pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: Já bych teda řekl, že jak v MotoGP (Moto2 i Moto3), tak v SBK, BSB, Endurance, tak všude převládá Brembo, sem tam se ojediněle vyskytne Nissin.
Na obrázku máš PFM pravděpodobně ze dvou kusů. Když už, tak srovnávat podobné řady.
Tady se stačí kouknout kolik jezdců z BSB či těch co lítaj RR na Mannu používá PFM brzdy, jak komplet tak třeba jen kotouče a určitě neřešej cenu Brembo vs PFM a o RoadRacerech si myslím, že jsou to největší "magoři"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tady se stačí kouknout kolik jezdců z BSB
A ještě mi to nedalo a musel jsem se podívat, kolik týmů v BSB používá PFM... výsledek:
23 týmů, 23 brembo kompletů!! Ani třmen, ani kotouč jsem od PFM, beringeru, APracingu, dokonce ani od nissinu nenašel Jestli ono to není, tak jak s tím Jaškovic výfukovým kompletem, co měl podle tebe mít pod 3 kila
BSB týmy 2014
Naposledy editováno 12.02.2015 21:14:42
dewwil píše: Tady se stačí kouknout kolik jezdců z BSB či těch co lítaj RR na Mannu používá PFM brzdy, jak komplet tak třeba jen kotouče a určitě neřešej cenu Brembo vs PFM a o RoadRacerech si myslím, že jsou to největší "magoři"
Neřekl bych, že ty fotky jsou moc aktuální. Nechce se mi to hledat, ale ze startovní listiny to bude malé procento.