paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TL1000R vs SP1/2
 
29.6.2007 v 09:44
čauwejsk všichni!
tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 09:05 | Nahoru | #1
krajinkar: kdysi sem se na sp kousek svezl, majiteli sem rekl ze motor je celkem bida a on rikal (a slysel jsem to i z vice zdroju) ze tak nejak u ty motorky pocita ze na to po zakoupeni jdou laminaty a kit do motoru - nevim jestli primo od HRC, ale vzhledem k tomu ze info bylo neco okolo pul mega tak je mozny ze je to i HRC..... potom by to melo mit tech cca 140-150 na kole.... co meli proste superbiky v te dobe.... ale osobne nikoho s timhle neznam - pohybuju se spis okolo motardu, mezi okruhovymi strelci moc lidi neznam, takze taky info typu jedna pani povidala

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

10.7.2007 v 12:57 | Nahoru | #2
assassin>>
SP bylo vytvoreno jako SBK co porazi DUCATI. Jak uz to ve svete SBK chodi musi se prodat "par" kusu ( presny pocet neznam ) aby to bylo jak brano jako ser. motorka. To kazdy vi, nema smysl to tady psat. V dobe konecne meli motorky kolem 180k bez problemu. Co vim posledni 998 170-180k na kole.
Potom prisla SP2, ktera ma dost vychytavek od HRC, to diky tomu, aby to proslohomologaci...a bylo schvaleno jeko ser. motorka jak jsem rekl.
Prece jen WSBK neni tak tovarni jak MotoGP, a motor mam pocit musi mit min cca 50% veci ze serie ( berte me s rezervou, pravidla se kazdy rok meni a ja to nesleduju ).

SP prislo na tu dobu bylo dost dobre, dnes uz se nechyta. Podvozek, brzdy vse je super az na ten motor. Jak jsi rikal...pocitalo se. Ale honda sama priznala, ze motor je podimenzovany ( doufam ze jsem nezamenil to slovo :lol: ) a ze je treba urcitych uprav, aby motorka bylo konkurence schopna ( koupe HRC kitu ). S tovarny uz jde tak slaby, ale jeho vydrz je neskutecna. Honda take dava tovarne nastavenou bohatost smesi, aby tim prodlouzila zivotnost motoru ( nevyhoda vyssi spotreby ) nevim jak u jinych modelu...ale VTR F a SP jo.

K tomu, aby se SP upravilo na dany vykon, neni treba HRC kit. Jde to i jinou cestou a bez problemu se z SP dostane 150k na motoru a nemusi probehnout, zadne drasticke upravy.
Vis prekopana SP1 http://moji.motorkari.cz/?813 tu SP2 nevim kolik ma koni.
Co jsem slysel od kluku z brzdy, tento motor se bezne tuni nad 200k pro sprinty. Moznost je i 320k ( turbo a zasadnejsi upravy ).

Co jsem videl grafy TL-R a SP...tak se SP moc nechytalo ( seriove provedeni - max uprava filtru a vyfuku ). Suzuki ho v tovarne oproti verzi "S" vyladila lepe...( jinak, do lepsiho vykonu ).

Osobne si myslim, ze kdyz se na SP hodi vyfuky + svody, PC, filtry, zapalovani tak je na ceste zcela konkurence schopne dnesnim litrum. A pokud to ma clovek opravdu v rukou a nebudeme se bavit o rovinkach, tak mu staci i serie na to, aby dostal nekoho kdo jezdi na motorce s pocitem, ze ta jeho ( nova 07 ) uz maaaa 185k...a ze jich je...

Pokud se bavime o okruhu, je to jine, tezko se v zatackach dohani hendikep toho, ze vam to na rovince nejede.

Toz to tak...muj nazor na vec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist