakovny
Engine Model: 167FMM-M
Engine Type: 1-Cylinder, 4-Stroke, air-cooled
MaxPower: 10,5 kW/7000r/min
MaxTorque: 15,8 Nm/5500r/min
Ignition: C.D.I
Start system: Electric/Kick
Naposledy editováno 07.10.2014 14:36:35
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
Já bych trval na min. 19k, a to bych se už dost ošíval, kdybych uvažoval sám o koupi. Dnes už by mě zajímala motorka ke sdílení zážitků, tedy endurko k jízdě i ve dvou, kde můžete vyjet v páru do přírody, a opravdu bez nějakého trápení motoru "vyjet" na kopec, kde je výhled (tím myslím travnatý kopec se sklonem jako červená sjezdovka) apod. Aby ta motorka jízdně něco nabízela. Nejen že vypadá trochu jako nějaký starý soutěžák a je červená. Myslím, že nejsem sám, kdo by takto uvažoval.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
Bubak-z-Nemecka píše: Itall> ... s tim bych souhlasil. Posledni genialni seriova motorka byl perak. Pak uz, krome nekolika souteznich specialu a sem tam nejakeho prototypu (treba 250/593, co jsem mel), neni v podstate o cem mluvit.....
Poslední opravdu dobrej stroj s Českým srdcem je Praga ED250.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poradí někdo Jawa 125/810 Travel | 10Travel | 30 | Včera v 12:36 Slow |
Šnek tachometru Jawa 125/810 Travel | 10Travel | 1 | 19.4.2024 v 18:29 rmly |
poradte-netradiční český veterán? [1, 2] Jawa 125/810 Chopper, Jawa 125/810 Travel, Jawa 250 ... | manaposledni | 46 | 17.8.2022 v 14:55 Dolin |
Jawa Travel 125 typ 810 Má poloau... Jawa 125/810 Travel | pavouk0311 | 2 | 24.3.2022 v 11:28 pavouk0311 |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |