bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3
9.9.2014 v 20:51
Zdravím,

má někdo zkušenosti s obouma a co by jste mi doporučili na Yamaha Thundercat.
Jezdím spíš sportovnější jízdu.
Anketa: Kterou pneu ?
michelin pilot power 3
35%
6
michelin pilot road 3
65%
11
Předchozí
1 2
Následující

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2014 v 21:09 | Nahoru | #1
to mně taky zajímá,pneumatiky se tady snad ještě nikdy neřešily a pilotky už vůbec ne...

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

9.9.2014 v 21:15 | Nahoru | #2
Neboj hledal jsem, ale tyhle dvě v porovnání jsem nenašel

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

9.9.2014 v 21:17 | Nahoru | #3
tak koukni na hamletovygumy.cz,mají tam testy jak cestovních,tak sportovních pneu,pilotky tam byly taky..

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

9.9.2014 v 22:16 | Nahoru | #4
PP 3 horší na vodě zadní mi vydržela 8K, na suchu lepidla
PR 2! (3 jsem neměl..maji akorat navíc lamely) 10K a držely víc na vodě

Na cestování PR 3 na zavodění a ostřejší jízdu PP 3

1 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

9.9.2014 v 22:17 | Nahoru | #5
Ty dvě v porovnání těžko najdeš, jsou to různé druhy/typy pneu. Road je sport/touring, kulatější profil, víc vydrží, na okruh to moc není, rychleji se dostane na provozní teplotu, bude asi o něco lepší na vodě. Power je sport guma, míň vydrží (mě vydržela zadní 4.5tis), špičatější profil, vhodnější na okruh a měkčí směs, která obecně víc drží. V podstatě je to o tom, jak velký jsi střelec a/nebo o nějakém pocitu. Já jezdím sport gumy, i když na sport/touring bych asi jezdil to samé za polovinu nákladů. Ale pro ten pocit sucha a bezpečí...

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

9.9.2014 v 22:21 | Nahoru | #6
Napíšu svůj novej názor na MPR 2 a 3, už bych to dal opravdu jen na cestovní stroj, po přezutí na Pirelli Diablo Rosso 2 bych neměnil, ta změna chování motorky a super snadný sklápění motky do vinglu bych už neměnil.

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 07:09 | Nahoru | #7
tady máš starší test , kde jsou porovnány přesně pneu, který potřebuješ

(reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 07:54 | Nahoru | #8

Attim píše: Ty dvě v porovnání těžko najdeš, jsou to různé druhy/typy pneu. Road je sport/touring, kulatější profil, víc vydrží, na okruh to moc není, rychleji se dostane na provozní teplotu, bude asi o něco lepší na vodě. Power je sport guma, míň vydrží (mě vydržela zadní 4.5tis), špičatější profil, vhodnější na okruh a měkčí směs, která obecně víc drží. V podstatě je to o tom, jak velký jsi střelec a/nebo o nějakém pocitu. Já jezdím sport gumy, i když na sport/touring bych asi jezdil to samé za polovinu nákladů. Ale pro ten pocit sucha a bezpečí...



Presne… Je to spis o pocitu sucha a bezpeci Minimalne na silnici urcite. Na druhou stranu ta lepivka zas zvladne vic krizovejch situaci, kdyz de do tuhyho, krizovy brzdeni, brzdy v naklonu apod.. Ale jinak se da na sport/touring gumach kosit na silnici stejne jako na sportovnich

2 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 08:16 | Nahoru | #9
na XJR jsem měl 2 sady PR3, teď tam mám PR4, s PP zkušenost nemám a uřpímně, ani jiný gumy zkoušet nechci. Na vodě i na suchu se s tím dá jet opravdu hodně slušně, tu a tam někde vyplatím i nějakej SS. Ty gumy jsou dle mýho názoru prostě zlatej střed mezi vším. Velkej nájezd, nemusíš je zahřívat, na suchu parádní, na vodě parádní. Je fakt, že se mi stává, že při výjezdu ze zatáčky na plným plynu to ten zadek trochu nestíhá a občas mírně klouzne, ale nikdy to nebylo tak, aby mě to rozhodilo - může to bejt krouťákem/výkonem, neřeším.
A nesouhlasím s tvrzením, že sportovnější gumy tě zachrrání v krizovkách. S PR3 si troufnu i dost razantně brzdit na mokru a jezdit skoro na stupačku na mokrý silnici. S jinejma gumama bych to ani nezkoušel.
A jak už tu padlo mnohokrát, málokdo je takvej střelec, aby plně využil potenciál jakýchkoli gum.

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 09:05 | Nahoru | #10
porovnáváš cestovní gumu se sportovní, co od toho čekáš? zvaž ještě jednu variantu - Dunlop SportSmart. ta má hodně dobré reference..

(reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 09:06 | Nahoru | #11
Harry007> nepsal sem ze sport/cest guma nezvladne krizovy brzdeni apod…psal sem, ze lepivka toho pobere vic. A o vode sem taky nepsal.

Naposledy editováno 10.09.2014 09:06:39

(reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 13:35 | Nahoru | #12
Harry007> ahoj,mám na Yamaha Fzs 600 obuty Micheliny PR3 a zajímají mě 2 věci. Kolik jsi na nich udělal km? Hlučnost přední pneu mě docela překvapuje,pozoroval jsi něco takového?

1 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 13:47 | Nahoru | #13
Na předku jsem najel 16000 a byla na dráty... zadek jedím tak 8-10 tisíc, je fakt, že ten předek je hlučnější PR4 mají těch příčných lamel o něco míň, takže tolik nehučí a nedělají se na ní tolik schody.

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 13:56 | Nahoru | #14
Na takovou těžkou mrchu s krouťákem traktoru bych SS gumu nedal taky, kámoš měl SS na K1300 a hrozně plakal když jí sjel uprostřed po 3tis km ... Pokud se ale bavíme o sportovní 600cmm, tak bych to opravdu vzal podle jízdního stylu, nájezdu a financí. Současné S/T gumy udrží už fakt dost, ale stále mají své limity.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 13:59 | Nahoru | #15
Harry007> jezdím prakticky cestovně,málo kdy tomu dám někde pohul. Mám na nich 9000 km cca 55-60%vzorku. Ty schody se mi dělají dost na zadní gumě,nevím proč. Jezdil jsem před tím na Dunlop qualifier 2,hluk od přední gumy téměř žádný,ale rychle odešly 5500 km zadek a měnil jsem celou sadu. Takže příště M PR4

(reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 14:05 | Nahoru | #16
Fazer-FZS> jo fakt ty gumy doporučuju... to že jsou poskákaný i vzadu, to je prostě vlastnost... a dělo se mi to i na nějakých Contikách, co jsem měl kdysi předtím, to neřeším. Asi se na těch gumách dá najet fakt hodně, ale já občas jezdím fakt jak piča a jak píše Attim, tak prostě jak to má krouťák, tak to jde do kytek rychle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 14:32 | Nahoru | #17

Fazer-FZS píše: Harry007> jezdím prakticky cestovně,málo kdy tomu dám někde pohul. Mám na nich 9000 km cca 55-60%vzorku. Ty schody se mi dělají dost na zadní gumě,nevím proč. Jezdil jsem před tím na Dunlop qualifier 2,hluk od přední gumy téměř žádný,ale rychle odešly 5500 km zadek a měnil jsem celou sadu. Takže příště M PR4



ty schody se delaj rek bych kvuli ty vicesmesi spolecne s cestovni jizdou...

Naposledy editováno 10.09.2014 14:34:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 14:34 | Nahoru | #18
dejf.> cestovně rozhodně nejezdím ty schody jsem nemyslel na přechodu měkká/tvrdší, ale mezi těma jadnotlivýma příčnýma lamelama na přední pneu, nebo na drážkách na krajích zadní pneu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 14:36 | Nahoru | #19
Harry007> aha. Tak sem to blbe pochopil. ..No je pravda ze malokery gumy maj tolik vzorku - drazek jako prave PR. Takze treba diky tomu to tam dela pak naky "schody"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 14:38 | Nahoru | #20
dejf.> jak říkáš, ale to je prostě taková daň za to, že fungujou perfektně i na mokru

(reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 14:48 | Nahoru | #21
Harry007> jo, lepci gumy na mokro asi nenajdes, co sem tak vycet (nejezdil sem je nikdy). Ale zas na mokru jezdim fakt jenom nouzove, kdyz me to nekde prepadne. A rozhodne bych to na mokru nejel kosit na dubou Takze je mi vlastnost na vode celkem sumak. Ale v pondeli by se mi urcite hodily, pac lehce zaprselo…ale fakt jenom kapky a ja jel furt stejne a najednou hasos jak prase, no malem sem sel. No nemam na zadku uz zadnej vzorek, ta guma vypada jak slick, takze by v tu chvili zvadla situaci lip i stlacena tma s nakym vzorkem nemusel bych mit asi rovnou novou PR4…pac to byl fakt jenom poprasek, kerej nebyl ani videt..jenom par kapek...

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 15:21 | Nahoru | #22
Jel jsem na PP3 v dubnu v dešti (jakože chcalo, v noci, kolem 5st teplota) po dálnici stabilně 140-150 a úplně v pohodě. Ale souhlas, že ty S/T gumy budou na déšť lépe reagovat, vzhledem k teplotě apod.

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 17:38 | Nahoru | #23
Prožil jsem letos v červenci hodně silnej déšt mezi Bystřicí pod Hostýnem a Vsetínem. Jel jsem přes Hostýnsko - vsetínskou hornatinu,po silnici teklo dos vody z těch kopců. Jel jsem 60-80 km/hod,ani jednou náznak,že by to nesedělo. Na vodu jsou vážně dobrý. Měl bych se otočit do Brna na volnou jízdu a drobet ty "schody" orovnat

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 18:05 | Nahoru | #24
tak ono rovne se da ject za mokra i s jinejma gumama nez jenom PR A to i daleko vic jak 140-150.. "dobry na vode" spis zmanena ze spolykaj vetsi brzdy, udrzej vetsi naklon a akceleraci... to je ta vyhoda PR

3 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 18:33 | Nahoru | #25
Mám na B6 Pilot Power 3, sportovní styl jízdy, kochačky mě nebavěj. Pneu držej jak přibitý, za mě maximální spokojenost. Aktuálně na nich mám najeto 10 000 km, zadní se se mnou už loučí (ten tisíc nebo dva do konce sezóny ještě vydrží), přední je ještě tak na dalších minimálně 5 tisíc ok. Na příští sezónu si je koupim zas

Edit: ještě přikládám aktuální foto po těch 10t km



Naposledy editováno 10.09.2014 18:45:04

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 20:28 | Nahoru | #26
Ty jo to cumim, moje vypadala podobne po 4,5tkm, akorat jsem mel vic sjety boky. Holt na 600ccm tam neni takova naloz pri akceleraci...

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 21:53 | Nahoru | #27
Ty vogo, tady někdo říká, že vydrží 10 tisíc a někdo okolo 5 tisíc
Koupím si pilot roadky 3, měl jsem 2ky a byl jsem spokojenej, jak píše Rutan, chtěl jsem SportSmart, ale bylo mi nabídnuto všechny Micheliny za luxusní ceny, tak jsem polevil.

Díky za komentáře

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

10.9.2014 v 22:22 | Nahoru | #28
Mě se těch 10tis zdá na SS gumu nějak moc, ale možná to jde, když se moc netahá ... Mě ještě žádná zadní SS guma na litru nevydržela víc jak 5tis. Michelin Power Pure, Power 3 a Metzeler M5 co jsem jezdil poslední dobou, přičemž na 5tis už lezlo ven plátno.

michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

11.9.2014 v 07:56 | Nahoru | #29
na vodě mám letos dobře odzkoušeny Pirelli Angel GT, dva dny v Rumunsku pršelo a ani jednou neuklouzli, ale vedle mě měl na Fazeru 600 MPR3, jel ve dvou a taky byl s nima max.spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 3 vs. michelin pilot power 3

11.9.2014 v 10:50 | Nahoru | #30
makostka> Tak to nechápu jak to děláš že ti SS guma vydrží 10000 měl sem metzeler M3 a M5 ty daly kolem pěti tisíc, teď naposled sem odjezdil pilot road 3 nájezd necelých osm tisíc, no dnes jsem zrovna nechal nazout pilot power 3 tak sem zvědavý kolik daj.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist