pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: no Steve podle toho co jsi napsal tak to bude uplně jiná motorka s jiným projevem výkonu ku lepšímu jsem na to fakt zvědavý podle mě všechno do hromady to udělá moc
Motorce kupodivu zustava puvodni charakter a to je dobre, proto ji mam. Jen je to lepsi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Motorce kupodivu zustava puvodni charakter a to je dobre, proto ji mam. Jen je to lepsi :)
A o tom je . Pro někoho je tohle "nesmyslnej tuning" a radši si koupí novější výkonnější mašinu, jenže co vybrat ve V2 kromě Ducati a KTM RC? Nikdo jinej už ty sportovní V2 nedělá
Naposledy editováno 16.05.2015 21:46:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Motorce kupodivu zustava puvodni charakter a to je dobre, proto ji mam. Jen je to lepsi :)
jasný Steve myslel jsem to tak že nárust výkonu bude nahoře i dole s těma vačkama to může být zajímavé když pominu že je to výbrusově nové a objem sice malinko větší ale větší a ta původní komprese snad kromě GS500 to používali jen na motorkách s turbem takovou malou kompresi, myslím že to bude zajímavé jsem na to fakt zvědaví porovnání grafu originálu a nového měření