globalmoto_kveten





Téma: Jo ty bývali časy :(
 
9.9.2014 v 14:44
Jooo, to bejvávaly časy poctivého severského železa... psal se rok 1986.
Z výrobního pásu zcela náhodně vybrané sériové osobní vozy.
Žádné dodatečné úpravy.
Non stop 100.000km na vysokorychlostním okruhu Talladega bez jediného zaváhání průměrnou rychlostí přes 200km/h.!!!

Pouze se: tankovalo, měnil olej,filtry, pneumatiky a řidiči
Část testu provázel intenzivní déšť.
Výsledek?
21 mezinárodních a 2 světové rekordy
... a pak přišel General Motors ...a moje asi nejoblíbenější značka šla do kytek.
Dokázala by v současné době ve stejně náročnému testu nějaká automobilka obstát? S jejich moderními 1.2-.1.4-1.6-downsizing motory? Pochybuju.



Naposledy editováno 09.09.2014 14:45:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jo ty bývali časy :(

11.9.2014 v 21:41 | Nahoru | #1
Poggy> Tezko se to pise, ale Francouzum se dari. Pokud uvazujes o malem motoru, tak prvni tohoto druhu na kterem jsem delal byl trivalec 0.9L RSA H4Bt (TCe 90) a neni s nim zadny vyraznejsi problem doted. Vyborny bude i jeho vetsi bracha na kterem maka Daimler (M282, 1.3L a valec navic), ale ten jeste potrva.
PSA 1.2 EB2 ma par much ale nebude spatny, pokud mozno pockal bych na EB2(A)DTS Midlife (max 96kW verzi, silnejsi bude risk).
Ford Fox (Ecoboost) skoro neznam, GM taky nevim. Male VW a HMC nebrat. BMW v malych teprve zacina s B38.
Jestli pokukujes spise po dvoulitru nebo vyse, tak nic vylozene spolehliveho asi neni. Dobre se zatim jevi Chrysler Hurricane(2.0L Fiat) a Nissan FZ5 (3.0L V6) ale ani jeden v Evrope nebude mainstream.
Mid range znam bohuzel jen z Japonskeho trhu. Nissan KH3 1.6L se asi doporucit da, ale jisty si nejsem.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jo ty bývali časy :(

12.9.2014 v 18:35 | Nahoru | #2
Dawe02>
To je pro někoho jiného. Je čerstvě v důchodu a chce pořídit auto na "dosmrti". První a poslední nové. Rozpočet ccca 350. Prostě rodinný známý. Teď má starou Fiestu. Já bych byl pro Rapid Spaceback. Krom 1,2 motoru se to auto zdá vydařený. To nejhorší už je snad odstraněný i když. Nechce úplně základní motor cca 45kW, ale tak 65-80kw. Aby to trochu jelo. Což dneska prakticky vylučuje atmosféru snad krom Mazdy. Bohužel by se mu případné nedostaky projevyly až po záruce. Zkouknu ty Francouze, ale zas mívají slabší elektriku a antikorozní ochranu.
Já bych osobně asi počkal ještě cca 4 roky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist