globalmoto_kveten





Téma: Jo ty bývali časy :(
 
9.9.2014 v 14:44
Jooo, to bejvávaly časy poctivého severského železa... psal se rok 1986.
Z výrobního pásu zcela náhodně vybrané sériové osobní vozy.
Žádné dodatečné úpravy.
Non stop 100.000km na vysokorychlostním okruhu Talladega bez jediného zaváhání průměrnou rychlostí přes 200km/h.!!!

Pouze se: tankovalo, měnil olej,filtry, pneumatiky a řidiči
Část testu provázel intenzivní déšť.
Výsledek?
21 mezinárodních a 2 světové rekordy
... a pak přišel General Motors ...a moje asi nejoblíbenější značka šla do kytek.
Dokázala by v současné době ve stejně náročnému testu nějaká automobilka obstát? S jejich moderními 1.2-.1.4-1.6-downsizing motory? Pochybuju.



Naposledy editováno 09.09.2014 14:45:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jo ty bývali časy :(

15.9.2014 v 19:23 | Nahoru | #1
moucan> astru 1.6 turbo jsem měl chvíli půjčenou předváděčku, nevím jestli tam byl std podvozek, ale byl to nejlepší opel jakým jsem kdy jel, vyzkoušel jsem jich poměrně hodně. Dokonce by mi nevadila ani jako soukromý auto. Jediný co tak že byla trochu nervózní reakce na plyn, ale to by časem bylo spíš plus, rozhodně to nebyla lenivá odezva.
Ale zas proti novejm autům ostatních značek nemám srovnání.

(reakce na) Jo ty bývali časy :(

16.9.2014 v 16:33 | Nahoru | #2

Stev píše: moucan> astru 1.6 turbo jsem měl chvíli půjčenou předváděčku, nevím jestli tam byl std podvozek, ale byl to nejlepší opel jakým jsem kdy jel, vyzkoušel jsem jich poměrně hodně. Dokonce by mi nevadila ani jako soukromý auto. Jediný co tak že byla trochu nervózní reakce na plyn, ale to by časem bylo spíš plus, rozhodně to nebyla lenivá odezva.
Ale zas proti novejm autům ostatních značek nemám srovnání.



Ta nová Astra sedí už se základnim podvozkem jak přibitá takže to ani ten elektronickej podvozek být nemusel. Je trošku do tuha ale na druhou stranu to celkem kompenzujou velký kola a u horších výbav pak vyšší profil pneumatiky. Díry jsou sice cejtit a není to žádná žehlička ale pak to právě stojí za to v zatáčkách. Mě osobně tužší podvozky vyhovujou. Naopak podvozky "Francouzkýho" typu co žehlej každou díru a pak se ti auto v zatáčce div nepřeklopí to nemusim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist