globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavby a následný prodej - založení nové firmy
15.9.2014 v 15:25
Už delší domu přemýšlím o tom, že založím firmu, která bude přestavovat motorky...

Ne 2tunový choppery za 10milionů, ale jednoduše "smetí", které když se vyčistí, opraví, a přestaví do moderní líbivé formy bude designem a hlavně cenovkou spoustě lidem sedět víc, než nové po statisících vyráběné sériovky, které za jednu vyjížďku potakáte 3krát...

Mám na mysli motorky ze 70, 80 ale i 90 let... klidně i novější...
Cenu vraku kolem 30-50K podle toho co to bude....
Cenu po přestavbě si představuju kolem 150-250K podle náročnosti, dílů, a hlavně výsledného vzhledu daného stroje.
V Evropě je dost firem co se tímto zabývá a vesměs se mají dobře, uživí se a lidi to kupují...

Tudíž, koho hledám... Hledám někoho, kdo rozumí motorkám - motorům, elekronice, technické stránce, prostě nejlépe někoho, kdo se v motorkách hrabe od dětství.
Nebo někoho kdo má vlastní moto-servis a už ho to sere !
Já bych si vzal na starosti většinu počátečního kapitálu, design (na tom trvám) a řízení firmy, tudíž i veškerou administrativu, účetnictví a podobný kraviny...

Pokud se někdo najde, ozvěte se !
trnovsky.michaal@gmail.com

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby a následný prodej - založení nové firmy

16.9.2014 v 10:55 | Nahoru | #1
Tady tohoto pána mopako se optej jak je to s přestavbama motorek náročné či nenáročné... Řekl bych, že zrovna tohle fakt umí, takže ví...

U starších motorek je ještě jeden aspekt, který je třeba brát v potaz: starší stroje většinou jezdí pod zadkama velkých nadšenců, kteří jsou čas od času ochotní strčit ruce do motoru až po ramena. Nedělal jsem průzkum, ale nemyslím si že většina "stylových manažerů" to bude akceptovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavby a následný prodej - založení nové firmy

16.9.2014 v 13:41 | Nahoru | #2

BorekS píše: Tady tohoto pána mopako se optej jak je to s přestavbama motorek náročné či nenáročné... Řekl bych, že zrovna tohle fakt umí, takže ví...

U starších motorek je ještě jeden aspekt, který je třeba brát v potaz: starší stroje většinou jezdí pod zadkama velkých nadšenců, kteří jsou čas od času ochotní strčit ruce do motoru až po ramena. Nedělal jsem průzkum, ale nemyslím si že většina "stylových manažerů" to bude akceptovat...



ten mopako je šikovnej, pěkný kousky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist