pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
na podzim jsem tu resil strileni za studena do sani u navigatora. Assasin mi poradil vymenit vzduchovy filtr - diky,trochu to pomohlo, ale ne uplne.
Vec se ma tak, ze po nastartocani kolisaji otacky cca mezi 1200 a 1400. Necham stroj nahrat cca na 60°C a vyjedu. Pokud mam vytoceno nad 4000 a vys, tak bez problemu, ale pri nizsich otackach strili do sani a jakoby vynechava. Jak se teplota napodruhe dostane pres 80°C ( ohreje se i voda v druhem okruhu), tak problem prestane. Stacilo by mi doporucit servis, kde by to dokazali opravit. V MTT Brno nevedeli co s tim.
dik moc za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
JiriD píše: zdar borci,
na podzim jsem tu resil strileni za studena do sani u navigatora. Assasin mi poradil vymenit vzduchovy filtr - diky,trochu to pomohlo, ale ne uplne.
Vec se ma tak, ze po nastartocani kolisaji otacky cca mezi 1200 a 1400. Necham stroj nahrat cca na 60°C a vyjedu. Pokud mam vytoceno nad 4000 a vys, tak bez problemu, ale pri nizsich otackach strili do sani a jakoby vynechava. Jak se teplota napodruhe dostane pres 80°C ( ohreje se i voda v druhem okruhu), tak problem prestane. Stacilo by mi doporucit servis, kde by to dokazali opravit. V MTT Brno nevedeli co s tim.
dik moc za rady