globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co na "hraní"
Ahoj páni zkušení. Chci ke své "silnici" moto na řádění do terénu. Volím mezi DR-Z 125 SM a DR-Z 400 SM. U 125tky mne láká váha, ale bojím se, že mých 88 kilo moc v terénu nepovozí. Na druhou stranu 400ka už je přeci jen docela těžký pořízek. Jak to vidíte, co by jste radili?
Anketa: Kterou moto
125
8%
1
400
92%
11

1 reakcí na tento příspěvek Co na "hraní"

1.10.2014 v 21:26 | Nahoru | #1
DRZ-SM do terénu? Nepleteš si to? Spíš bych to viděl na DRZ E?

Co na "hraní"

1.10.2014 v 21:49 | Nahoru | #2
Asi tak jak píše kolega. Supermoto do terénu není moc dobrá volba, ber radši 400E s drapákama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na "hraní"

1.10.2014 v 21:50 | Nahoru | #3
NotCry.Radeon-> No, neříkám, že mám patent na rozum ... ;) Nicméně, vnímám to tak, že Ečko je z řady S, SM, E do terénu nejvhodnější, ale rozdíl není zase až tak veliký, pokud člověk nechce jezdit na hranici možností svých i motorky, a SM seženu snadněji než E. Alespoň podle toho, jak poslední 3 týdny procházím inzeráty .... SM by měla mít vůči S zajímavější podvozek. Nebo je má úvaha naprosto zcestná?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na "hraní"

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2014 v 21:59 | Nahoru | #4

Craos píše: SM by měla mít vůči S zajímavější podvozek. Nebo je má úvaha naprosto zcestná?



Jo, zcestná.. SM má 17" kola, což v terénu je jaksi nic moc a "zajímavější" podvozek má krátké zdvihy.

E-čko seženeš blbě, spíše koukej po S-ku.

(reakce na) Co na "hraní"

1.10.2014 v 22:45 | Nahoru | #5
c.j.> Diky za nachytreni, to jsem to fakt asi vygooglil blbe .....

1 reakcí na tento příspěvek Co na "hraní"

2.10.2014 v 08:33 | Nahoru | #6
DR 650
KLR 650
DRZ 400 S/E
XR 600
KTM LC4
KTM EXC
.
.
.
.

(reakce na) Co na "hraní"

2.10.2014 v 09:11 | Nahoru | #7
KubaLC8> Díky, já už si tak nějak výběrem prošel a vyšly mi z toho právě tyhle dvě Suzi. Obsahově nechci jít moc vysoko, musí se to nechat postavit na značky, protože občas po té silnici člověk musí přejet a nechci za to dávat zbytečně moc peněz. Navíc Suzi jezdím na silnici, takže už k nim mám i obšlápnuté servisy apod..

Co na "hraní"

2.10.2014 v 09:23 | Nahoru | #8
vsechny co jsem napsal jdou postavit na znacky, nevim co je zbytecne moc penez.
Servisne jsou to vychytane motorky kterym staci fakt zakladni servis kterej zvladnes v garazi.

Zapomnel jsem na TT-R a XT

2 reakcí na tento příspěvek Co na "hraní"

2.10.2014 v 11:10 | Nahoru | #9
Ahoj, měl jsem DRZ400S na ježdění po okolních polňačkách apod., žádný velký terén. Ze začátku jsem byl nadšený, že je taková vysoká a velká... ale po pár vyjížďkách mi přišla až moc velká, vysoká a těžká. Kolikrát problém abych dosáhl na zem v terénu, ale přišlo mi ta motorka taková spíš neohrabaná. Vždycky jsem chtěl zkusit vysoké pořádné enduro. Jsem rád, že jsem ho zkusil, ale právě se poohlížím po něčem na blbnutí přes zimu a chci rozhodně něco lehčího a menšího. Poohlížím se po WR250R a podobných(možná randonne nebo freeride), ale ty ceny a malý výběr... Vyšší obsah moc nechci, zase se bojím té neobratnosti. Mluvím ale za sebe - v enduru naprostý laik a samouk.

(reakce na) Co na "hraní"

2.10.2014 v 11:24 | Nahoru | #10
-sun-> Díky moc, to je přesně ta osobní zkušenost, co člověk potřebuje.

Co na "hraní"

2.10.2014 v 11:45 | Nahoru | #11
beta alp 200, 350 se suzuki motory by mohlo být to pravé

(reakce na) Co na "hraní"

2.10.2014 v 19:49 | Nahoru | #12

-sun- píše: Ahoj, měl jsem DRZ400S na ježdění po okolních polňačkách apod., žádný velký terén. Ze začátku jsem byl nadšený, že je taková vysoká a velká... ale po pár vyjížďkách mi přišla až moc velká, vysoká a těžká. Kolikrát problém abych dosáhl na zem v terénu, ale přišlo mi ta motorka taková spíš neohrabaná. Vždycky jsem chtěl zkusit vysoké pořádné enduro. Jsem rád, že jsem ho zkusil, ale právě se poohlížím po něčem na blbnutí přes zimu a chci rozhodně něco lehčího a menšího. Poohlížím se po WR250R a podobných(možná randonne nebo freeride), ale ty ceny a malý výběr... Vyšší obsah moc nechci, zase se bojím té neobratnosti. Mluvím ale za sebe - v enduru naprostý laik a samouk.



Zklamu te ale DR-Z je oproti poradnym endurum naopak nizka Jestli chces obratnost tak zkus dvoutakt - kdyz presednu z DR-Z 400 E na Gas Gas EC 300 tak to je jako presednout z chopperu na supersport
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist