paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TL1000R vs SP1/2
 
29.6.2007 v 09:44
čauwejsk všichni!
tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

10.5.2008 v 20:21 | Nahoru | #1
pota> Hmm ani nevim rozdil mezi PCI a III.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

16.6.2009 v 11:56 | Nahoru | #2

Krajinkář>pota> Hmm ani nevim rozdil mezi PCI a III.



PCIII se pripoji mezi seriovou ridici jenotku a vstriky... dobu jakou ta jednotka vstriky otevira to meni(prodluzuje nebo krati) ... vyplyva z toho i to ze to umi ovlivnovat jen dodavku paliva

kdezto ten ignitech (i zakladni verze) je tzv standalone jednotka - origo ridici jednotka se vyhodi a ignitech prebira veskere jeji funkce - tzn podle cidel si tu davku paliva atd pocita sam... jde menit jak mapy pro dodavku paliva tak i mapy zapalovani (u PCIII je k tomu potreba dokoupit ignition modul, kterej se zas dava mezi ridici jednotku a civky)
ta racing verze ma navic ficury jako quickshift,ruzny mapy na cudlu treba kvuli nitru atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist