globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL1000R vs SP1/2
 
29.6.2007 v 09:44
čauwejsk všichni!
tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 09:48 | Nahoru | #1
motorove srovnatelny rekl bych.... nejvetsi plus u SP je podvozek.... je to proste zavodak....
motor SP v serii nic moc velkyho.... stejne se pocitalo ze kdo to koupi na zavody koupi kit... pak uz je to jinde.....

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 09:55 | Nahoru | #2
OKMAS>krapet vetsi raketa je TL-R...ale prijde serie zatacek...a SP2 je v predu. SP je uzsi, lehci a podvozek je lepsi....

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 10:05 | Nahoru | #3
šel bych do SP1/2 kvalitní komponenty . v zatáčkách se nedá s TLR moc srovnávat .

tlr bude asi pohodlnější ,

SP1 je okruhovka :thmubup:

TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 10:11 | Nahoru | #4
Znamej ted SP2 prodal s tim, ze se na tom mimo okruh neda jezdit.. na okruh bomba, skvely tah i podvozek, na normalni jizdu prej ocistec (a to neni zadna velka postava ten borec) toz nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 10:16 | Nahoru | #5
Wario>Ani TL-R neni zrovna dvakrat pohodlny..ale je prostornejsi nez SP..to jako jo..zalezi co ten clovek chce.

TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 10:48 | Nahoru | #6
Obě jsou to překrásné a netradiční motorky *yes* . Každá má své pro a proti, viz příspěvky kluků výše. Volil bych podle toho, která se Tobě víc líbí.

2 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 12:21 | Nahoru | #7
srdíčko mě táhne k TL už od doby co vylezlo na svět, ale rozum říká, že by spíš tu SP... no ale když říkáte, že TL je větší raketa, tak to je jasná volba -> TL 1000R :thmubup:

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 12:37 | Nahoru | #8
OKMAS: ja bych se nejdriv svezl.... zadna extra raketa v dnesni dobe neni ani jedna.... a s tim ze ten podvozek u SP je takovej ze se s nim neda jezdit mimo okruh... to je taky takovy tvrzeni ve stylu 'motorka ma charakter' - tzn neda se na tom jezdit:) protoze na modernich litrech se krasne jezdi i v beznem provozu a na okruhu vyklepnou SP taky..... takze bud ses fanda a chce V2 .. a pak bych moc neresil co vic a lip jede... protoze pak bys musel sahnout po ctyrvalcovym litru....

TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 12:41 | Nahoru | #9
No <strong>assassine</strong>, já jsem právě hodně překvapený, oni se ty SP1/2 začínají zase zpátky objevovat na okruzích, což je přinejmenším nečekané. Dřív jsme stávali na volných u jedné nebo dvou a modlili se k nim a dneska přijedeš na volný a každý je vykládá z dodávek.

Ona je totiž pravda, že jsou dost levné a když Ti nejde o časy, tak je to s tím dvouválcem správná dávka zábavy na okruhu *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 12:48 | Nahoru | #10
marisek>>
Nevím kolik máš na tlr odjeto,ale sám za sebe mohu potvrdit,že pohodlnějšího supersporta neznám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 12:55 | Nahoru | #11
plejba: ale jo zabava s dvouvalcem je.... ale kdyz z 10let staryho dvouvalce sednes na k6 je to jako kdybys prelezl ze skaldacky na moderni odpruzeny kolo.....

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 13:57 | Nahoru | #12
neprodává se SP2 náhodou ještě? v usa třeba? u nás jsou k vidění i kousky rok 2004 takže o deseti letech se dost dobře mluvit nedá :shy:

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 14:01 | Nahoru | #13
karf: ja nemyslim stari konkretniho kousku ale modelu jako takoveho.... tech 10let plati spis pro TLR.....

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 14:48 | Nahoru | #14
ALe TLR je kráásné, prostě srdcovka, chtěl bych do něho jít po SV :P ale bojím se, aby už nebylo moc staré, za 2 až 3 roky :(

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 18:18 | Nahoru | #15
Peeter>Máš pravdu. Myslím že přijdou doby (nebo už jsou tu) kdy tyto plnokrevné motorky budou zase v kurzu. Jsou výjmečné! Motorky ze starý školy. A ne ty dnešní přetechnizované máši většinou +180 kobyl co má pomalu každý druhý ;)

Jestli jsem někoho urazil tak sorry ale mě to tak připadne.


Přesně tak kup si co se líbí tobě, u mě vítězí asi ta SP2 *yes*
A když si představíš že kdysi stála přes pul mega :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 18:23 | Nahoru | #16
assassin>>
Povídej mi o tom :lol: . :lol: *yes*

S dovolením ale stále zatím budu jezdit na skládačce, která se mi moc líbí a strašně mi vyhovuje. Spíš to vypadá, že přikoupím ještě jeden kus (už třetí) :lol: *yes*

TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 19:15 | Nahoru | #17
já bych šel do SP2...sem ji viděl na benzince...musim uznat že to je mašina mejch snů...od tý doby co znam dvouválce

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

29.6.2007 v 22:23 | Nahoru | #18
Plejba jr.>>
Povídej mi o tom :lol: . :lol: *yes*

S dovolením ale stále zatím budu jezdit na skládačce, která se mi moc líbí a strašně mi vyhovuje. Spíš to vypadá, že přikoupím ještě jeden kus (už třetí) :lol: *yes* [/quote]
hehe, tak to ses fakt fanda :thmubup:

TL1000R vs SP1/2

30.6.2007 v 05:19 | Nahoru | #19
TL-R je nadhernejsi. :)

TL1000R vs SP1/2

1.7.2007 v 21:40 | Nahoru | #20
SPčko je motorka - TeLe je autobus

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

2.7.2007 v 10:25 | Nahoru | #21
plejba: he ja taky planuju jeste jedno tele do serie... ale bude to asi tentokrat Rko.. a asi pride prestavet na motarda.... aby vypadalo aspon jako to toho japoncika co uz sem tu parkrat daval fotky....

taky neplanuju vymenu skladacky:) staci nesedat na lepsi:) jo a treba tuning v podobe lehkejch kol .... a chovanim se to dost priblize tem novejm... oni ty novejsi maj totiz o dost lehci kola a to je sakra znat.... na karbonech(horcikach) se da udelat tusim asi 6kg na TL a to je na neodpruzenejch rotacnich soucastech sakra hodne..... ale ta cena:(((((

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

2.7.2007 v 18:03 | Nahoru | #22
motoblb>v seriovym stavu mas recht...to se omlouvam a beru zpet...ale preci jen moderni motorky jsou pohodlnejsi a ergonomicky lepsi. Ja jel na kousku kterej mel racinkovej zadni central od Ohlinse, jiny vidle, odlehceny atd...takovej polosportstock. Jinak na TL (R i S) nejakych par set KM mam za sebou. Nutno dodat ze jsem ale spis 4-valcovej .... :)

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

2.7.2007 v 18:06 | Nahoru | #23
assassin> s tema kolama mas recht, mozna by stacilo vylestit limce a hned mas nejaky kilco dole.....pak jeste plasty hodit na laminat a dozadu dat centalni tlumic.....oddeleny rotacni ze serie je divne reseni a i dost tezke. Pak tam dej racing gumy..to je taky asi kilco a reseni podsedlaku je otazka vkusu. Nejvetsi problem eRka ale je, ze omezovac prijde moc brzo..ten motor ma na vic..ale rychle je utlumenej.

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

3.7.2007 v 08:38 | Nahoru | #24
marisek: lesteny kola mam -to moc neudela ... jen na kovanejch kolech mas asi 1,5 kg na zadnim kole ..... vzadu central bitubo..cca 2kila dole proti serii, asi 4kg na vyfukach, naky karbon veci -blatnik atd, lehci baterka, retez 520, no pokud sedi u 97 sucha hmotnost kterou ma napsano na 187kg tak bych mel byt lehce pres 180kg... vazil jsem jen plne natankovanou a ready to flight na osobni vaze( predni kolo+zadni kolo) a bylo to asi 210kg.....

dalsi upravy v planu.....

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

3.7.2007 v 11:49 | Nahoru | #25
assassin>slusny...velmi slusny... :)

TL1000R vs SP1/2

3.7.2007 v 12:01 | Nahoru | #26
Předpokládám, že už jsi na njaké podobné motorce seděl a víš, do čeho jdeš ;)
Co psali kluci výš, jen shrnu svoje dojmy...
Jel jsem na VTR SP1 (ale prý se to moc neliší) a na TLR. Pár desítek kiláků, takže spíš takové "z rychlíku".
TLR je velká motorka s krátkým rozvorem, motor je - teď nevím jak to nazvat přesně - "měkčí". Jde sice brutálně za plynem, ale není to tak tvrdý jak SP. Dá se na tom cestovat, stačí povolit tlumiče a můžeš vyrazit na dovolenou. Ale v zatáčkách ji SP spráská s prstem v nose.
SP je tvrdá i s totálně povolenýma tlumičema. Před pár lety s námi kámoš odjel za prodloužený víkend Slovensko, nechápu, jak přežil. Letos na ní jel Paříž, jižní Francii a přes Alpy zpátky za 6 dní (cca 3 tisíce km) - taky nechápu. Je fakt, že z Paříže do Nice jel po dálnici, zatímco ostatní si dali dva dny zatáček v kopcích. Mně stačilo cca 40 km, abych věděl, že ji nikdy nebudu chtít. Úžasná pokud máš kvalitní asfalt a nebudeš na ní sedět déle než půl hodiny. Za hodinu začíná být "za trest".

Obě jsou (respektive začátkem století byly) vynikající, ale každá pro jiný účel

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 07:02 | Nahoru | #27
jedno TLR už jsem doma měl, ale muselo jit z baraku dřiv,než slezl snih a já se stihnul projet *no* kdyby tenkrát byla ňáká slušná, tak už na ní dávno jezdím, jenže TLRek je málo a sehnat nějakou slušnou za dobrý prachy je fakt problém... to vtr se shaněj celkem dobře a i dílů je na ně hafo, ale už jsem se rozodnul, poslechnu srdíčko a jdu do TLR a kdyby mě štval podvozek,nebo vaha, tak bude přes zimu upgrade :thmubup:

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 09:16 | Nahoru | #28
OKMAS>no tak se priprav na upgrade

TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 09:35 | Nahoru | #29
stejně bych ten upgrade dělal i na tom VTR... dokonalá motorka prostě neexistuje :puke:

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 10:49 | Nahoru | #30
okmas: me zas prijde ze je tech telat tedka nejak hodne:) no aby se tlr chovalo jako moderni sporty tak to chce predelat (ventily) vidle, jine pruziny(nebo dat vidle z nejake novejsi GSXR i s radialnima brzdama - ty 6ti pisty uz na dnesni pomery nejsou nic moc)..... zadni central - bitubo, ohlins.... hodne udelaj lehci kola (ale to je fakt brutalni investice.... to uz fakt tak pro nakyho TL fanouska co neplanuje to za 2roky prodat..) dost na vaze udela Ti komplet od akrapa...ale o cene plati to co o kolech...... no a mas podvozek srovnatelnej s modernima motorkama..... ale s vykonem navic moc nepocitej.... ten motor jde dostat vejs jen velice malo a velice draho.... nejvic je znat komplet vyfuky, vacky...... filtr a powcom uz jen na doladeni.... heh a pul mega je v cudu:)
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist