tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
Autor me holt to stesti, jako asi jeden z 1000 motorkaru..
Bigzabak píše: Plejba jr. : Vsak ja asi taky ne. Na bezny jezdeni je ji skoda a stejne bych na ni nemel. Jen bych si ji chtel zkusit na okruhu. Ale takovy stroje se nepujcuji.
Autor me holt to stesti, jako asi jeden z 1000 motorkaru..
Kamoš jezdil mistrovství republiky. V roce 2000 byl i mistr CR. Jinak bych se k tomu nedostal....
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
ze jede stejne? ty motory se chovaj uplne jinak..... pises ze SP od 7 nejede.... TLR nejede do 7mi na sedmi zacina jet a zatahuje az do moezovace - a v omezovaci ma tendenci jit dal ne ze se tam uz tak nejak dotoci...... at si kazdej o TL mysli co chce ... rozdil mezi TLR a SP je mi jasnej..... ale ja si myslim o tvem hodnoceni svoje.....
assassin píše: autor: jj typicky opsano z priblblejch testu na netu a v casacich.... Rko bez tlumice nebylo... vlni se jak tabule plechu? asi sem nikdy nejel rychle protoze vlnine fakt neznam.... sere se vstrik? co by se tam sralo- nic tam neni.... benzin v oleji? jj melo to par 97 S - kvuli chlazeni nebo ridicim jednotkam co po vapnuti klicku otevreli vstriky.... TLR tenhle problem nikdy nemelo.... odchazeli jednotky? nikdy sem o tom neslysel... videl sem naky vymahly, ale to se v nich majitel vrtal.....
ze jede stejne? ty motory se chovaj uplne jinak..... pises ze SP od 7 nejede.... TLR nejede do 7mi na sedmi zacina jet a zatahuje az do moezovace - a v omezovaci ma tendenci jit dal ne ze se tam uz tak nejak dotoci...... at si kazdej o TL mysli co chce ... rozdil mezi TLR a SP je mi jasnej..... ale ja si myslim o tvem hodnoceni svoje.....
Mysli si co chceš,já na ni jezdil. Na SP taky.A pár borečků co je měli taky znám. Dobrá byla,jen co ji měli,pak svorně oba přiznali,že jsou rádi,že je pryč. Opsáno z testů? Zajímavé,že na nich každý hledá jen to svoje.Jak test chválí,je dobrej,jak haní,je zaujatej a podplacenej. Navíc já testy nečtu. Krom CMN nekupuji žádne motorkářské tiskoviny. Jedno si ale pamatuju- tlumiče řízení tam začali dávat tuším od r.98,99,nevím.Tato motorka měla nevyjasnitelné nehody,kdy zničehonic se rozkmitala a jezdec šel.Suza to řešila právě tlumičem řízení. A s tím benzínem v oleji?Několikrát suza měnila a přenastavovala vstřiky.Dělali "akce" pro majitele. Problémy s jednotkama byly,je to dlouho,ale byly. Nevím o co ti jde,asi jsi "spokojenej"majitel,tak promin...
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
uz jen z tohodle - benzin v oleji - stavalo se u 97TLS - TLR ne
tlumic rizeni - v serii od 98 u TLS u 97 stahovani k dealerum a dodatecna montaz (soucasne vymeny ridicich jednotek, nadrzi apod.) U TLR tlumic seriove od zacatku.....
prenastavovani vstriku - jde jen o synchronizaci - pomuze na cukave projevy ridici jednotky... cele mi to prijde ze ti v pameti zustali veci z testu motorradu tusim... u nas prevzateho Ipx.cz nebo kde je ten test... kde TL vychazi ze je nejvetsi smejd jakej byl kdy vyrobenej......
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
V paměti mě toho moc nezůstalo,bo je to více jak 8 let. U SP cca7.V tom množství motorek si toho detailně moc nepamatuju. A jinak mě je to taky šum a fuk. Apropo- já se lišit nepotřebuju,proto mě stačí obligátní RR. Jde mě o jízdu,ne o image...
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
No,hlavně že jsme si to vysvětlili... :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Tak to jsi mi teda nasral!
Co se na TL1000R sere? Napiš mi jednu jedinou věc, o které víš jistě, že se sere víc, než na jinejch strojích... Vstřiky? To jsem ještě neslyšel a ani se mi ještě neposraly. Co dál? Vlní se jak tabule plechu? Jo, to uznávám, ale přitvrď pořádně předek i zadek a není to tak hrozný, v podstatě odpovídající supersport z roku 2000. Cos to tam ještě psal za cypoviny? Že nad 8tis nejede? Tos psal asi o VTR, ale TLR se právě nad 8tis přímo nemůže dočkat... Vem v 8tis pořádně za heft a do 11500, kdy zasáhne omezovač, zažije tvoje prdel středověk... No, trochu přeháním, ale narozdíl od VTR jede až k omezovači jak z praku. Co dál? Že je to autobus? No já nevím, ale jízdní pozice je docela radikální a kdyby nebyla tak tlustá (což mi dodnes nejde do hlavy, proč kolem dvouválu postavili soudruzi od Suzuki tak bachratou motorku), tak by to byl drobeček.
Jinak mi docela vadí, že píšeš o TLR, ale argumentuješ závadama, který mělo TLS. TLR je poněkud jiný stroj (a motor). Kovaný písty, dva vstřiky na válec, jiný rotační tlumič, tlumič řízení od série (a ne že by ho nutně potřebovala), jiný management motoru, jiný rám, brzdy, USD vidle, prostě nepiš o něčem, co zas tak dobře neznáš... A když už teda píšeš, tak alespoň ne takové "senzace" jako že se to celé furt sere...
No a když kupuješ jen ČMN, tak to rozhodně není nic k chlubení. Já je naopak kupovat přestal... Když už, tak britskou verzi MCN, z českých se nedá číst skoro nic. Ale hlavně, osobní zkušenost, a ta je s TL1000R jen dobrá...
A ano, mám TL1000R abych se lišil a taky proto, že dvouválce jsou prostě o něčem jiném. Kdybych na to měl, koupím si Ducati, ale nemám na to, takže mi ji TL1000R vynahrazuje a to víc než dobře. Na čtyřválcích jsem taky něco najezdil, ale nikdy mě nechytly za srdce a proto 2V...
Napráská mě na rovině každý 4V litrového obsahu nad rv2000, ale to mi vůbec nevadí, naopak mě potěší, když pak v zatáčkách zjistí majitelé 4V supersportů, že tomu teleti zase tak snadno neujedou (asi jsem zatím nepotkal ty správný střelce, ale zatím mi NIKDO v zatáčkách neujel a že se snažili...).
Kamarád je taky blázen do 2V, měl RSV, teď si koupil 999, tak snad jednou budu mít taky takové štěstí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
assassin píše: motorove srovnatelny rekl bych.... nejvetsi plus u SP je podvozek.... je to proste zavodak....
motor SP v serii nic moc velkyho.... stejne se pocitalo ze kdo to koupi na zavody koupi kit... pak uz je to jinde.....
Co myslis tim kitem? :cool: Ze by panove otevreli katalog HRC ??
Ale prispeju, pro toho kdo to zakladal.
Drive jsem taky premyslel ( TLR vs SP2 ), ale dneska vim jasne co chci.
SP2 a poradne pritvrdit :cool: *yes* .
Da se na tom, proti kolu ( favoritce ) to je "kreslo" .
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
no ono zase tech 10kg rozdilu je taky znat.....
brzdy -no 4pisty Ska jsou bida...ale 6ti pisty Rka na dnesni pomery taky zadna slava:)
proste podvozek chce trosku poladit...ale ten motor bude mezi modernima V2tezko hledat konkurenci.....
BTW: taky sem chtel duc...ale kamos si ted koupil 999 (obyc ne Sko) a tech papirovejch 124 koni je celkem slabota tele jede lip:) ..jede sice zcela plynule od nuly az po omezovac - takze pro zajeti ok casu na okruhu asi parada, ale me nejak chybelo divoke chovani motoru TL, podvozek je jina, vodi se to jak dvaca, brzdy bomba fakt paradni.... jako Sko komplet s ohlinsem a 136konikam snad bude jeste lepsi... ale to uz zase budou nehorazny prachy..... takze ja zase vychladl a zkusim jeste trosku sundat vahu na TL a zustavam u nej :)
uz jsem vychladl, takze sorry za nabrouseny ton.
Ja jsem nijak nepotvrdil, ze by TLR byla spatna motorka. Naopak, jeji minusy beru jako soucast charakteru, stejne jako majitele italskych sportovnich aut by nikdy nevymenili svoje Lamborghini Miura za nejnovejsi Gallardo, proc? Protoze Miura je poruchova mrcha, ale kurevsky zábavná.
Narozdíl od Miury je to ale s TLR trochu jinak. Není poruchové a je velmi zábavné na ježdění. Ta zábava ovšem nepramení z naprosto ideálních jízdních vlastností a sterilní dokonalosti. Ta zábava pramení z adrenalinu, když krotíš neposlušnou vzteklou mrchu, je to jak jezdit na trochu svéhlavé dostihové kobyle, musíš být ras a dávat jí naprdel, jinak tě vyhodí ze sedla...
2 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
Pokud nehoníte desetiny na okruhu absolutně nechápu co se tady řeší.
Pro koupi velký mašiny není žádný logický ani rozumný důvod.
Děláme to pro radost z jízdy a emoce. A každý miluje něco jiného.
Já jsem taky propadl charakteru L-Twinu a je mi úplně jedno že má kdejakej R4 větší výkon. Kašlu na marketingový výkonový dostihy, antohopingový spojky, kontroly trakce, ABS a ostatní berličky pro chcípáky co neumí řídit.
U mně byla a bude motorka milenka pro chlapy co maj koule.
takže až si za pár let tady budete libovat jakej ten váš elektromotor má krouťák a lineární průběh až do omezovače, bude sice můj bike nemožně težký, málo výkonný, hlučný, bude se třást, sem tam se mi při podřazení blokne zadní kolo ale,.....já budu happy :) . i když si občas doma po jízdě vyždímám slipáče :thmubup:
to je asi vše
PS: a ruku na srdce kolik z vás dokáže na silnici využít veškerý potenciál vašeho bajku?
čmelda píše: To all:
Pokud nehoníte desetiny na okruhu absolutně nechápu co se tady řeší.
Pro koupi velký mašiny není žádný logický ani rozumný důvod.
Děláme to pro radost z jízdy a emoce. A každý miluje něco jiného.
Já jsem taky propadl charakteru L-Twinu a je mi úplně jedno že má kdejakej R4 větší výkon. Kašlu na marketingový výkonový dostihy, antohopingový spojky, kontroly trakce, ABS a ostatní berličky pro chcípáky co neumí řídit.
U mně byla a bude motorka milenka pro chlapy co maj koule.
takže až si za pár let tady budete libovat jakej ten váš elektromotor má krouťák a lineární průběh až do omezovače, bude sice můj bike nemožně težký, málo výkonný, hlučný, bude se třást, sem tam se mi při podřazení blokne zadní kolo ale,.....já budu happy :) . i když si občas doma po jízdě vyždímám slipáče :thmubup:
to je asi vše
PS: a ruku na srdce kolik z vás dokáže na silnici využít veškerý potenciál vašeho bajku?
<strong> a ruku na srdce kolik z vás dokáže na silnici využít veškerý potenciál vašeho bajku</strong> já ne.
SP bylo vytvoreno jako SBK co porazi DUCATI. Jak uz to ve svete SBK chodi musi se prodat "par" kusu ( presny pocet neznam ) aby to bylo jak brano jako ser. motorka. To kazdy vi, nema smysl to tady psat. V dobe konecne meli motorky kolem 180k bez problemu. Co vim posledni 998 170-180k na kole.
Potom prisla SP2, ktera ma dost vychytavek od HRC, to diky tomu, aby to proslohomologaci...a bylo schvaleno jeko ser. motorka jak jsem rekl.
Prece jen WSBK neni tak tovarni jak MotoGP, a motor mam pocit musi mit min cca 50% veci ze serie ( berte me s rezervou, pravidla se kazdy rok meni a ja to nesleduju ).
SP prislo na tu dobu bylo dost dobre, dnes uz se nechyta. Podvozek, brzdy vse je super az na ten motor. Jak jsi rikal...pocitalo se. Ale honda sama priznala, ze motor je podimenzovany ( doufam ze jsem nezamenil to slovo :lol: ) a ze je treba urcitych uprav, aby motorka bylo konkurence schopna ( koupe HRC kitu ). S tovarny uz jde tak slaby, ale jeho vydrz je neskutecna. Honda take dava tovarne nastavenou bohatost smesi, aby tim prodlouzila zivotnost motoru ( nevyhoda vyssi spotreby ) nevim jak u jinych modelu...ale VTR F a SP jo.
K tomu, aby se SP upravilo na dany vykon, neni treba HRC kit. Jde to i jinou cestou a bez problemu se z SP dostane 150k na motoru a nemusi probehnout, zadne drasticke upravy.
Vis prekopana SP1 http://moji.motorkari.cz/?813 tu SP2 nevim kolik ma koni.
Co jsem slysel od kluku z brzdy, tento motor se bezne tuni nad 200k pro sprinty. Moznost je i 320k ( turbo a zasadnejsi upravy ).
Co jsem videl grafy TL-R a SP...tak se SP moc nechytalo ( seriove provedeni - max uprava filtru a vyfuku ). Suzuki ho v tovarne oproti verzi "S" vyladila lepe...( jinak, do lepsiho vykonu ).
Osobne si myslim, ze kdyz se na SP hodi vyfuky + svody, PC, filtry, zapalovani tak je na ceste zcela konkurence schopne dnesnim litrum. A pokud to ma clovek opravdu v rukou a nebudeme se bavit o rovinkach, tak mu staci i serie na to, aby dostal nekoho kdo jezdi na motorce s pocitem, ze ta jeho ( nova 07 ) uz maaaa 185k...a ze jich je...
Pokud se bavime o okruhu, je to jine, tezko se v zatackach dohani hendikep toho, ze vam to na rovince nejede.
Toz to tak...muj nazor na vec.