globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL1000R vs SP1/2
 
29.6.2007 v 09:44
čauwejsk všichni!
tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 11:52 | Nahoru | #61
Autor: Tak to bych chtel jednou zkusit. 180 konovej 2 val s linearnim prubehem. Je jasny, ze bych to nedokazal vyuzit, ale citit ten brus, jak me pod plnym ujizdi prdel,to musi bejt extaze jak sfina *yes*

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 11:58 | Nahoru | #62
Bigzabak>>
To si kuř. *yes* :)
Po roce závodů a pár pádů to prodával kamoš za 650tis...

TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 12:40 | Nahoru | #63
No já bych takovouhle bestii, která mi v každé zatáčce nakope prdel, nechtěl, ale do vobejváku a na machrování fajn *yes* *yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 14:19 | Nahoru | #64
Plejba jr. : Vsak ja asi taky ne. Na bezny jezdeni je ji skoda a stejne bych na ni nemel. Jen bych si ji chtel zkusit na okruhu. Ale takovy stroje se nepujcuji.
Autor me holt to stesti, jako asi jeden z 1000 motorkaru..

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 14:23 | Nahoru | #65

Bigzabak píše: Plejba jr. : Vsak ja asi taky ne. Na bezny jezdeni je ji skoda a stejne bych na ni nemel. Jen bych si ji chtel zkusit na okruhu. Ale takovy stroje se nepujcuji.
Autor me holt to stesti, jako asi jeden z 1000 motorkaru..


Kamoš jezdil mistrovství republiky. V roce 2000 byl i mistr CR. Jinak bych se k tomu nedostal....

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 08:51 | Nahoru | #66
autor: jj typicky opsano z priblblejch testu na netu a v casacich.... Rko bez tlumice nebylo... vlni se jak tabule plechu? asi sem nikdy nejel rychle protoze vlnine fakt neznam.... sere se vstrik? co by se tam sralo- nic tam neni.... benzin v oleji? jj melo to par 97 S - kvuli chlazeni nebo ridicim jednotkam co po vapnuti klicku otevreli vstriky.... TLR tenhle problem nikdy nemelo.... odchazeli jednotky? nikdy sem o tom neslysel... videl sem naky vymahly, ale to se v nich majitel vrtal.....
ze jede stejne? ty motory se chovaj uplne jinak..... pises ze SP od 7 nejede.... TLR nejede do 7mi na sedmi zacina jet a zatahuje az do moezovace - a v omezovaci ma tendenci jit dal ne ze se tam uz tak nejak dotoci...... at si kazdej o TL mysli co chce ... rozdil mezi TLR a SP je mi jasnej..... ale ja si myslim o tvem hodnoceni svoje.....

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 09:02 | Nahoru | #67

assassin píše: autor: jj typicky opsano z priblblejch testu na netu a v casacich.... Rko bez tlumice nebylo... vlni se jak tabule plechu? asi sem nikdy nejel rychle protoze vlnine fakt neznam.... sere se vstrik? co by se tam sralo- nic tam neni.... benzin v oleji? jj melo to par 97 S - kvuli chlazeni nebo ridicim jednotkam co po vapnuti klicku otevreli vstriky.... TLR tenhle problem nikdy nemelo.... odchazeli jednotky? nikdy sem o tom neslysel... videl sem naky vymahly, ale to se v nich majitel vrtal.....
ze jede stejne? ty motory se chovaj uplne jinak..... pises ze SP od 7 nejede.... TLR nejede do 7mi na sedmi zacina jet a zatahuje az do moezovace - a v omezovaci ma tendenci jit dal ne ze se tam uz tak nejak dotoci...... at si kazdej o TL mysli co chce ... rozdil mezi TLR a SP je mi jasnej..... ale ja si myslim o tvem hodnoceni svoje.....


Mysli si co chceš,já na ni jezdil. Na SP taky.A pár borečků co je měli taky znám. Dobrá byla,jen co ji měli,pak svorně oba přiznali,že jsou rádi,že je pryč. Opsáno z testů? Zajímavé,že na nich každý hledá jen to svoje.Jak test chválí,je dobrej,jak haní,je zaujatej a podplacenej. Navíc já testy nečtu. Krom CMN nekupuji žádne motorkářské tiskoviny. Jedno si ale pamatuju- tlumiče řízení tam začali dávat tuším od r.98,99,nevím.Tato motorka měla nevyjasnitelné nehody,kdy zničehonic se rozkmitala a jezdec šel.Suza to řešila právě tlumičem řízení. A s tím benzínem v oleji?Několikrát suza měnila a přenastavovala vstřiky.Dělali "akce" pro majitele. Problémy s jednotkama byly,je to dlouho,ale byly. Nevím o co ti jde,asi jsi "spokojenej"majitel,tak promin...

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 10:57 | Nahoru | #68
ja jen ze pises takovou tu obecnou 'testovou' kritiku .... zadne obejktivni poznatky......

uz jen z tohodle - benzin v oleji - stavalo se u 97TLS - TLR ne
tlumic rizeni - v serii od 98 u TLS u 97 stahovani k dealerum a dodatecna montaz (soucasne vymeny ridicich jednotek, nadrzi apod.) U TLR tlumic seriove od zacatku.....
prenastavovani vstriku - jde jen o synchronizaci - pomuze na cukave projevy ridici jednotky... cele mi to prijde ze ti v pameti zustali veci z testu motorradu tusim... u nas prevzateho Ipx.cz nebo kde je ten test... kde TL vychazi ze je nejvetsi smejd jakej byl kdy vyrobenej......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 11:09 | Nahoru | #69
jinak me je to sumak.... ja nemusim mit doma motorku o ktery musej lidi tvrdit ze to je super stroj..... ostatne cim min jich bude tim se budu v te zaplave RR, R1 a GSXR lisit.....

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 13:23 | Nahoru | #70
assassin>>
V paměti mě toho moc nezůstalo,bo je to více jak 8 let. U SP cca7.V tom množství motorek si toho detailně moc nepamatuju. A jinak mě je to taky šum a fuk. Apropo- já se lišit nepotřebuju,proto mě stačí obligátní RR. Jde mě o jízdu,ne o image...

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 13:30 | Nahoru | #71
... taky moznost..... me jde o image, protoze jezdit neumim a bojim se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 13:43 | Nahoru | #72
assassin>>
No,hlavně že jsme si to vysvětlili... :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 17:54 | Nahoru | #73
Autor>

Tak to jsi mi teda nasral!

Co se na TL1000R sere? Napiš mi jednu jedinou věc, o které víš jistě, že se sere víc, než na jinejch strojích... Vstřiky? To jsem ještě neslyšel a ani se mi ještě neposraly. Co dál? Vlní se jak tabule plechu? Jo, to uznávám, ale přitvrď pořádně předek i zadek a není to tak hrozný, v podstatě odpovídající supersport z roku 2000. Cos to tam ještě psal za cypoviny? Že nad 8tis nejede? Tos psal asi o VTR, ale TLR se právě nad 8tis přímo nemůže dočkat... Vem v 8tis pořádně za heft a do 11500, kdy zasáhne omezovač, zažije tvoje prdel středověk... No, trochu přeháním, ale narozdíl od VTR jede až k omezovači jak z praku. Co dál? Že je to autobus? No já nevím, ale jízdní pozice je docela radikální a kdyby nebyla tak tlustá (což mi dodnes nejde do hlavy, proč kolem dvouválu postavili soudruzi od Suzuki tak bachratou motorku), tak by to byl drobeček.

Jinak mi docela vadí, že píšeš o TLR, ale argumentuješ závadama, který mělo TLS. TLR je poněkud jiný stroj (a motor). Kovaný písty, dva vstřiky na válec, jiný rotační tlumič, tlumič řízení od série (a ne že by ho nutně potřebovala), jiný management motoru, jiný rám, brzdy, USD vidle, prostě nepiš o něčem, co zas tak dobře neznáš... A když už teda píšeš, tak alespoň ne takové "senzace" jako že se to celé furt sere...

No a když kupuješ jen ČMN, tak to rozhodně není nic k chlubení. Já je naopak kupovat přestal... Když už, tak britskou verzi MCN, z českých se nedá číst skoro nic. Ale hlavně, osobní zkušenost, a ta je s TL1000R jen dobrá...

A ano, mám TL1000R abych se lišil a taky proto, že dvouválce jsou prostě o něčem jiném. Kdybych na to měl, koupím si Ducati, ale nemám na to, takže mi ji TL1000R vynahrazuje a to víc než dobře. Na čtyřválcích jsem taky něco najezdil, ale nikdy mě nechytly za srdce a proto 2V...

Napráská mě na rovině každý 4V litrového obsahu nad rv2000, ale to mi vůbec nevadí, naopak mě potěší, když pak v zatáčkách zjistí majitelé 4V supersportů, že tomu teleti zase tak snadno neujedou (asi jsem zatím nepotkal ty správný střelce, ale zatím mi NIKDO v zatáčkách neujel a že se snažili...).

Kamarád je taky blázen do 2V, měl RSV, teď si koupil 999, tak snad jednou budu mít taky takové štěstí...

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 19:39 | Nahoru | #74
SpaceMan>napsal jsi to dobre a zajimave

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 19:42 | Nahoru | #75
SpaceMan>pred 2 rokama jsem o tom TLR taky uvazoval..ale tehdy mely obecne TL jako dost spatnou image a kazdej mi to rozmlouval, odstupem casu paradoxne zacina byt TL (hlavne R) opet aspon trosku v kurzu a hodne lidi o nem zacina uvazovat. Svezeni se mi libilo...ale ta ovladatelnost je poplatna samozrejme vzniku a konstrukcnimu stari. Motor bych rekl ze je lepsi nez SP, je sportovnejsi. Na silnicni jizdu se zas vic hodi charakteristika SP. Podvozkove je to paradoxne naopak. No nic.....mej se a smej se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 20:19 | Nahoru | #76
SpaceMan>já dvouvál měl a dušoval se,že 4vál už nikdy.Ale bohužel dvouvály spí a na 4V se maká.Nezlob se,nechtěl jsem se dotknout nikoho(taky by se mi nelíbilo,kdyby se mi někdo obouval do motorky)ale co píšu jsem zažil a víc o tom psát nebudu. TL se prostě nevyvedla,ani R ani S,a to ví každej,dokonce i ty. Přečti si,co jsi napsal,a uvidíš,že jsi lehce potvrdil to,co jsem psal.Já na tom už 8 let nejel,tak si detaily nepamatuju.Tenkrát jsem to chtěl,svezl se a věděl,že to nechci.A to jsem na dvouvály ujetej,takže ne,že by mi nesedly.Tot vše...At ti to frčí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 20:24 | Nahoru | #77
Autor>jasne ted par let 2V upadli. na R4 se porad maka...ale je to dany marketingem a pravidly predevsim ve WSBK. Nikomu se moc nevyplaci investovat drahej vyvoj do 2V a pokouset se porazit Ducati, zvlast kdyz ted zase zmenili pravidla. Pro ne je uz historicky zajimavejsi piplat spickove R4. Co si budem povidat, jede to lip, lip se to ovlada, je to tak nejak prijemnejsi. Hanit a pomlouvat zadnou motorku ale nebudu.

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 20:37 | Nahoru | #78
marisek>>
Souhlasím....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 23:15 | Nahoru | #79

assassin píše: motorove srovnatelny rekl bych.... nejvetsi plus u SP je podvozek.... je to proste zavodak....
motor SP v serii nic moc velkyho.... stejne se pocitalo ze kdo to koupi na zavody koupi kit... pak uz je to jinde.....


Co myslis tim kitem? :cool: Ze by panove otevreli katalog HRC ??

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

9.7.2007 v 23:17 | Nahoru | #80
Hosi je to moc dlouhe, nechce se mi to cist ( mozna az bude cas ) :lol: .
Ale prispeju, pro toho kdo to zakladal.
Drive jsem taky premyslel ( TLR vs SP2 ), ale dneska vim jasne co chci.

SP2 a poradne pritvrdit :cool: *yes* .
Da se na tom, proti kolu ( favoritce ) to je "kreslo" .

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 09:05 | Nahoru | #81
krajinkar: kdysi sem se na sp kousek svezl, majiteli sem rekl ze motor je celkem bida a on rikal (a slysel jsem to i z vice zdroju) ze tak nejak u ty motorky pocita ze na to po zakoupeni jdou laminaty a kit do motoru - nevim jestli primo od HRC, ale vzhledem k tomu ze info bylo neco okolo pul mega tak je mozny ze je to i HRC..... potom by to melo mit tech cca 140-150 na kole.... co meli proste superbiky v te dobe.... ale osobne nikoho s timhle neznam - pohybuju se spis okolo motardu, mezi okruhovymi strelci moc lidi neznam, takze taky info typu jedna pani povidala

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 09:08 | Nahoru | #82
autor: no asi je nam obema jasny ze si navzajem svuj nazor nevyvratime, ale osobne myslim ze TL je jedna z nejlepsich motorek co suzuki postavila.... ma sve chyby.... ale je to tim ze zacala jako superbike se zavodnima ambicema a nekdo v suzuki dal pro superbiky prednost gsxr750 a tim se vyvoj TL zastavil a aby to nebylo k nicemu tak v podstate nezmenene podobe ji par let prodavali..... te motorce ale staci par veci poladit... v podstate nahradit ten vyvoj dalsich modelu/rocniku a myslim ze je jeste dnes schopna konkurovat kde cemu.......

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 09:18 | Nahoru | #83
spaceman: hele ted si zas nasral ty me:)))))) vsechnu spinu si schodil na TLS:) a pritom podle me je TLS lepsi:) tlumic rizeni -stejnej, USD vidle taky, rotacni tlumic taky (jen je u Rka trochu dal od zadniho svodu takze se v nem tolik nehreje olej - no nam co mame pistovou klasiku je to sumak:) ram-ok Rko je asi tuzsi... ale ja vlneni nezaznamenam...asi by bylo znat kdybych delsi dobu jezdil na necem tuzsim a presedl z5(mel sem chvili gsxr1000 a presednuti z5 na TL byl celkem sok:) jo motor je trosku predelanej - hlavne kvuli tockam - jak rikas, pisty, vacky, 2 vstriky....TLS jde lip odspoda a ve strednich otackach ...zatahuje mezi 7a8vic nez R...ale u R to pak jeste stoupa k omezovaci a ten se i o cca 500 posouva a ten motor taha i dal...... S ko uz k omezovaci na sile nenabira.....
no ono zase tech 10kg rozdilu je taky znat.....
brzdy -no 4pisty Ska jsou bida...ale 6ti pisty Rka na dnesni pomery taky zadna slava:)

proste podvozek chce trosku poladit...ale ten motor bude mezi modernima V2tezko hledat konkurenci.....
BTW: taky sem chtel duc...ale kamos si ted koupil 999 (obyc ne Sko) a tech papirovejch 124 koni je celkem slabota tele jede lip:) ..jede sice zcela plynule od nuly az po omezovac - takze pro zajeti ok casu na okruhu asi parada, ale me nejak chybelo divoke chovani motoru TL, podvozek je jina, vodi se to jak dvaca, brzdy bomba fakt paradni.... jako Sko komplet s ohlinsem a 136konikam snad bude jeste lepsi... ale to uz zase budou nehorazny prachy..... takze ja zase vychladl a zkusim jeste trosku sundat vahu na TL a zustavam u nej :)

TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 10:08 | Nahoru | #84
To Autor & The Rest of 4V World:

uz jsem vychladl, takze sorry za nabrouseny ton.

Ja jsem nijak nepotvrdil, ze by TLR byla spatna motorka. Naopak, jeji minusy beru jako soucast charakteru, stejne jako majitele italskych sportovnich aut by nikdy nevymenili svoje Lamborghini Miura za nejnovejsi Gallardo, proc? Protoze Miura je poruchova mrcha, ale kurevsky zábavná.

Narozdíl od Miury je to ale s TLR trochu jinak. Není poruchové a je velmi zábavné na ježdění. Ta zábava ovšem nepramení z naprosto ideálních jízdních vlastností a sterilní dokonalosti. Ta zábava pramení z adrenalinu, když krotíš neposlušnou vzteklou mrchu, je to jak jezdit na trochu svéhlavé dostihové kobyle, musíš být ras a dávat jí naprdel, jinak tě vyhodí ze sedla...

TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 11:50 | Nahoru | #85
spaceman: asi tak :D *yes*

2 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 12:18 | Nahoru | #86
To all:
Pokud nehoníte desetiny na okruhu absolutně nechápu co se tady řeší.

Pro koupi velký mašiny není žádný logický ani rozumný důvod.
Děláme to pro radost z jízdy a emoce. A každý miluje něco jiného.
Já jsem taky propadl charakteru L-Twinu a je mi úplně jedno že má kdejakej R4 větší výkon. Kašlu na marketingový výkonový dostihy, antohopingový spojky, kontroly trakce, ABS a ostatní berličky pro chcípáky co neumí řídit.

U mně byla a bude motorka milenka pro chlapy co maj koule.
takže až si za pár let tady budete libovat jakej ten váš elektromotor má krouťák a lineární průběh až do omezovače, bude sice můj bike nemožně težký, málo výkonný, hlučný, bude se třást, sem tam se mi při podřazení blokne zadní kolo ale,.....já budu happy :) . i když si občas doma po jízdě vyždímám slipáče :thmubup:

to je asi vše

PS: a ruku na srdce kolik z vás dokáže na silnici využít veškerý potenciál vašeho bajku?

TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 12:20 | Nahoru | #87
na rovině každý - v zatáčkách nikdo :thmubup:

TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 12:46 | Nahoru | #88
cmelda: opet souhlas :D *yes*
camca: ja mam problemy i na rovine:)

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 12:52 | Nahoru | #89

čmelda píše: To all:
Pokud nehoníte desetiny na okruhu absolutně nechápu co se tady řeší.

Pro koupi velký mašiny není žádný logický ani rozumný důvod.
Děláme to pro radost z jízdy a emoce. A každý miluje něco jiného.
Já jsem taky propadl charakteru L-Twinu a je mi úplně jedno že má kdejakej R4 větší výkon. Kašlu na marketingový výkonový dostihy, antohopingový spojky, kontroly trakce, ABS a ostatní berličky pro chcípáky co neumí řídit.

U mně byla a bude motorka milenka pro chlapy co maj koule.
takže až si za pár let tady budete libovat jakej ten váš elektromotor má krouťák a lineární průběh až do omezovače, bude sice můj bike nemožně težký, málo výkonný, hlučný, bude se třást, sem tam se mi při podřazení blokne zadní kolo ale,.....já budu happy :) . i když si občas doma po jízdě vyždímám slipáče :thmubup:

to je asi vše

PS: a ruku na srdce kolik z vás dokáže na silnici využít veškerý potenciál vašeho bajku?


<strong> a ruku na srdce kolik z vás dokáže na silnici využít veškerý potenciál vašeho bajku</strong> já ne.

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 12:57 | Nahoru | #90
assassin>>
SP bylo vytvoreno jako SBK co porazi DUCATI. Jak uz to ve svete SBK chodi musi se prodat "par" kusu ( presny pocet neznam ) aby to bylo jak brano jako ser. motorka. To kazdy vi, nema smysl to tady psat. V dobe konecne meli motorky kolem 180k bez problemu. Co vim posledni 998 170-180k na kole.
Potom prisla SP2, ktera ma dost vychytavek od HRC, to diky tomu, aby to proslohomologaci...a bylo schvaleno jeko ser. motorka jak jsem rekl.
Prece jen WSBK neni tak tovarni jak MotoGP, a motor mam pocit musi mit min cca 50% veci ze serie ( berte me s rezervou, pravidla se kazdy rok meni a ja to nesleduju ).

SP prislo na tu dobu bylo dost dobre, dnes uz se nechyta. Podvozek, brzdy vse je super az na ten motor. Jak jsi rikal...pocitalo se. Ale honda sama priznala, ze motor je podimenzovany ( doufam ze jsem nezamenil to slovo :lol: ) a ze je treba urcitych uprav, aby motorka bylo konkurence schopna ( koupe HRC kitu ). S tovarny uz jde tak slaby, ale jeho vydrz je neskutecna. Honda take dava tovarne nastavenou bohatost smesi, aby tim prodlouzila zivotnost motoru ( nevyhoda vyssi spotreby ) nevim jak u jinych modelu...ale VTR F a SP jo.

K tomu, aby se SP upravilo na dany vykon, neni treba HRC kit. Jde to i jinou cestou a bez problemu se z SP dostane 150k na motoru a nemusi probehnout, zadne drasticke upravy.
Vis prekopana SP1 http://moji.motorkari.cz/?813 tu SP2 nevim kolik ma koni.
Co jsem slysel od kluku z brzdy, tento motor se bezne tuni nad 200k pro sprinty. Moznost je i 320k ( turbo a zasadnejsi upravy ).

Co jsem videl grafy TL-R a SP...tak se SP moc nechytalo ( seriove provedeni - max uprava filtru a vyfuku ). Suzuki ho v tovarne oproti verzi "S" vyladila lepe...( jinak, do lepsiho vykonu ).

Osobne si myslim, ze kdyz se na SP hodi vyfuky + svody, PC, filtry, zapalovani tak je na ceste zcela konkurence schopne dnesnim litrum. A pokud to ma clovek opravdu v rukou a nebudeme se bavit o rovinkach, tak mu staci i serie na to, aby dostal nekoho kdo jezdi na motorce s pocitem, ze ta jeho ( nova 07 ) uz maaaa 185k...a ze jich je...

Pokud se bavime o okruhu, je to jine, tezko se v zatackach dohani hendikep toho, ze vam to na rovince nejede.

Toz to tak...muj nazor na vec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist