globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.5.2015 v 10:37 | Nahoru | #1

Stev píše: Motorce kupodivu zustava puvodni charakter a to je dobre, proto ji mam. Jen je to lepsi :)



jasný Steve myslel jsem to tak že nárust výkonu bude nahoře i dole s těma vačkama to může být zajímavé když pominu že je to výbrusově nové a objem sice malinko větší ale větší a ta původní komprese snad kromě GS500 to používali jen na motorkách s turbem takovou malou kompresi, myslím že to bude zajímavé jsem na to fakt zvědaví porovnání grafu originálu a nového měření

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.5.2015 v 12:30 | Nahoru | #2
Pepa1098> ona komprese zas tolik na výkonu nedělá, VTR SP2 má třeba 10.8. U VTR F je mezi kompresí 11:1 a 13:1 rozdíl pár koní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist