pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Franco82> Joo, to vypadá na spojku, mrkni na to jestli je tlošťka lamel a plechů v cajku, Jindřej tomu nakládal jak zběsilej až se mu zkroutily hlavy, ale jestli někdy měnil spojku to nevím, se ho zeptej. Ještě bych kouknul na prase spojky jestli pístek občas nezadrhne a vyměnit kapalinu. Jo a Corsaro hřeje jak prase a při Jindřejově stylu jízdy bych doporučil Motuláckou kapalinu co snižuje teplotu motoru o 10-15°C, jsem o tom přemejšlel, že stejnou závadu měl na Amannovi a tím jak jezdí jsem došel k názoru, že to přehřál...
Ja jezdim proti Jindrejovi strasnou ekorally
Ted jsem vyndal prase a chod je v cajku, jde docela zvolna i zamacknout. Ale kdyz ho zamacknu, tak po uvolneni zase samo o par mm povyleze. Takze kdyz prasatko prisroubuju, tak dotazenim sroubu zamacknu i tycku spojjy tak o ty 2 az 4 mm. Je to problem nebo je to normalni? Nadobka byla otevrena a pri zamackavani pistku jde kapalina nahoru...