globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL1000R vs SP1/2
 
29.6.2007 v 09:44
čauwejsk všichni!
tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 10:49 | Nahoru | #1
okmas: me zas prijde ze je tech telat tedka nejak hodne:) no aby se tlr chovalo jako moderni sporty tak to chce predelat (ventily) vidle, jine pruziny(nebo dat vidle z nejake novejsi GSXR i s radialnima brzdama - ty 6ti pisty uz na dnesni pomery nejsou nic moc)..... zadni central - bitubo, ohlins.... hodne udelaj lehci kola (ale to je fakt brutalni investice.... to uz fakt tak pro nakyho TL fanouska co neplanuje to za 2roky prodat..) dost na vaze udela Ti komplet od akrapa...ale o cene plati to co o kolech...... no a mas podvozek srovnatelnej s modernima motorkama..... ale s vykonem navic moc nepocitej.... ten motor jde dostat vejs jen velice malo a velice draho.... nejvic je znat komplet vyfuky, vacky...... filtr a powcom uz jen na doladeni.... heh a pul mega je v cudu:)

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 12:35 | Nahoru | #2
assassin> no to maš recht, ale takhle hluboku bych teda nešel, kuwa takovejch šišek :puke: to néééé maximálně zadni central, koncovky+comander určitě a když mi bude bracha hodně ujiždět (má backbirda *no* ) tak budu řešit svody a vačky... uvidíme jak budou šišky...
jsem se tě chtěl zeptat ty jsi takový sběhlý ve věcech TLkových, nezkoušel jsi někdy na origo svodech ucpat tu přírubu co spojuje oba vyfuky?tak aby měl každej valec jednu koncovku?docela by mě zajímalo co to udělá???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist