globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 19:51 | Nahoru | #1

dewwil píše: Mileek> No, je to sporný, ale na druhou stranu bez odvrtání máš větší styčnou plochu destička-kotouč což je lepší brzdný účinek, zvlášť když mají vychytaný materiály jak desek tak kotoučů, s tím souvisí i ta váha. S těmi nýty nevím, už jsem to kolikrát řešil (za mě taky, čím víc nejtů tím líp, ale zase narůstá váha, tedy opět záleží na materiálech). Jinak koukni co se používá za kotouče třeba v BSB, Endurance a jiných závodech kromě MotoGP, většinou to jsou PFM, AP Racing aj. u nás se používá třeba Brembo, protože je u nás snadno dostupné a kvalitní. Brzdy jsem zkoumal o něco blíže a třeba radiální 6.pístky PFM vs 4.pístky Brembo Monoblok jsou ve výsledku na obou třmenech lehčí o 0,6kg... Spousta starších Superbiků měly plné kotouče, které měly plný kotouč z profilu užší...




Já bych teda řekl, že jak v MotoGP (Moto2 i Moto3), tak v SBK, BSB, Endurance, tak všude převládá Brembo, sem tam se ojediněle vyskytne Nissin.
Na obrázku máš PFM pravděpodobně ze dvou kusů. Když už, tak srovnávat podobné řady.

Naposledy editováno 12.02.2015 19:57:29

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 20:36 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Já bych teda řekl, že jak v MotoGP (Moto2 i Moto3), tak v SBK, BSB, Endurance, tak všude převládá Brembo, sem tam se ojediněle vyskytne Nissin.
Na obrázku máš PFM pravděpodobně ze dvou kusů. Když už, tak srovnávat podobné řady.



Tady se stačí kouknout kolik jezdců z BSB či těch co lítaj RR na Mannu používá PFM brzdy, jak komplet tak třeba jen kotouče a určitě neřešej cenu Brembo vs PFM a o RoadRacerech si myslím, že jsou to největší "magoři"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist