TL996 : kdyz kouknes na airbox tak v dolni casti kam vedou trubky od Ram airu je ten prurez takovej zdeformovanej kvuli tomu podtlakovymu hejbatku co je v airboxu - cela ta klapka se vyndava - mela by zlepsovat kroutak v mensich otackach ale prej to neni moc znat, ten spodek rozreze a dolaminuje aby ten prurez byl plnej a pokud mozno vestsi - ma totiz asi jen polovicni prurez nez ma na nej nasazenej filtr no a tak vubec vsechny ty prechody vyhladit aby tam nebyli skokovy zmeny ... a dolu se chystam asi udelat nakej deflektor - ty vyusteni ram airu jsou proti sobe a vzduch se tam srazi.... teoreticky by to nemelo mit zasadni vliv... ale za pokus nic nedam ..... amici ty boxy takhle upravuji a maji ruzne vysledky - na nektery moto je na brzde znat znatelnej narust vykonu, jinde pokles, nekteri dosahli na brzde nejlepsich vysledku bez boxu .... zalezi na konkretnim setupu motorky - svody, koncovky,filtr, 97 nebo 98a vejs hlava, vacky, Rkovy pisty a ojnice.... atd. proto sem ten box sehnal jeste jeden aby v pripade mizernejch vysledku sem mohl dat z5 original....... jeste jsem psal s amikem co se motal v usa kolem AMA superbike a v dobe kdy mela jit TLR do superbiku byl v japanu na naky exkurzi ve vyvojovem oddeleni co melo nastarost superbike TLR a prototyp prej mel vyrazne kratsi to telo vstrikovani s klapkou - tzn klapka byla co nejbliz ventilum a vyrazne vetsi airbox .... mam i jedno cely vstrikovani navic tak ho mozna zkusim zkratit a o to o co ho zkratim tak nafouknu airbox.... mozna ze bych udelal vubec vetsi box a nadrz hlinikovou do podsedlaku nebo tak neco..... na Tlplanet.com kdysi takhle jeden clovek TLS motor takhle prestavoval - mel tam teda i TLR pisty , yosh vacky atd ale mel zmerenejch asi 140-150 koni na kole... no ted kdyz to mam vsechno 2x tak uz staci jen najit cas na pokusy:)