globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Divná věc
18.9.2014 v 22:56
Zdravím, můj pionýr po generálce je ok, ale jak jsem ejdnou anstartoval, zničehonic mi volnoběh děsně vyletěl do otáček, dlouho jsem hledal, proč by se to mohlo dít, až jsem našel na spodní straně karburátoru takovej "zobák" viz fotka, kterej, když jsem zacpal, tak se otáčky uklidnily, zatím v něm mám šroubek, ale spíše nechápu, proč zničehonic začal takhle blbnout, když byl do té doby nezacpanej a taky by mě zajímalo, k čemu tam vůbec je.

http://2i.cz/19683e14c7

Naposledy editováno 18.09.2014 23:03:12

Divná věc

18.9.2014 v 23:46 | Nahoru | #1
edit:

Naposledy editováno 19.09.2014 00:07:44

1 reakcí na tento příspěvek Divná věc

19.9.2014 v 00:07 | Nahoru | #2
už vím tamtudy má kapat benzín pokud ti nezavírá plovák nebo z jiného důvodu teče benzín zkrz karbec. nechat otevřený závada bude jinde neseklo se šoupě.

(reakce na) Divná věc

19.9.2014 v 00:12 | Nahoru | #3
ctiteljan> Pravda kámo,šoupě nebo roztřepený lanko,(seklej plyn)

1 reakcí na tento příspěvek Divná věc

19.9.2014 v 05:20 | Nahoru | #4
jeste taky netesnici jehlovej ventil nebo deravej plovak!
Rozeber karbrc, vycisti ho a podiej se na to lanko.

(reakce na) Divná věc

19.9.2014 v 06:29 | Nahoru | #5

sered píše: jeste taky netesnici jehlovej ventil nebo deravej plovak!
Rozeber karbrc, vycisti ho a podiej se na to lanko.

to všechno co pišeš by mu tam letělo víc benzínu než vzduchu a přechcal by to... spiš to lanko a nebo ti to někde saje falešnej vzduch, nebo si rozjebal nastavení volnoběžných otáček a máš moc otevřené šoupátko... ale nejpravděpodobnější je asi to lanko...

1 reakcí na tento příspěvek Divná věc

19.9.2014 v 13:24 | Nahoru | #6
netěsnící přechody - kolínko válec, kolínko karbec, seknuté šoupě, gufera po smrti, nezatěsněná skříň, nezatěsněný válec, černá magie, jawakletba. To všechno to může být. Jinak ten zobák je právě pro odkap při přeplavení, aby netekl benzín do válce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divná věc

19.9.2014 v 13:58 | Nahoru | #7

maspe píše: netěsnící přechody - kolínko válec, kolínko karbec, seknuté šoupě, gufera po smrti, nezatěsněná skříň, nezatěsněný válec, černá magie, jawakletba . To všechno to může být. Jinak ten zobák je právě pro odkap při přeplavení, aby netekl benzín do válce.

¨tak to je přený

Divná věc

21.9.2014 v 10:28 | Nahoru | #8
Lanka jsou ok, kašlu na to, všechno to přetěsním a dám vědět, zatím díky za rady.

(reakce na) Divná věc

14.10.2014 v 09:56 | Nahoru | #9
Koštěbuch> ahoj, vidím, že jsi on, tak bych se chtěl jen zeptat, jestli nevíš, co to je, začal mi kapat olej z výfuku u pincka, mokrá svíčka a nejde ani roztlačit, akorát vím, že mi to jakoby střelilo do výfuku, aspoň to tak vypadalo, dikes

Divná věc

14.10.2014 v 13:15 | Nahoru | #10
bych to typnul na zanesenej jehlovej ventil kterej se nedovírá a přechcáváto, nebo potopený šoupě = musí plavat ne se potopit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist