globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.10.2017 v 12:05 | Nahoru | #1
jj vnitrek menit nehodlam, myslim ze jakejkoliv central ze sportu novejsoho nez 2000 (proste aby byl ve slusnym stavu a byl komplet stavitelnej) bude sam o sobe dostatecnej upgrade, zas nechci chodit do extremu

to prostorovy omezeni je blby ale holt nezbejv vychazet z toho jak to je konstruovany.. tabulku jsem videl, praveze modely od 2005 vys tam nejsou - ale uz jsem nasel n R6 foru ze vse od r. 2006 ma 290mm coz je na prd origo ma 306mm, muze to jit trosku vejs takze optimlni by tedy bylo cca 310.. na greybike delali jeste konverzi na BMW1000RR (koukam ze jeden je na bazaru fungl novej za 3,5.. jako moc pekny..) ale to uz je dost tezka motorka (200kg sucha, dle motokatalogu) takze bude mit urcite tvrdsi pero, tezko rict jestli to je rozumny (resp. tvrdsi neva, ale to uz bude o moc) v tomhle smeru jsem si rikal ze nejaka novejsi sestka az sedmpade bude optimalni..

kazdopadne dik za pomoc zatim se budu rozhlizet po inzeratech a premyslet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.10.2017 v 14:07 | Nahoru | #2
kerut> ono upřímně řečeno to co se Ti teď zdá jako extrém, což je novej wilbers za 15, může ve výsledku být nejlepší a nejekonomičtější varianta. Tím že koupíš jetej tlumič ze sporta se vystavuješ jednak riziku že budeš potřebovat novou pružinu, taky že charakteristika komprese a útlumu nebude vyhovovat nový pružině, a navíc může taky potřebovat repasi.

těch variant je víc,
- repas stávajícího tlumiče s novou pružinou, nebo rovnou i upgrade vnitřku - máš solidní zaručenou funkci
- koupit jinej a dát ho tam - funkci zaručenou rozhodně nemáš, ale může to být i lepší než první varianta
- koupit novej aftermarket - podle mě je to nejlepší, a třeba YSS jsou i docela levný a nejsou na ně špatný recenze. Wilbers, Nitron už jsou jedny z nejlepších.

Tuning aby za něco stál je drahej, proto se taky říká že lepší je do toho nehrabat. Ale za mě lepší zadní tlumič je věc kterou bych dal na každou motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist