globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr výfuku
Zdarec, chci na Speed Triple 2012 laďáky od RP Tuning a nemůžu se rozhodnout, jestli zvolit jednu koncovku pod stupačku a nebo dvě pod sedlo. Dík za každý názor, co je podle Vás lepší :)

(ilustrační obrázky)











Anketa: Kterou variantu výbrat?
Dvě pod sedlo
60%
75
Jedna pod stupačku
40%
49
Předchozí
1 2 3
Následující

Výběr výfuku

22.9.2014 v 19:01 | Nahoru | #1
Za mě rozhodně jedna

Výběr výfuku

22.9.2014 v 19:19 | Nahoru | #2
Ty dva pod sedlem je slušný porno.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

22.9.2014 v 19:33 | Nahoru | #3
Asi se mi dve libi trochu vic, ale zase jedna bude lehci, stoji polovinu a je vic slyset...

Výběr výfuku

22.9.2014 v 19:59 | Nahoru | #4
Já si vždycky říkál, že když budu mít Tripla, tak laďák půjde dolu. Ale když vidim ty dva, tak to je, jak řekl Dave, slušný porno

Výběr výfuku

22.9.2014 v 20:36 | Nahoru | #5
3 do 2 luxus

(reakce na) Výběr výfuku

22.9.2014 v 21:41 | Nahoru | #6

jurcajosef_com píše: Asi se mi dve libi trochu vic, ale zase jedna bude lehci, stoji polovinu a je vic slyset...



Myslím že sis odpověděl sám

Výběr výfuku

22.9.2014 v 22:45 | Nahoru | #7
To bych radeji ty kila zhubnul nez se o ten vyfuk osidit. 2 > 1

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

22.9.2014 v 23:18 | Nahoru | #8
Z jedné fotky těžko soudit, za mě rozhodně 3-1 a Arrow full systém...tomu zadku to hrozně opticky odlehčí.





Výběr výfuku

23.9.2014 v 07:37 | Nahoru | #9
3-2

Výběr výfuku

23.9.2014 v 08:17 | Nahoru | #10
obojí jsou velmi podařené, ale mě se líbí verze s výfuky pod sedlem

Výběr výfuku

23.9.2014 v 08:21 | Nahoru | #11
2 vypadaj ale šel bych do jednoho,poloviční cena a nebude to tolik topit pod prdelí

Výběr výfuku

23.9.2014 v 10:35 | Nahoru | #12
Za me urcite dva, pokud na to mas, sice to ten zadek odlehci, ale s tema dvema to vypada hrozne nabusene, ja taky budu kupovat dva

Výběr výfuku

23.9.2014 v 11:22 | Nahoru | #13
Z toho by člověk dostal erekci

Výběr výfuku

23.9.2014 v 11:57 | Nahoru | #14
asi koupim dva v uprave allcarbon, ted se mi to tak libi nejvic (ale az se vyspim tak to muze byt zase uplne naopak:D) rozhodnu se nejspis az na prodejne kde to proberu s RP.

Výběr výfuku

23.9.2014 v 12:13 | Nahoru | #15
Resil sem stejne dilema u Street Tripla, tam vyhrala levnejsi varianta 2, protoze jeden do boku delaji jen kopmplet se svodama a to je jednak darda a jeste by se s tim muselo na brzdu, coz by bylo tedy nejlepsi i s tema dvema, ale jde to i bez toho. Za me 1

Naposledy editováno 23.09.2014 12:14:42

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

23.9.2014 v 12:38 | Nahoru | #16
S tou brzdou - to platí úplně obecně ať tam dáš cokoli jiného než origo. Nicméně není problém vzít origo Triumph mapu co je pro např. Arrow 3-1 nebo 3-2 a tou přehrát ECU. Ofiko dealer stejně nic jiného neudělá (pokud nedáš dalěí peníze za doladění na brzdě). Čili že by se muselo na brzdu je blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

23.9.2014 v 13:27 | Nahoru | #17

Attim píše: S tou brzdou - to platí úplně obecně ať tam dáš cokoli jiného než origo. Nicméně není problém vzít origo Triumph mapu co je pro např. Arrow 3-1 nebo 3-2 a tou přehrát ECU. Ofiko dealer stejně nic jiného neudělá (pokud nedáš dalěí peníze za doladění na brzdě). Čili že by se muselo na brzdu je blbost.


Musim ti oponovat, mas sice pravdu s tim dealerem, ze ti prehraji mapu na Arrow, ale ta ti stejne nemusi fungovat a pak uz jedine brzda. U Triumphu se nastesti da ladit primo original ridici jednotka, tak nepotrebujes powercommande, nebo neco podobneho. Ale je to bez nej zase drazsi a trva to dele,dle informaci od p. Murarika, kam to snad jednou dovezu. Me napr. ty Leose ubrali trochu na vykonu, nejde to tolik od spodu a ani tu spicku uz to nema takovou, obcas si to pri deceleraci pekne zastrili.Mozna nejdriv zkusim tu mapu, ale myslim si, ze by to asi nepomohlo.

Výběr výfuku

23.9.2014 v 15:00 | Nahoru | #18
Mam na S3 mapu na Arrow, dam tam RP Tuning vyfuky. U RP uvidim co mi rekne, verim, ze vi dobre, co s tim ma delat. V Triumphu (CARTech Brno) mi rekli (jinak velmi ochotny pan mechanik), ze jedna mapa co mi tam muzou dat je na Arrow a ze s Arrow maji nejakou smlouvu, takze ta pry 100% sedi na tyto vyfuky a pak ze maji jeste jednu mapu, takovou nejakou "other manufacturers". Tak pry si to mam idealne nechat zmerit s tema vyfukama s Arrow mapou, nechat si to prehrat a zmerit znova a uvidim co je lepsi, ze by je to v Triumphu samotne zajimalo.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

23.9.2014 v 19:27 | Nahoru | #19
Souhlasim s tim, ze odladeni na brzde je nejlepsi, ale nikoli nutne, aspon v pripade street a speed triple. To strileni pri deceleraci je nejcasteji zpusobeno SAI, ja jsem ho odstranil a streli to opravdu pouze vyjimecne. Kazdopadne i pouhou vymenou koncovek bych resil prehrani mapy za Arrow s podobnym setupem.

(reakce na) Výběr výfuku

23.9.2014 v 21:11 | Nahoru | #20

Attim píše: Souhlasim s tim, ze odladeni na brzde je nejlepsi, ale nikoli nutne, aspon v pripade street a speed triple. To strileni pri deceleraci je nejcasteji zpusobeno SAI, ja jsem ho odstranil a streli to opravdu pouze vyjimecne. Kazdopadne i pouhou vymenou koncovek bych resil prehrani mapy za Arrow s podobnym setupem.


Samozřejmě tu brzdu myslím, jen když ta Arrow mapa selže, asi zajedu do DK a zkusím to, uvidíme co to udělá, ale psali mi, že za výsledek neručí, když to nejsou origo laďáky.

Naposledy editováno 23.09.2014 21:11:45

Výběr výfuku

23.9.2014 v 21:53 | Nahoru | #21
za mě jeden... strašně to opticky odlehčí a reálně taky..

Výběr výfuku

23.9.2014 v 22:23 | Nahoru | #22
Pokud by jsi se chtěl řídit heslem čím více výfuků tím větší motorkář, šel bych do MV Augusty . Jinak za mě dva pod sedlem (vypadá to libově, ale bude to více vážit) a já mám bohužel jen jeden

Výběr výfuku

24.9.2014 v 08:39 | Nahoru | #23
šmarja tu řešíte pár kilo na tak výkonný motorce, dva laufy určitě když se ráno nevysereš, tak se ta hmotnost 2vs1 srovná

Výběr výfuku

24.9.2014 v 10:14 | Nahoru | #24
Jaký je rozdíl v ceně??
Za mně 2!!



Výběr výfuku

24.9.2014 v 12:34 | Nahoru | #25
Cenovy rozdil je vpodstate primo umerny, jeden za 8-9, dva za cca 16. Ale tak kdyz uz jsem do toho dal tolik, tak cenu vyfuku uz nejak moc resit asi nebudu a dam tam dva. MV Agusta byla druhy favorit, ale hned jak jsem tohle projel, tak jsem vedel ze to chci. Diky vsem za nazory:)

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

24.9.2014 v 17:22 | Nahoru | #26
Mám na speedovi dva, ale uvažuju o jednom

Výběr výfuku

24.9.2014 v 20:03 | Nahoru | #27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

25.9.2014 v 08:15 | Nahoru | #28
MilanTST> Proc uvazujes o jednom?

Výběr výfuku

25.9.2014 v 11:13 | Nahoru | #29
Dvě pod stupačku nedělají? Tak dvě pod sedlo, ať je vidět na kolo.

Výběr výfuku

25.9.2014 v 19:53 | Nahoru | #30
Za mě, dva pod prdel, vypadá to hooodně luxusně
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík


TOPlist