pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
těch variant je víc,
- repas stávajícího tlumiče s novou pružinou, nebo rovnou i upgrade vnitřku - máš solidní zaručenou funkci
- koupit jinej a dát ho tam - funkci zaručenou rozhodně nemáš, ale může to být i lepší než první varianta
- koupit novej aftermarket - podle mě je to nejlepší, a třeba YSS jsou i docela levný a nejsou na ně špatný recenze. Wilbers, Nitron už jsou jedny z nejlepších.
Tuning aby za něco stál je drahej, proto se taky říká že lepší je do toho nehrabat. Ale za mě lepší zadní tlumič je věc kterou bych dal na každou motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ten z BMW ma delku jsem zjistil rozumnou (315 co jsem dohledal, a hlavne jsem nasel i fotky primo v ramu NC30 coz je pozitivni) a co jsem dnes procital S1000R forum, tak by to snad fakt i slo, vesme spisou ze ta seriova pruzina je na ten litr "moc mekka", cisla tam litala ruzna ale vesmes tvrdili ze kolem 100N/mm.. (origo na NC30 ma snad 90N/mm - opet info z fora 400greybike)